סגור
שלום אורח התחבר לאתר
פורומים
חדשות שוק ההון

קליל תעשיות – הרווח הנקי ברבעון השני צנח ב- 18%

הרווח הנקי הסתכם ב-11.7 מיליון שקל; ההכנסות ברבעון ירדו בכ- 11% הסתכמו ב-87.1 מיליון שקל

חברת קליל תעשיות, יצרנית החלונות ופרופילי האלומיניום, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2019. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-87.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-97.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות נבעה בעיקר מקיטון בכמויות המכירה, משינוי בתמהיל המכירות ומעדכון מחירי המוצרים.

הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2019, הסתכם ב-25.2 מיליון שקל, בהשוואה ל-30.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2019, עמד על 28.9%, בהשוואה ל-31.1% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מהקיטון במחזור המכירות שפגע ביחס העלויות הקבועות, בקיזוז חלקי עם ההשפעה החיובית של ירידת מחירי האלומיניום שפחתו בשיעור של 20.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד וכן מהתחזקות השקל ביחס לדולר בשיעור של 1.8% בעוד שברבעון המקביל אשתקד נרשמה מגמה הפוכה - השקל נחלש אל מול הדולר בשיעור של 3.9%.

הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2019, הסתכם ב-13.9 מיליון שקל, בהשוואה ל- 18.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2019, עמד על 15.9%, בהשוואה ל-18.6% ברבעון הקודם ו-18.9% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח התפעולי מיוחסת בעיקר לקיטון האמור בשיעור הרווח הגולמי.

הרווח הכולל של קליל ברבעון השני של שנת 2019, הסתכם ב-11.7 מיליון שקל, בהשוואה ל-14.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקר מהקיטון ברווח התפעולי כאמור, שקוזזה חלקית עם הגידול בהכנסות המימון, נטו בסך של 0.9 מיליון שקל.

יו"ר קליל, צורי דבוש: "במחצית הראשונה של 2019 ממשיכים לבחון מודלים אסטרטגים להגברת הצמיחה של קליל. חלון ה"®באוהאוס" של קליל נבחר להיות מוצג מוזיאוני רשמי בתערוכת 100 שנה לבאוהאוס במוזיאון ישראל ירושלים. זאת לאור התאמתו לרוח חזון בית ספר הבאוהאוס, הפונקציונאלי מוביל לעיצוב, הכולל פרופילים צרים. כל זאת מבלי לוותר על יכולות טכניות של איטום, בידוד תרמי ואקוסטי גבוהים במיוחד. חברת קליל דורגה ע"י עיתון ’גלובס’ במקום ה-82 במדד 100 המותגים של מדינת ישראל, 60 מתוכם הם מותגים בינלאומיים. קליל הינה המותג היחיד שהינו חברה תעשייתית שאינה מייצרת מוצר צריכה יום יומי, לכן זהו הישג שיווקי חסר תקדים".

אריה (ריצ’י) ריכטמן, מנכ"ל קליל: "במחצית הראשונה של שנת 2019 המשיכה קליל להציג יציבות עסקית, למרות האתגרים המאפיינים כיום את ענף הבנייה - ובכללם התמתנות בקצב סיומי הבנייה, המשך תכנית ’מחיר למשתכן’ ואי הוודאות הכללית סביב הענף בעקבות מערכת הבחירות המתמשכת. אנו מאמינים שמערכת החלונות ה״®באוהאוס״ וקיצור זמני האספקה מהמרכז הלוגיסטי החדש - יתמכו בצמיחת החברה ולהמשך חיזוק מיצובה כמובילת שוק, למרות האתגרים בסביבה העסקית".



הוסף תגובה
  1. 1. לא מבין את זה הנדל"ן בשנה האחרונה

    מאת: m-g | פורסם ב- 14/08/19 15:26

פורומים

שוק ההון הישראלי אמריקאי
ביומד גז ונפט
מעו"ף ניתוח טכני
תעודות סל שווקים עולמיים