סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
נתח שוק וצרכנות

שיחות ועידה בזום ולמה הן פוגעות בתפוקת הארגון?

ישיבות עבודה, גם בזום, גורמות לבזבוז זמן ואנרגיה ופוגעות בתפוקת הארגון. הבשורות הטובות: יש פתרון

מחקרים בישראל ובעולם מצביעים כבר מזמן על ישיבות העבודה כגורם העיקרי לבזבוז זמן ואנרגיה בארגונים, ולירידה בפריון, בתפוקה של העובדים ובתוצאות הכספיות.

ישיבות פרונטליות כוללות זמן התאספות וארגון, "סמול טוק", דברי פתיחה וברכות, הערות ביניים ועוד. לרוב, מנהלי הישיבה נוטים להערכת יתר של המפגש, וכאשר מתשאלים את שאר המשתתפים, רובם יעידו כי לא התרכזו בתוכן הישיבה אלא עסקו במחשבות על נושאים אחרים, גלשו ברשת או התכתבו בוואטסאפ .

כאשר מדובר שיחות ועידה בזום, בוואטסאפ או בסקייפ, המצב לא טוב יותר: תשומת הלב של המשתתפים נמוכה עוד יותר, ובמקביל שיחות ועידה בוידאו מתבררות מדעית כמתישות את העיניים והחשיבה, ופוגעות בכושר העבודה וביכולת היצרנית של העובדים.

קרדיט: shutterstock

כתוצאה מכך, ישיבות הן עניין מתסכל. הן קוטעות את הרצף של יום העבודה, תובעות משאבי זמן ואנרגיה, משאירות את המשתתפים עייפים ולבסוף... לרוב אינן מצליחות להשיג שינוי או לקדם מהלכים.

רובנו חווים את התופעות הללו ומכירים אותן היטב, ובכל זאת, ממשיכים לקיים ישיבות בוידאו. למה, בעצם, ארגונים ממשיכים בפרקטיקה בלתי יעילה?

אפשר כמובן לטעון שמדובר רק במסורת ובהרגל ישן, אך למען ההגינות יש להודות שישיבות הן למרות הכל קונספט שיש לו תועלות חשובות: הן מייצרות אפיקי תקשורת, מאפשרות לסקור תהליכים רוחביים בארגון, מגבשות את הצוות, מעודדות הפריה הדדית, תורמות להידוק הסטנדרטים הארגוניים ולהבהרת הציפיות של ההנהלה.

 

איך מייצרים ישיבה תכליתית ואפקטיבית, שכולם מתרכזים בה?

התשובה מפתיעה אך גם הגיונית מאוד: ישיבות יעילות מקיימים בשיחת ועידה קולית.

שירות שיחות ועידה קוליות לעסקים, נועד לאפשר לארגונים לקיים ישיבות עבודה ממוקדות, שאינן גוזלות זמן ואנרגיה מיותרים. באופן טבעי, ישיבות עבודה טלפוניות מסתיימות מהר יותר, לאחר שכללו רק תוכן רלוונטי. כאשר הדיון הענייני מוצה, הישיבה מסתיימת וכולם מתפנים בו ברגע לעיסוקיהם.

לכן, ישיבת עבודה בשיחת ועידה, מסתיימת כאשר כל המשתתפים ערניים, אנרגטיים וזוכרים היטב את המשימות שהוטלו עליהם בישיבה. החלטות שהתקבלו בישיבה טלפונית, הן בעלות סיכוי רב יותר להתממש!

 

איך יוצרים מחויבות ופורמליות לישיבת עבודה בשיחת ועידה?

ישיבה טלפונית היא קצרה וממוקדת יותר, אך היא לא פחות רצינית ומחייבת. על מנת לוודא זאת, השתמשו בשירותי שיחות ועידה לעסקים, שיספקו את המעטפת הנכונה:

  • גישה למספר רב של משתתפים כך שתוכלו לקיים ישיבות בכל היקף
  • איכות סאונד מושלמת
  • חיבור טלפוני ולא אינטרנטי, על מנת למנוע ניתוקים ושיבושים
  • קוד כניסה שיאפשר רק למוזמנים להצטרף.
  • הגבלת מספר המשתתפים בשיחה למספר המוזמנים המדויק, על מנת שרק מוזמנים יוכלו להשתתף.
  • מערכת מובנית לשיתוף מסך, כדי שתוכלו להציג חומר ויזואלי במקרה הצורך.
  • הקלטה ושמירה מאובטחת של השיחה, לתיעוד ולחיזוק המחויבות של המשתתפים לסיכומים.
  • אם יש לכם מוזמנים מחו"ל, הבטיחו כי לספק שיחות הועידה שלכם יש שירותי טלפוניה במדינות השונות, עם מספר מקומי, שיאפשר לנהל שיחה באיכות טובה וללא תוספת מחיר.
  • ממשק ליומני Outlook ו – Google Calendar, כדי לוודא שהמוזמנים שלכם מעודכנים ויקבלו תזכורת לקראת מועד הישיבה.
  • צג שליטה ובקרה שיאפשר לראות בזמן אמת מי משתתף, ולהסיר משתתפים מסוימים לפי הצורך.

ישיבת עבודה טלפונית תוכלו לקיים תוך כדי נסיעה או הליכה, מהבית, מהמשרד או ממקום אחר, מבלי להתחייב מראש על המיקום וללא צורך בסביבה ייצוגית או היערכות פיסית.

שיחת ועידה טלפונית צורכת רק את האנרגיה והזמן הדרושים לדיון עצמו, ומשחררת אתכם מנטל מיותר נוסף.

עברו לשיחות ועידה לעסקים בטלפון, ותתחילו ליהנות מישיבות אפקטיביות, יותר זמן פנוי לעשייה, פרודוקטיביות, ריכוז וחדוות עשייה!

רוצים להתנסות ולקיים עד 5 ישיבות ללא עלות וללא התחייבות? לחצו כאן

שאלות על שיחות ועידה - לחצו כאן

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים