סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
מחשבים וטכנולוגיה

סטארטאפ ישראלי חתם על הסכם אסטרטגי עם פרודוור העולמית

קבוצת Prodware, שבבעלות איש העסקים היהודי-צרפתי פיליפ בואזיז, תשלב את המוצר של Howazit, לניהול וחיזוק הקשר בין ארגונים ללקוחות, בפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה

הסטארטאפ הישראלי Howazit, שפיתח פלטפורמה לניהול וחיזוק הקשר בין ארגונים ללקוחות, חתם על הסכם אסטרטגי עם קבוצת Prodware, חברת אינטגרציה בינלאומית המספקת את שירותיה בלמעלה מ-75 מדינות. קבוצת Prodware, שבבעלות איש העסקים היהודי-צרפתי פיליפ בואזיז, תשלב את המוצר של Howazit בפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה. ההסכם נחתם במסגרת מסלול הצמיחה הבינלאומית של תכנית 365x לסטארטאפים בוגרים ובה שותפה Prodware יחד עם מיקרוסופט ו-Tech Data.

חברת הסטארטאפ Howazit הוקמה בשנת 2013 ומשרתת למעלה מ-2000 ארגונים ב-24 מדינות ממגוון ענפים ובהם חברות תעופה, בתי מלון, רשתות שיווק, אתרי סחר אלקטרוני ועוד. פלטפורמת התקשורת החכמה של Howazit משנה למעשה את פני האינטראקציה של חברות וארגונים עם הלקוחות, מאפשרת לפתור מיידית בעיות ספציפיות של לקוחות, ובמקביל מאפשרת להפיק תובנה לגבי העדפותיהם של הלקוחות ולמנף נתונים אלו לצורך צמיחה עסקית. באמצעות Howazit יכולים ארגונים להעמיק את הקשר עם לקוחותיהם באמצעים דיגיטליים כגון דו-שיח בסגנון אפליקציה להעברת מסרים, צ’אטים, מיני-אתרים יעודיים ועוד. הפלטפורמה מאפשרת לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ונאמנותם, ומסייעת לארגון בתהליך המכירה ובטיפוח הקשר עם הלקוח.

"הפלטפורמה של Howazit היא מוצר קריטי והכרחי לכל ארגון המעוניין לחזק את הקשר עם לקוחותיו, והיא מאפשרת למדוד את חוויית הלקוח בזמן אמת ולבצע שיפורים מיידיים" אמר שימי עזריה, מנכ"ל Howazit. "הפלטפורמה מוסיפה שכבה טכנולוגית מתוחכמת לקשר עם הלקוח, גם בעסקים שאינם מקוונים. היא אוספת משוב מהלקוחות בזמן אמת, ומאפשרת לזהות בעיות, תוך יצירת דו-שיח בין הארגון ללקוח. בנוסף לכך מאפשרת הפלטפורמה ללקוחות להגיע לאנשים הנכונים בארגון בזמן הנכון, ולהפוך לקוחות למרוצים ולתומכי המותג".

יוסי חיימוב, מנכ"ל Prodware-ישראל ואחראי על השותפים האסטרטגיים בתכנית הצמיחה העסקית 365x, מסר כי הפלטפורמה של Howazit מרחיבה את סל המוצרים של Prodware בתחום ניהול קשרי הלקוחות (CRM) ומהווה מוצר משלים בתחום זה. "בנוסף לכך משקף ההסכם עם Howazit את מחויבותה של Prodware לסייע לסטארטאפים החברים בתכנית 365x לפתח שווקים בחו"ל, ולספק לעסקים בארץ ובעולם כלים שיאפשרו להם לבצע טרנספורמציה דיגיטלית. אנו עוזרים לארגונים להמציא את עצמם מחדש בעידן הדיגיטלי, בעזרת תשתיות מיקרוסופט ובעזרת פתרונות חדשניים שלנו ושל שותפינו העסקיים" ציין חיימוב.

תות שני, שותפה ומנכ"לית של תכנית הצמיחה הבינלאומית 365x, מסרה כי ההסכם בין Howazit לקבוצת Prodware הבינלאומית הוא דוגמא למודל הפעילות היחודי של 365x. "המיקוד של 365x הוא בהרחבת העסקים של החברות המצטרפות לתכנית, בבניית החברה לעשיית עסקים בינלאומיים ובחתימה על הסכמים אסטרטגיים עם לקוחות וערוצי הפצה. סטארטאפים המצטרפים לתכנית מקבלים גישה ללקוחות וערוצי הפצה בסיוע חברות ענק בינלאומיות, יזמים סדרתיים ואנשי עסקים מובילים בהם מנכ"לים וסגני נשיא בחברות מובילות בארץ ובעולם" אמרה שני.



היה הראשון שמגיב

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים