סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
נתח שוק וצרכנות

קידום אורגני בפייסבוק - כל מה שרציתם לדעת טיפים והמלצות

רוצים לדעת איך עושים קידום אורגני בפייסבוק בלי ידע קודם? בואו ללמוד איך עושים את זה נכון

פייסבוק הפכה להיות בעשור האחרון לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. מאות מיליוני אנשים מכל רחבי העולם נמצאים ברשת החברתית הזאת. לפיכך הפוטנציאל שלה לקידום העסק הוא פוטנציאל משמעותי, כזה שחובה עליכם להשתמש בו. אם תנצלו את הפייסבוק כמו שצריך, תוכלו להרוויח ממנה לא מעט תועלת. קידום אורגני בפייסבוק זוהי לא משימה כל כך פשוטה, אפילו אם אתם מאלה שנמצאים שם כל היום. העבודה היא כזאת שמחייבת אתכם לשמור על מספר כללים ברורים להצלחה. אנו נספק לכם כמה טיפים והמלצות שיביאו אתכם למקסם את העמוד העסקי שלכם.

תדאגו שהעמוד יראה טוב

כאשר לקוח נכנס לעסק שלכם, אתם בוודאי דואגים שהוא יראה הכי טוב שרק אפשר. כך בדיוק עליכם לחשוב כאשר אתם רוצים שלקוחות יכנסו לעמוד העסקי שלכם. גם העמוד העסקי חייב להיראות כמו שצריך על מנת שתקצרו ממנו את הפירות. אם הגולש שנכנס לעמוד יראה עמוד לא מזמין, הוא אוטומטית יצא ממנו. לא חבל שתפספסו לקוחות פוטנציאליים רק בגלל הנראות של העמוד העסקי?

תעדכנו תמיד את הדף העסקי

כחלק מהרצון לשמור על אינטראקציה עם הלקוחות והגולשים, ישנו צורך לעדכן תמיד את הדף. תדאגו שאחד מהעובדים יהיה זה שעושה את המשימה הזאת כמו שצריך. ברגע שהעמוד יהיה מעודכן על בסיס קבוע, הגולשים השונים ירצו לקחת חלק. אם העמוד לא יהיה מעודכן לאורך זמן, יהיה ניתן לראות את זה בא לידיי ביטוי ברלוונטיות שלו. לגולשים שיסתכלו עליו לא תהיה מטרה לעקוב אחריו כי הוא לא מביא איתו ערך מוסף. עמודים שמתעדכנים על בסיס קבוע מביאים איתם ערך מוסף.

המלצות של לקוחות מרוצים

על מנת שהעמוד יממש את הפוטנציאל הטמון בו יהיה עליכם לדאוג שהוא יהיה מלא בהמלצות. המלצות של לקוחות שסיפקתם להם שירות, והם רוצים לספר עד כמה הם מרוצים. מה עושים במקרה של ביקורת שלילית מצד לקוח כזה או אחר? פונים לחברה המבצעת ניהול מוניטין בפייסבוק. היא תדאג להעלים בצורה חוקית כמובן את הביקורת הרעה. כך שכל לקוח שיסתכל על העמוד העסקי יצליח לראות בצורה ברורה את כל ההמלצות ולא ישים לב לדברים הפחות חיוביים.

תשלבו סרטונים בעמוד העסקי

אחד מהדברים שיכולים לעשות את העבודה בעמוד העסקי הוא שילוב של סרטונים. לסרטונים יש כוח, בטח כאשר מדובר על רשת חברתית כמו פייסבוק. שילוב של סרטונים המסבירים לגולשים דברים שונים יכולים לעשות את העבודה. יתרה מכך יהיה אפשר לעקוב בצורה אפקטיבית אחרי התוצאות של הסרטונים מבחינת הקידום האורגני. תוכלו לראות כמה אנשים נחשפו לסרטונים, ובדרך הזאת תוכלו גם לעשות שיעורי בית. תוכלו להבין איפה אתם עושים דברים טובים ואיפה אתם טועים. הרי קבלת ההחלטות שלכם היא זאת שתעשה את ההבדל.

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים