שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
נתח שוק וצרכנות

4 יתרונות של טיולי אינסנטיב ליעילות העובדים שלך

טיולי תמריץ, המכונים גם טיולי אינסנטיב (Incentive Trip), הם כלי יעיל לארגונים ולעסקים המעוניינים לתגמל ולתמרץ את העובדים המסורים, הנאמנים והמצטיינים

הטיול מתוכנן ומופק על ידי חברות תיירות המתמחה בטיולי אינסנטיב לחברות ולעסקים, וכיום מקובל להוציא טיולי תמריץ למגוון יעדים אקזוטיים ונחשקים כמו איי סיישל, דובאי, דרום אפריקה, הקריביים, האיים המלדיביים, יפן ועוד.

מה זה בדיוק טיול תמריץ?

טיול תמריץ (אינסנטיב) מיועד לחיזוק עבודת הצוות בארגון, להגברת המוטיבציה אצל העובדים המסורים והנאמנים, לייעול ולשיפור פריון העבודה ולהגדלת רווחי הארגון. חברות הייטק וארגונים בינלאומיים הבינו כבר מזמן כי ההון האנושי הוא הכוח שלהם, לכן הם יוזמים פעילויות מחוץ למשרד כמו ימי כיף, טיולים, אירועים ועוד, אך כיום המגמה היא להפתיע את העובדים הנאמנים והמצטיינים עם טיול יוקרתי ומאורגן לפרטי פרטים ביעד אקזוטי שכולם חולמים עליו.

באמצעות הפקת טיול אינסנטיב הארגון זוכה לצוות עובדים מסור, מגובש ונאמן ולשיפור משמעותי בתפוקת העבודה, בהישגים העסקיים ובהכנסות. לכן, כדאי לראות בטיולי התמריץ כהשקעה בטוחה וחשובה המבטיחה תמורה מלאה למחיר ויש להתייחס לטיול זה ככלי עסקי חשוב והכרחי.

כיצד טיולי תמריץ תורמים לעסקים ולחברות?

טיול אינסנטיב הוא הרבה יותר מעוד נופש חברה או מיום כיף וגיבוש, מאחר וזהו טיול המתוכנן היטב ותפור לצרכי המעסיק ולמאפייני המשתתפים. ב-2009 פורסם מחקר של אוקספורד אקונומיקס המגלה כי השקעה בטיולי אינסנטיב לעובדי הארגון מחזירה את עצמה תוך זמן קצר וביחס של 4:1 לכן אין זה פלא כי תאגידים ועסקים מובילים בוחרים בטיולי התמריץ והתחום מתפתח במהירות ומהווה אחוז ניכר בתעשיית התיירות העולמית. מעבר לכך, טיולי אינסנטיב הפכו כלי שיווקי משמעותי עבור חברות הייטק גדולות בתקופות גיוס. טיולים מושקעים שכאלו מסוקרים ומתמרים טאלנטים רבים לשאוף לעבוד בחברה.

טיולי תמריץ לעובדים ולמנהלים בעסק או בחברה תורמים באופן משמעותי לארגון, ו-4 היתרונות העיקריים של טיולי האינסנטיב הם:

שיפור משמעותי בפריון העבודה – עובדים המשתתפים בטיולי תמריץ מטעם המעסיק זוכים להטבה משמעותית והם מוקירים תודה למעסיק וחשים מחויבים יותר כלפי החברה. העובדים נהנים מטיול חווייתי ומושקע, ולאחר שובם לעבודה הם מלאי מרץ ופריון העבודה שלהם משתפר באופן משמעותי.

מורל גבוה – בעלי עסקים ומנהלים בכירים מודעים לכך שהעבודה היומיומית והשגרתית מביאה לשחיקה עצומה ולפגיעה במורל ובתפוקה. לכן, כדאי להפתיע את העובדים המצטיינים והמסורים עם טיול אינסנטיב ביעד מרגש בחו"ל, וכך משפרים את המורל בארגון והמעסיק זוכה לשיפור בתוצאות העסקיות וברווחיות. 

גיבוש הצוות – טיול חווייתי ביעד אקזוטי תורם גם לגיבוש הצוות ולהכרות אישית בין העובדים ומנהלים בארגון. צוות מגובש ומלוכד מסוגל להתמודד עם עבודה קשה, אתגרים ותחרות גבוהה, הצוות המגובש יודע לעבוד יחד ויכול לעמוד בכל היעדים העסקיים שנקבעו על ידי מקבלי ההחלטות בארגון. בזמן הטיול נוצרים קשרים חברתיים בין העובדים והחוויות המשותפות שלהם תורמות ללכידות בין השורות ולשיפור ביצועי הארגון.

משיגים יעדים מוגדרים מראש – בשלב התכנון של טיולי תמריץ לחברה מסוימת המומחים של חברת התיירות דורשים ממקבלי ההחלטות בארגון של הלקוח להגדיר יעדים ברי השגה, וכך מגבשים תוכנית מדויקת ומותאמת לצרכי הארגון, מטרותיו ודרישותיו.

לאורך 20 שנים, יצאו אינספור טיולי אינסנטיב מיפן ועד הקריביים לחברות מתחומים רבים ונרחבים. כל טיול תמריץ שלנו נתפר בהתאמה אישית לצרכי הארגון מא׳ עד ת׳.

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים