חדשות שוק ההון
ג’נריישן קפיטל השלימה גיוס הון בהיקף של 280 מיליון שקל מהמוסדיים
הגיוס נעשה בהנקפה פרטית חסומה בדיסקאונט של כ-9% על המחיר בשוק; בין המוסדיים גם נמצא בית ההשקעות מור, שהיה בעבר בעל עניין בחברה
- ארז בלשה, מנכ"ל ומייסד קרן ג'נריישן קפיטל, ויוסי זינגר, יו"ר ומייסד הקרן
- צילום: אור דנון
ג’נריישן קפיטל השלימה גיוס הון בהיקף של 280 מיליון שקל באמצעות הנפקת מניות ואופציות לשורה של גופים מוסדיים בהם מגדל, הראל, מנורה, הפניקס, ילין לפידות ועוד.
בין המוסדיים גם נמצא בית ההשקעות מור, שהיה בעבר בעל עניין בחברה.
הגיוס נעשה בהנקפה פרטית חסומה בדיסקאונט של כ-9% על המחיר בשוק, מעט גבוה מהרגיל הנהוג בהנפקה פרטית חמוסה, אם כי המניה עולה כעת על רקע הבעת אמון של המוסדיים.
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו לקבלת עדכונים חמים
הכתבות הנצפות
-
הסקירה השבועית: אחרי שבוע של ירידות חדות - הנה איתות להמשך בבורסה
-
ערי סטימצקי מכר את ביו-דבש לאלי נידם שיוצאת לייצור המוני
-
מה מצא רונן אלעד כשהגיע לאירודרום ומייד העזיב את הבכירים - הציבור זכאי לדעת?
-
יום דרמטי נסגר במגמה מעורבת: ת”א 90 איבד 1.1%, מדד הבנייה איבד 1.45%
-
חוות השרתים בצפון: אלמור חשמל זכתה במכרז בהיקף 133 מיליון שקל