סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
מחשבים וטכנולוגיה

קונצרן יונדאי משיק רובוט אנושי לשירות לקוחות המופעל על ידי AI

המוצר מציג יכולות עיבוד שפה, זיהוי פנים ויכולות ניידות אוטומטיות, ומהווה פתרון גם לשירות בתקופת מגיפת הקורונה. הפיילוט מתחיל באולם תצוגה של יונדאי בסיאול

קבוצת יונדאי מוטור משיקה את DAL - e, רובוט מתקדם לשירות לקוחות, בעל כישורי זיהוי וניידות, המתקשר באופן עצמאי עם בני אדם. הרובוט האוטומטי מופעל על ידי AI (בינה מלאכותית) ומציע שירותי לקוחות בהתאמה אישית. המוצר מציג יכולות עיבוד שפה, זיהוי פנים ויכולות ניידות אוטומטיות, ומהווה פתרון גם לשירות בתקופת מגיפת הקורונה. הפיילוט מתחיל באולם תצוגה של יונדאי בסיאול.

השם DAL - e מבוסס על ראשי תיבות של "לנסוע, לסייע, לתקשר" (Drive, Assist, Link - experience).

הרובוט מצויד בתכונות פיזיות ידידותיות ורגשיות, לטובת אינטראקציות קרובות עם לקוחות. במקרה שלקוח נכנס לאולם התצוגה ללא מסכה, למשל, האנדרואיד מזהה זאת וממליץ ללקוח לעטות אחת.

מבחינת יכולת התקשורת שלו, הוא יכול לנהל דיאלוג חלק עם הלקוחות, לספק מידע שימושי על מוצרים ושירותים.

מבחינת ניידות, DAL - e יכול לנוע בחופשיות וללוות לקוחות למקומות ייעודיים באמצעות ארבעת הגלגלים שלו. בנוסף, הוא משעשע, מפתה את המבקרים להצטלם איתו ומעניק מחוות שונות.

באולם התצוגה בו הוא מופעל, DAL - e עשוי להקל על זרימת העבודה של הצוות ולהציע עזרה מעשית ללקוחות, כולל אלה שמעדיפים לא להיעזר בצוות אנושי לאור מגיפת הקורונה, כמו גם אלה המגיעים בתקופות שיא עמוסות.

קבוצת יונדאי מתכננת לעדכן את DAL - e באופן רציף על בסיס נתונים מהפיילוט שמבוצע, ולשכלל את יכולותיו התפעוליות כרובוט אנדרואיד מתקדם.



הוסף תגובה
  1. 1. חשבתי פיילוט של יונדאי בצ'ק פוסט (לל"ת)

    מאת: maxim2222 | פורסם ב- 25/01/21 16:41

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים