סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
מחשבים וטכנולוגיה

רכבת ישראל הטמיעה מערכת לשיפור ביצועים וחישוב פרמיות ושכר עידוד של אינסטניבס סולושנס

הפרוייקט נמצא בימים אלו בהטמעה של כלל המודלים מפותח על פלטפורמת ה - JOOPY, פלטפורמה מלאה לניהול תגמול תלוי ביצוע

רכבת ישראל בחרה בפתרון של Incentives Solutions הישראלית לניהול ומחשוב שכר עידוד לכ-2000 עובדי הרכבת. הפרוייקט נמצא בימים אלו בהטמעה של כלל המודלים לחישוב פרמיות ושכר עידוד לעובדים בחברת רכבת ישראל בע"מ, הפרוייקט מפותח על פלטפורמת ה - JOOPY, פלטפורמה מלאה לניהול תגמול תלוי ביצוע.

חברת רכבת ישראל בע"מ הינה חברה ממשלתית המפעילה את התחבורה המסילתית במדינת ישראל. החברה עוסקת בהסעת נוסעים והובלת מטענים וכן בפיתוח, ניהול, תחזוקה ותפעול של תשתית הרכבות בישראל. המערכת נותנת מענה לכלל אוכלוסיית העובדים בהסכם קיבוצי ברכבת ישראל, אשר זכאיים לתשלומי פרמיות ושכר עידוד. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר, אולם גורמים בשוק מעריכים שמדובר בהיקפים של מיליוני שקלים.

ברכבת ישראל מנוהלים עשרות שיטות פרמיה המשמשות כשיטות שכר עידוד לתגמול עובדי רכבת ישראל. המערכת צפוייה להיות מבצעית כבר בתחילת 2019. הטמעת המערכת כוללת הקמה של עשרות שיטות שכר עידוד, ממשקים, אוטומציה מלאה לתהליכי חישוב הפרמיות ושכר העידוד,והפקת דוחות.

המערכת תחשב את שכר העידוד של כ 3500 עובדים ברכבת ישראל. במסגרת תהליכי הבקרה יפותח לראשונה תהליך workflow תוך הפרדת סמכויות והרשאות מותאמות כך שמנהלים שונים יהיו חלק אינטגרלי מתהליכי העבודה הממוכנים ואשר עם הצלחתו יפותחו תהליכי workflow נוספים. המערכת תתממשק למערכות הליבה של הרכבת בצורה אוטומטית וללא התערבות ידנית בנתונים. מסכי הקלדה ייעודיים יפותחו על מנת לאפשר הקלדה כמו גם בקרה על נתונים שאינם קיימים במערכות הליבה ובכך יינתן פתרון המשקף את מכלול מרכיבי שכר העידוד תוך שקיפות מלאה ובקרה מלאה.

היכולות המובנות במערכת חוסכות זמן רב של אנשי פיתוח ומאפשרת שינויים באופן מידי בחוקת שכר העידוד. בנוסף, יכולות מובנות לטעינות נתונים חוסכות עבודה ידנית רבה.

יהושוע פורמן, מנמ"ר, רכבת ישראל: "שכר עידוד ברכבת ישראל הינו מורכב ובעל מאפיינים ייחודיים. לאחר בחינה עמוקה של הצרכים שמחנו לראות שקיים מוצר מדף ישראלי שנותן מענה למכלול הצרכים של רכבת ישראל.

מערכת ה – JOOPY של אינסנטיבס סולושנס נותנת מענה מלא לצרכים תוך שימוש בטכנולוגיות עדכניות והינה חלק מתהליך התייעלות כללי של החלפת מערכות ברכבת. בין הערכים המוספים מעבר לחישוב שכר עידוד ניתן למנות נוחות עבודה למנהלן המערכת כמו גם למנהלים בדרגים השונים- הן מבחינת הקלדות, תהליכי עבודה, תחקור נתונים וכמובן בקרות.

האוטומציה של התהליכים והדוחות המופקים מהמערכת, יאפשרו לנו לטייב את תהליכי חישובי הפרמיות ושכר העידוד לעובדים, להגדיר במהירות מודלים חדשים כמו גם שינויים ובכך תורמת לשיפור הביצועים של עובדי רכבת ישראל. מצאנו בחברת Incentives Solutions שותפה אמיתית לדרך. הפתרון שמביאה החברה, כמו גם תהליך ההטמעה המקצועי והיעיל שמתבצע ביחד עם אנשי רכבת ישראל מאפשר לנו להטמיע את המודלים לחישובי הפרמיות ושכר העידוד באופן יעיל.

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל Incentives Solutions: "נושא שכר עידוד בחברות ממשלתיות, ובחברות גדולות כמו גם משרדי ממשלה נמצא במוקד העשייה של אינסנטיבס סולושנס בשנים האחרונות. השקענו המון על מנת לתת מענה לנישה ייעודית זו ואנו שמחים לראות שיותר ויותר חברות מאמצות את הפתרון שלנו. אני מודה לרכבת ישראל על האמון שנתנו בנו, וכן על תהליך הטמעה מסודר להפליא. אני משוכנע שהמערכת אכן תסייע לתהליכי עבודה מסודרים ומבוקרים תוך הקניית מקסימום גמישות למשתמשי המערכת.

הפתרון המורחב לנושא שכר עידוד הינו חלק מפלטפורמת ה – JOOPY, אשר נותנת מענה לכל שיטות התגמול תלוי ביצוע באשר הן (לרבות תמריצים, עמלות ועוד). אנו שמחים לראות יותר ויותר לקוחות בארץ ובחו"ל אשר מאמצים פלטפורמה זו שכולה כחול לבן.



הוסף תגובה
  1. 1. לא הבנתי מילה. (לל"ת)

    מאת: יאר | פורסם ב- 03/10/18 10:18

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים