אפסלון: שת”פ להקמת פלטפורמה אינטרנטית לקהילות הקשורות לאמזון
  • צילום: ericbvd /Depositphotos.com
הצטרפו לערוץ העדכונים שלנו

חברת אפסלון (צירון לשעבר) העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, מדווחת היום על התקשרות בהסכם שיתוף פעולה עם חברת Superb Node, חברה היוצרת פלטפורמות אינטרנטיות שיווקיות מבוססות בינה מלאכותית עבור חברות במטרה למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהן.

על פי ההסכם סופרבנוד תקים עבור אפסלון פלטפורמה אינטרנטית מרכזת תוכן איכותי אורגני עבור קהילות הקשורות באמזון, לשיפור יכולתה של החברה להשיג לידים של חנויות אמזון לרכישה.

הפלטפורמה תהיה בבעלותה של אפסלון ותיבנה על בסיס טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית (AI), של שיווק ויצירת תוכן איכותי מאסיבי של סופרבנוד באופן אוטומטי.

במסגרת ההסכם נקבע כי סופרבנוד תפעיל ותנהל את הפלטפורמה בתקציב שאינו מדווח בהודעה, והוגדר בין הצדדים, ותכין תוכנית עבודה חודשית באישור החברה. כמו כן לבקשת החברה סופרבנוד תנהל את השיווק של מותגים או מוצרים נוספים בבעלות החברה בפלטפורמות מסחר ושיווק מחוץ לאמזון לטובת חיזוק המותגים.

ההסכם קובע את הסדר חלוקת הרווחים באופן בו החברה תעניק מימון חודשי לפעילות הפלטפורמה, ובתמורה תהיה זכאית ל-50-85% מהרווחים שיתקבלו מפעילות הפלטפורמה בלבד, ובהתאם לגובה המימון החודשי.

על פי ההסכם אפסלון תוכל להפסיק את המימון החודשי בהודעה מראש של 30 יום וסופרבנוד תוכל להפסיק את מתן השירותים בהודעה מראש של 60 יום.

אריאל דור, מנכ"ל אפסלון, אמר כי "הסכם זה נועד לייצר לאפסלון תשתית אסטרטגית עבור החברה. חברת Superb Node היא בעלת יכולות יצירת תוכן אורגני ללא אח ורע, אשר נבדקו על ידינו בחצי השנה האחרונה. שיתוף הפעולה מהווה מכפיל כוח עבור החברה למימוש מטרותיה ארוכות הטווח, ואנו מאמינים כי הוא ילך ויתעצם לאורך הזמן".

לפני כחודש התקשרה החברה בהסכם לרכישת חנות וירטואלית (חשבון משתמש) באתר אמזון.קום, המשווקת מותג פרטי בקטגוריית משק בית וכלי מטבח בארה"ב, מקסיקו וקנדה בתמורה ל-617 אלף דולר. רכישה זו עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית הרחבת פורטפוליו הנכסים של אפסלון.

החנות הווירטואלית, אשר החלה לפעול בחודש יוני 2019 עוסקת, החל ממועד הקמתה, בשיווק ומכירה של מוצרים מקטגוריית משק בית וכלי מטבח תחת מותג פרטי. במהלך תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 בוצעו בחנות הווירטואלית פעולות רכישה בהיקף כולל של כ- 416 אלף דולר, כאשר שיעור רווחיות של במהלך תקופה זו עמד על כ-30%.

בכוונת אפסלון לפעול להשבחת החנויות הווירטואלית תוך שימוש בידע וכלים טכנולוגיים שבבעלותה ותוך בחיªת הרחבת פעילותה לאיזורי פעילות גיאוגרפיים נוספים באירופה.

בחודש יוני רכשה אפסלון את החנות הוירטואלית הראשונה באמזון תמורת כ-705 אלף דולר, כאשר חנות זו היא השנייה המצטרפת לפורטפוליו החנויות של החברה.