שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
נתח שוק וצרכנות

מהן הדרכים היעילות ביותר לקידום אתרים אורגני?

העולם המודרני שלנו דורש קידום אתרים אורגני, כדי להצליח להעלות את האתר שלנו לאחד המקומות הראשונים במנועי החיפוש. איך עושים זאת נכון?

קידום אתרים אורגני הוא מצב בו המטרה העיקרית היא למשוך כמה שיותר תנועה של גולשים לאתר שלכם, ולגרום לאתר להיות בין הראשונים בחיפושים הרחבים באינטרנט. הקידום האורגני כולל בתוכו מערך שלם של היבטים, פתרונות ואלמנטים טכניים שבמילים פשוטות אמורים להביא את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש, בין כל מילות המפתח התחרותיות. השימוש של האנשים באתרים שונים באינטרנט רק גדל מיום ליום, מה שנותן לכם את האפשרות להגדיל את הקהל והלקוחות הפוטנציאלים שלכם. קניות באמצעות האינטרנט הפכו לשגרה, ולכם רק נותר להמשיך בתוכנית השיווק שבאה עליכם לטובה.

מנועי החיפוש המוכרים לנו מציגים אלפי תוצאות לחיפושים שלכם באינטרנט, אבל בינינו? מעטים הגולשים שבאמת ימשיכו לחפש מידע מעבר לעמוד הראשון המופיע מולם. לכן חשוב מאוד שהאתר שלכם אכן יופיע בעמוד הראשון, ויצבור המון גולשים חדשים מדי יום. אבל איך עושים את זה נכון? ניתן להשתמש בכמה דרכים: קישורים, כתיבת תוכן וכתבות שיווקיות שבהחלט יעזרו לכם להגיע למקומות הראשונים, עם עזרה מהמומחים.

קידום על ידי קישורים

אתר טוב נחשב לאתר אמין. איך מגיעים למצב כזה? כשיש לאתר קישורים ממקורות אמינים וסמכותיים כמו אתרים מובילים אחרים, אתרי מידע שונים, אתרי חדשות או כל אתר בו יש תנועה גדולה של גולשים. כדי לקבל את אותם הקישורים האמינים תצטרכו להיות בתהליך של קידום אתרים, ולכתוב תוכן בו הקישור יופיע באופן חלק וטבעי. תפקיד הקישורים הוא לעזור לגוגל להבין איך אתרים ממליצים על אתרים אחרים, ואיך הטקסט שאנחנו קוראים קשור לקישור המופיע. הקישורים צריכים להוביל למקור מידע אמין ואיכותי שיגרום לאנשים הגולשים להיכנס לקישור ולהנות מהתוכן אותו הוא מציע עבורם.

ככל שלאתר יש יותר קישורים – כך גוגל יודע שהאתר טוב ומועיל, ומקדם אתכם למקומות הראשונים בחיפוש.

איך מקדמים באמצעות כתיבת תוכן

תוכן האתר הוא הדבר החשוב ביותר לאנשים המחפשים שירותים או מוצרים ספציפיים. התוכן שלנו צריך להיות בעל מידע איכותי ומדויק. לדוגמה, הצגה של מוצר כלשהו ושימושיו השונים – התוכן צריך להיכתב בצורה נעימה לקריאה, מעניינת שבעקיפין יכולה להביא את הלקוח לקנייה או שימוש במוצר או בשירותים המוצעים. פרסום כתבה צריך להתחיל בחיפוש ומחקר של מילות המפתח – בתהליך הזה אנחנו מחפשים את המילים שרלוונטיות לתיאור של מוצר כלשהו בחיפושים השונים במנוע החיפוש. באמצעות הכנסת המילים הללו לכתבה אנחנו מגדילים את הסיכוי שלנו להופיע בעמוד הראשון בגוגל. כתיבת התוכן לא צריכה להיות ארוכה מדי, והיא צריכה להיות קריאה ונעימה לעין. אם נחלק את הכתיבה לפסקאות קצרות עם כותרות ענייניות – דבר זה ימשוך את הקורא להמשיך ולקרוא את הכתבה.

פרסום כתבות שיווקיות

פרסום כתבות נחשב לאחת הדרכים היעילות ביותר בקידום אתרים אורגני. כל כתבה באתר שלכם היא הזדמנות מעולה למשוך עוד תנועה ולקוחות פוטנציאליים. הכתבות יכולות להתפרסם באתרים שונים, והאתר יוביל את הגולש דרך התוכן שלכם לשירות אותו הוא מחפש. כתבות שיווקיות צריכות להיות מתאימות לעסק שלכם ולנושא עליו אתם מעוניינים לכתוב. תחילה, עליכם לבחור נושא רלוונטי שימשוך את הקהל להמשיך ולקרוא אותו. אם אתם מפרסמים מוצר או שירות, עליכם לבחור את הנושאים החשובים ביותר שאותו המוצר מציע ולספר עליו דברים כמה שיותר מעניינים ומושכים. בכתבה שיווקית עליכם להיות עניינים, אך קצרים – הכתבה לא צריכה להיות ארוכה אך כדאי שהיא תענה על כמה שיותר שאלות העלולות לצוץ לקרוא. כמובן שכבר דיברנו על מילות המפתח – כדי שהכתבה תעלה לעמוד הראשון בחיפושים, עליכם לחפש את המילים או צירופי המילים הפופולאריים ביותר בחיפושים ולהכניס אותם לתוך הכתיבה שלכם.

זכרו שהכתבה לא צריכה להיכתב בנוסח של עבודה אקדמית – זה צריך להיות מעניין, עם שפה ברורה לקוראים ותמציתי. יש אפילו אנשים שהעבודה שלהם היא לכתוב את התוכן שלכם.

זכרו שכל ניסיון לקידום האתר שלכם הוא מבורך ורצוי – כך תוכלו להגיע לכמה שיותר קהל ולתת להם את הידע, השירותים והמוצרים שאתם מציעים.

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים