סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
נתח שוק וצרכנות

אילו שירותים מספקת חברת ניהול מוניטין?

מטרת תכנית ניהול מוניטין היא להשפיע על האופן שבו אנשים חושבים על מותג או אדם שמופיעים בפניהם בתוצאות החיפוש ברשת

במילים אחרות, חברת ניהול מוניטין מעצבת את דעת הקהל עליכם או על המותג שלכם, והתהליך מבוסס בעיקר על האופן שבו גוגל תופסת את הסמכותיות שלכם או של האתר שלכם, להבדיל מחוויה מגוף ראשון שאנשים מקבלים עליכם או על העסק שלכם.

תחום זה ידוע במספר מונחים, כמו למשל ניהול מוניטין מקוון, ניהול מוניטין באינטרנט, תפיסת מותג או ניהול מוניטין של מותג. איך שלא תקראו לזה, המטרה של חברת ניהול מוניטין היא לעצב את התפיסה הציבורית לגבי אדם או עסק. מאמר זה עונה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנוגע לניהול מוניטין.

 

ניהול מוניטין מתרחש בעיקר ברשת

אין אפשרות לשלוט במה שאנשים חושבים, אבל ניתן לשלוט במה שהם רואים, ולעצב את צורת החשיבה שלהם.

כמות עצומה של תקשורת מתרחשת באופן מקוון, והרשת מאפשרת היום לאנשים לפגוש חברים חדשים, לפתור חילוקי דעות, לגלות עסקים חדשים, לקרוא את החדשות ואפילו לבלות את שעות הפנאי באינטרנט. לכן גם ניהול מוניטין מתרחש בעיקר במרחב המקוון.

אבל יש גם סיבה נוספת לבצע ניהול מוניטין מקוון, כי מלבד עיצוב דעת הקהל לגבי מותגים, שירותים או חברות וארגונים, יש צורך לשכור שירותי חברת ניהול מוניטין כדי לתקן או לשנות מוניטין שנפגע, ולהחליף פרסומים מקוונים שליליים בפרסומים חיוביים.

 

מוניטין משפיע על מכירות ושיווק

ניהול מוניטין שוכן בעולם המכירות והשיווק הרחב. למה? כי מה שאנשים חושבים על מותג משפיע על כל מה שקשור למותג הזה. כמעט בלתי אפשרי למכור מוצר לקהל לקוחות שאינו סומך עליו או אינו מאמין בו.

 

חברת ניהול מוניטין מרכיבה תוכנית מקיפה של ניהול מוניטין שמאפשרת לפנות את הדרך למסרים חיוביים להשפעה מקסימאלית. ככל שהמוניטין שלכם טוב יותר, כך יחס ההמרה שלכם טוב יותר.

מוניטין חיוני להישרדות העסק

ולא, זוהי אינה אמירה מוגזמת. הופעת פרסומים שליליים בתקשורת מקוונת יכולה להפוך את המוניטין מחיובי לשלילי.

בעוד שלפני שאנשים שחוו ניסיון שלילי בעסק סיפרו את דעתם רק לכמה חברים, היום יש להם את היכולת לפרסם את דעותיהם באופן מקוון, שם הם יכולים להגיע לאלפי ואף למיליוני אנשים. מצב בודד שמטופל באופן גרוע, עלול היום להפיל חברה לפשיטת רגל.

ניהול מוניטין חשוב לאנשים ולעסקים

חברת ניהול מוניטין מתמקדת בעיקר בניהול מוניטין לעסקים, אבל השירות חשוב גם לאנשים פרטיים. מכיוון שבמקרים רבים אנשים הם עסקים, הגיוני שהם ירוויחו משירותי חברת ניהול מוניטין. רוב האנשים בעולם המודרני אינם יכולים לחיות את חייהם באנונימיות. אם אנשים מכירים את שמכם, הם יחפשו בגוגל את שמכם, וזה בדיוק מה שאנשים עושים, ויותר מזה.

הם קוראים גם את חוות הדעת שהתפרסמו על עסקים ומדברים על מותגים ברשתות החברתיות. עם כל הערוצים השונים האלה, מוניטין מעולה יכול לרדת לטמיון במהירות, וחשוב לנקוט עמדה פעילה על מנת להציג את הצד הטוב ביותר שלכם באינטרנט.

התמונה שמוצגת כאשר הקלדת שמכם או שם הארגון שלכם בגוגל יכולה לסייע או להזיק לכם, כי רוב האנשים הם בינאריים בשיקול הדעת שלהם, ולכן חברת ניהול מוניטין מפעילה את כל התותחים הכבדים כדי לתקן מוניטין שנפגע, ולשמר מוניטין חיובי.

מהי רמת השליטה של בעלי עסקים על המוניטין שלהם?

מבחינת המוניטין העסקי, בעלי הארגון שולטים בפעילות העסקית שלהם או במותגים האישיים שלהם, אבל השליטה שלהם מוגבלת. למסעדת גורמה עשויה להיות בעיית מוניטין במשך שנים, מכיוון שלמלצר היה יום רע אחד.

עסקים מורכבים מחלקים נעים רבים. בעסקים רבים יש עובדים רבים, שלכל אחד מהם יש מידה מסוימת של אוטונומיה באופן התפקוד שלהם, במה שהם אומרים ואיך שהם חיים את חייהם האישיים.

למרות שניתן לשלוט בכמה היבטים בניהול עסק, לא ניתן לשלוט בכל התחומים, מה שמשאיר את המוניטין שלכם בידיים, או יותר נכון בתודעה של מי שמתייחס אל העסק שלכם באופן מסוים. אבל כאשר ביקורת שלילית פוגעת במוניטין שלכם, יכולה להיות לכם שליטה מסוימת על מי שיראה את הביקורת ובאיזו תדירות, באמצעות שכירת שירותי חברת ניהול מוניטין.

למה חשוב לשכור את שירותי המומחים בתחום?

קולות הלקוחות הם המפתח להצלחת ארגונים, ויש לרתום אותם בשיטיה מהימנה ומוכרת להשגת תוצאות אותנטיות ואמינות.

קחו את הזמן לבחון את השירותים המוצעים על ידי נציגי חברת ניהול מוניטין, כולל כל הפתרונות שמיועדים לגשר על הפער בין המותג שלכם לבין הלקוחות. אנשי המקצוע הנכונים ירכיבו לכם תוכנית מקיפה ומבוססת שתדחק את תוצאות החיפוש השליליות שמופיעות על הארגון שלכם, ותחליף אותן בפרסומים ותכנים חיוביים שיחזירו את התומכים שלכם.

בשורה התחתונה, איך נראה המוניטין שלכם?

שירותי חברת ניהול מוניטין נחוצים היום יותר מכל זמן בהיסטוריה האנושית. עם ריבוי אתרי הביקורות, תקשורת החדשות והרשתות החברתיות, המידע יכול להתפשט תוך שניות ספורות ולהתעכב לאורך שנים.

כל מותג וכל עסק נמצאים היום בסיכון לפגיעה במוניטין כתוצאה מהתנהלות אנטגוניסטית של אנשים שיוצרים ומפיצים מידע כוזב. כל מה שנדרש הוא תמונה מזויפת אחת או תוכן זדוני, ביקורת מזויפת, או דואר אלקטרוני משמיץ על מוצר, שירות או מותג, ואם חווים משבר שעלול להרוס את העסק שלכם.

המוניטין שלכם, כפי שמאמר זה מבהיר, הוא מחוץ לשליטתכם, אבל אתם יכולים לנקוט בפעולות יזומות ותגובתיות על מנת לנהל את המוניטין שלכם.

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים