סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
נתח שוק וצרכנות

קבוצת יורוקום נכנסת לראשונה לתחום המזגנים

החברה משיקה את פעילות יורוקום TCL ותחל לשווק את מזגני TCL מבית תאגיד האלקטרוניקה העולמי

קבוצת יורוקום - חברת פתרונות התקשורת, האלקטרוניקה ומוצרי הצריכה המובילה בישראל, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום המזגנים. החברה משיקה את פעילות יורוקום TCL ותחל לשווק את מזגני TCL מבית תאגיד האלקטרוניקה העולמי. יהיו אלה המזגנים הראשונים בישראל שמצוידים בטכנולוגיה של מערכת מסנני אוויר ייחודית הכוללת 6 פילטרים שונים. בהיותה החברה גורם חזק במשק, תשפיע כניסתה של יורוקום לתחום המזגנים, על השוק כולו ותמריץ את התחרות.

הכניסה של יורוקום לשוק המזגנים היא פעולתו הראשונה של המנכ"ל החדש של חברת יורוקום, מוטי ארבל, שנכנס לתפקידו בתחילת השנה. ארבל: "אנחנו שמחים וגאים לצרף את משפחת TCLלפורטפוליו המותגים הרחב של יורוקום, ולהציע לצרכנים בישראל את מוצרי החברה המתקדמים. TCL נחשב לתאגיד אלקטרוניקה בינלאומי מוביל שמציע מוצרים בעלי ערך. זיהינו הזדמנות עסקית לשילוב כוחות בין שני גופים משמעותיים- מותג בינלאומי ויבואן ישראלי גדול ומוכר, והחלטנו להיכנס לקטגוריה צומחת, אשר משלימה את מגוון הקטגוריות שאנחנו משווקים. מזגני TCL מצוידים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לסינון האוויר בחדר וזאת בנוסף להיותם מזגנים חסכוניים בחשמל ועם כל הפונקציות המוצעות כיום בשוק המזגנים.

שש סדרות של מזגנים: יורוקום TCL תשווק בסך הכול שש סדרות של מזגנים, שתי סדרות מזגני אינוורטר וארבע סדרות מזגני on/of, במגוון רחב של תפוקות קירור וחימום. סדרת PURE MIRACLE, סדרת ELEGANT, סדרת MIRACLE, סדרת OCEAN ,סדרת HONOR וסדרת GLORY, מגוון הסדרות יאפשרו ליורקום להציע לצרכן הסופי שלל פתרונות ייחודיים כמו עוצמות רעש נמוכות במיוחד, מערכות שליטה אלחוטיות ועיצובים מרהיבים עפ"י דרישות הצרכנים.

מזגני TCL מצוידים בטכנולוגיה של מערכת מסנני אוויר מתקדמת וייחודית הכוללת שישה פילטרים שונים: המסננים מפחיתים מזהמים סביבתיים, אורגניים ואנאורגניים, הם אנטי בקטריאליים, מפרקים בקטריות ומנטרלים ריחות לא נעימים, מזרימים ויטמין C ומרחיקים את הגזים המסוכנים מן האוויר בבית.

כמו כן, המזגנים של TCL מצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות במזגנים ומצוידים בין השאר בפונקציות המבטיחות חסכון בחשמל: שינוי הטמפרטורה בשעות הלילה, צינורות נחושת מחורצים לשיפור יעילות הקירור, טכנולוגיית PFC אשר הופכת את המזגן לחסכוני בצריכת החשמל וטכנולוגיית אינוורטר עם גל סינוס 180 - כך שמזגני האוויר של TCL משיגים גמישות ויציבות, בו זמנית מורידים צריכת חשמל ויכולים לקרר ולחמם באופן מדויק.

בנוסף, למזגני TCL קיימות מספר פונקציות שמבטיחות נוחות שימוש: בקרת WIFI לשליטה על המזגן בכל מקום באמצעות אפליקציה ייעודית, כיוון המזגן מראש להדלקה וכיבוי, תאורת לד, הפעלה אוטומטית למצב פעולה אחרון לאחר כיבוי המזגן או בעת הפסקת חשמל, פיזור אוויר אופטימלי בכל חלל החדר באמצעות טכנולוגיה חדשנית של הזרמת אוויר המסוגלת להזרים כמות גדולה במיוחד של אוויר קר ולהגיע לכל פינה בחדר בטווח של 18 מטר, קירור וחימום מהיר במיוחד. היחידות הפנימיות והחיצוניות של המזגן תוכננו עם מנגנון הפעלה מיוחד הממזער רעשים ומאפשר ליהנות מפעולה מלאה ושקטה, קביעת טמפרטורה רצויה בכל מקום בחדר באמצעות חיישן פנימי בשלט המזגן, תזכורת לניקוי הפילטרים, ועם מערכת אוטומטית להפחתת לחות בחדר.

המאייד בו נעשה שימוש במזגני TitanGoldTCL בנוי מרדיד אלומיניום הידרופילי AL, כך שמי העיבוי הזורמים ונושאים עימם אבק ולכלוך אינם מצטברים על פני המאייד וגורמים לו לאבד מתפוקתו ולהפוך לפחות יעיל. בזכות פני השטח הנקיים של המאייד, זוכים המזגנים לאורך חיים גדול יותר משל מזגנים רגילים, וההתיישנות של המזגן איטית יותר.

קמפיין פרסום: השקת קו המזגנים תלווה בקמפיין פרסומי שיכלול תשדירי חסות בטלוויזיה, תשדירי רדיו ארצי ואזורי, קמפיין דיגיטל רחב כולל וידאו באתרים מובילים, יוטיוב ופייסבוק, מעברונים במובייל, באנרים, קמפיין תוכן ועוד וכן פרסום בעיתונות ארצית. הקריינית שנבחרה לסרט ולרדיו היא מירי נבו. היקף המהלך הפרסומי נאמד בכ 4 מיליון ₪.

מסקר שערכה חברת יורוקום בקרב מדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה, טרם כניסתה לשוק המזגנים, עלה כי כ- 30% מוטרדים מנושא איכות האוויר אותו הם נושמים וכי 65% מהם מתחשבים בזיהום האוויר באזור המגורים וזה מהווה שיקול משמעותי בעת בחירת הדירה בה יגורו. למעלה מ-90% משתמשים במזגן כל יום במשך התקופות החמות והקרות ולמעלה מ-50% (במיוחד בחדרי הילדים) מפעילים את המזגן גם בלילה בתקופות החמות/קרות.

ונכנסת לראשונה לתחום המזגנים

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים