-
חדשות ספונסר
-
כריש הוא העוגן, יוון היא האופציה: הצצה למפה האזורית החדשה של אנרג’יאן
- חדשות ספונסר
-
רשות התחרות שוקלת להכריז על כרמל כספק מונופוליסטי של תירוש ויין לקידוש
- חדשות ספונסר
-
הפסקת האש השברירית: טראמפ הגיב להפלת מסוק מיוחד על ידי איראן
- חדשות ספונסר
-
דוראל אורבן וקבוצת ביג יקימו מערכות אגירת אנרגיה במרכזי הקבוצה ברחבי הארץ
- חדשות ספונסר
-
קבוצת עזריאלי השלימה גיוס אג”ח בהיקף של כ-2.1 מיליארד שקל
- חדשות ספונסר
-
מה מצא רונן אלעד כשהגיע לאירודרום ומייד העזיב את הבכירים - הציבור זכאי לדעת?
- מערכת ספונסר
-
מלחמת המועדונים פלייקארד נגד FlyAll - הפרסומות המטעות חושפות את המאבק היצרי
- גיא בן סימון
-
משקיעים בבורסה? ייתכן ומגיע לכם החזרי מס בגין פעילות בשוק ההון
- מערכת ספונסר
הצג עוד חדשות
-
-
בוקר טוב ומוצלח ובשורות טובות לישראל😌
אז היה לנו דרדלה בלילה שכולם הכילו. אפשר לחזור לשגרה . מחר מתחיל המונדיאל זה יותר חשוב.
-
בוקר טוב - מתי השוק האמריקאי וגם כאן יפנים
סופי שהבן אדם שם כרגע רופס ולא רוצה שום מלחמה ולא משנה כמה הוא צודק 🙇 כבר עברנו איתו שנה וחצי והספקנו להכיר, אז שיפסיק כבר להתייחס אליו כמו אחד שיכול להפוך את העולם ברגע ,כי הוא פשוט לא עושה את זה.. מקסימום אם וכאשר הוא יחליט להפציץ את כל העולם שיירדו מיד המדדים ב 10 אחוז - אבל די להיות כל הזמן בסטרס של עוד שנייה מתהפך העולם 🧱
-
מישהו מצא עד עכשיו את הגורם למהלך של אפולו?
-
ג'ין טכנולוגיות במאיה
הזמנה 4.3 מ'
-
אמרנו או לא אמרנו שהזמנות יזרמו (ללת)
- maxim2222
-
מקסים
- אסף1
אני אשלח אותך לועדת חריגים 😄 סתם. אמרנו אמרנו...💪
-
מעולה (ללת)
- oattias
-
-
QQQ גרף יומי
-
שאלה לצורך לימוד
- Koblomi
איך אתה יודע שהמחזור מאותת שיצא כסף? אולי רוב המחזור היה בסוף המסחר שהשוק התאושש?
-
ראה למטה בגרף
- נמר
המחזור אדום
-
תל אביב 35
- נמר
חשוב לשמור על האזור הזה ,אחרת נרד לאזור 4000,מדובר בימים שצריך להמתין לכיוון,אם נרד לאזור 4000 כנראה יהיו כאן מניות בהנחה,צריך להכין מזומן לתסריט כזה,בתסריט חיובי ,צריך לקבל רגל למעלה ואז לחזק,פונדמנטלי הורדת ריבית בדרך ,אינפלציה בשליטה,מי שרואה את עצמו משקיע ולא משחק בקצר,אוסף מניות טובות ,בנקודות מפתח,תנו בראש.

-
מגדל ביטוח
- נמר
לא צריך להיות מומחה גדול ,מבט על הגרף ,זה נייר חיובי מאוד עם גלים עולה חזק,יורד חזק,אבל המגמה בדומה לים ,גלים,כרגע בגל יורד ,אזורים לחזק,על ציר הזמן למגדל יש אמינות על מלא ,מלא,אז במקום לקנות בפומו,קונים באזורי ביקוש,חשיבה אופטימית ,בדגש על טווח זמן,בקצר אני לא מבין גם לא רוצה להבין ,מסחר בקצר לא עובד אצלי .

-
-
מרגיש שאתה לא מוצא את הידיים ואת הרגליים בשוק?
הגיע הזמן לעבור ממסחר אינטואיטיבי למסחר עם שיטה. קורס ניתוח טכני ומסחר בבורסה שייתן לך שליטה בהחלטות, ניהול סיכונים אמיתי וכלים שעובדים גם כשהשוק הפכפך. אם זה נשמע לך מוכר – הקורס הזה נבנה בדיוק בשבילך: • נכנסת לעסקאות "כי זה נראה טוב" – ויצאת בהפסד • הרווחת, אבל לא ידעת מתי לצאת – והכול נמחק • אתה עוקב אחרי מניות, גרפים והמלצות – אבל בפועל מגיב מאוחר • אין לך שיטה קבועה – כל עסקה מרגישה אחרת • אתה יודע מה קנית, אבל לא באמת יודע למה שוק ההון לא מתגמל אינטואיציה. הוא מתגמל שיטה, משמעת וניהול סיכונים. למי הקורס מתאים: ✔ סוחרים שכבר פועלים בשוק – אבל מרגישים חוסר יציבות ✔ משקיעים במניות וETF- שרוצים תזמון טוב יותר ✔ מי שכבר הפסיד כסף ומבין שידע חלקי לא מספיק ✔ מי שרוצה לעבוד עם שיטה ברורה – ולא “טיפים” ❌ לא מתאים למי שמחפש התעשרות מהירה ❌ לא מתאים למי שלא מוכן לנהל סיכונים מתי מתחילים? מחזור קרוב יפתח ב-29.06.26, יום ב', שעות 17-20. פרטים בקישור
-
אתה אומר שהרוב מוצא בשוק
- maxim2222
מה שבין הידיים והרגליים )))
-
-
קבוצת עזריאלי השלימה גיוס אג”ח בהיקף של כ-2.1 מיליארד שקל
במסגרת המכרז נרשמו ביקושים של למעלה מ-3.4 מיליארד שקל; הריבית במכרז נסגרה על 3.02% כאשר המרווח אפקטיבי
- #עזריאלי קבוצה
קבוצת עזריאלי השלימה גיוס אג”ח בהיקף של כ-2.1 מיליארד שקל
-
דוראל אורבן וקבוצת ביג יקימו מערכות אגירת אנרגיה במרכזי הקבוצה ברחבי הארץ
שיתוף הפעולה יכלול הקמת מערכות אגירה בהיקף מצטבר של כ-120 מגה-וואט שעה ב-15 מרכזים מסחריים של קבוצת ביג
- #ביג
- #דוראל אנרגיה
דוראל אורבן וקבוצת ביג יקימו מערכות אגירת אנרגיה במרכזי הקבוצה ברחבי הארץ
-
בריינסוויי - הגדלה משמעותית של מיטב
כ 430 אלף נקוב. כנראה זה הקונה שקנה מעל פער ארביטראז.
-
קדימה אמיר ירון תעמיס עוד דולרים
בהתחלה זה היה ענף ההיי-טק עכשיו הביטחוני וראיתי שגם עורכי הדין הלחץ עושה את שלו
-
עוקב בדריכות האם התבנית שלך לנאסדק תצא לפועל (ללת)
- Koblomi
-
-
מורשע בפלילים ופושט רגל לשעבר מנסה לגייס אג"ח ב־15
מורשע בפלילים ופושט רגל לשעבר מנסה לגייס אג"ח ב־150 מיליון שקל תשקיף ניצנים חושף כי שם הבעלים הוא מאיר דוידי. אלא ששם משפחתו הקודם היה דוד, הוא הורשע בעבר ביחד עם טל יגרמן בשימוש אישי בכספי חברת אוגדן ואחר כך בעבירות נוספות בפרשה אחרת אמיר פרגר 06:00, 10.06.26
-
באוצר שוקלים מס על חוות שרתים (ללת)
-
נסדק חוזים
גם אתמול, מסחר מאוד אגרסיבי . ווליום מאוד גבוה וחריג ודלתא אדומה מאוד שהתמתנה עם בלימת המחיר ברצועת הביקוש שיוצאת מאזור ווליום נמוך בפרופיל (גאפ FVG). בהמשך למה שכתבתי בסופש, תנועות כאלו מודיעות על סוף ראלי וכניסה של המחיר לאזור ערך הוגן (איזון). את האזור ניתן להגדיר לפי עקומת הערך - העקומה הכתומה המתהווה (אזור הערך בכל נקודת זמן) או הנוכחית (קוים כחולים מקווקוים). סביר שנראה עוד ימים של ווליום גבוה ודלתא כנ"ל (דלתא - הפער בין קונים למוכרים אגרסיביים. דלתא אדומה = הרבה יותר מוכרים במרקט מאשר קונים).

-
הפסקת האש השברירית: טראמפ הגיב להפלת מסוק מיוחד על ידי איראן
האירועים החלו בהפלת מסוק אפאצ’י אמריקני מסוג AH-64 ליד מצר הורמוז, והסלימו לתקיפות אוויריות אמריקניות ולאחריהן תגובה איראנית
הפסקת האש השברירית: טראמפ הגיב להפלת מסוק מיוחד על ידי איראן
-
רשות התחרות שוקלת להכריז על כרמל כספק מונופוליסטי של תירוש ויין לקידוש
הרשות הודיעה לאגודה כי היא בוחנת שימוש בסמכויותיה בחוק, בשל מעמדה בשוק התירוש והיין לקידוש במגזר הקמעונאי; לחברה ניתנו 60 ימים להשמעת טענותיה
רשות התחרות שוקלת להכריז על כרמל כספק מונופוליסטי של תירוש ויין לקידוש
-
כריש הוא העוגן, יוון היא האופציה: הצצה למפה האזורית החדשה של אנרג’יאן
מנכ״ל אנרגי’אן מציג בראיון בערוץ יווני את ישראל כסיפור הצלחה של ביטחון אנרגטי אך העיניים כבר נשואות קדימה. מפיתוח פרויקט קטלן המקומי, דרך קידוח הענק הצפוי ביוון ועד לאחסון פחמן
כריש הוא העוגן, יוון היא האופציה: הצצה למפה האזורית החדשה של אנרג’יאן
-
בוקר טוב ושקט🌹 (ללת)
-
כעת גל 3 של תקיפות... (ללת)
-
ארה" ב התחליה במתקפה באיראן (ללת)
-
איך תקומי כזה מוקדם אם עוד לא הלכת לישון?
- אביאחד
חח סתם לילה טוב
-
בלילה אני ערה..ביום ישנה יום הפוך... (ללת)
- אקוש
-
-
סולרום שברה היום תמיכה מקווה שתעצור
-
ירדה 60% מהשיא (ללת)
- natty38
-
-
לא תהיה בפי פליאה במידה ואחרי כהונתו כנשיא
טראמפ יבלה את שנותיו בקלבוש או למצער בחקירות. קל לפענח שרק נושא אחד מעניין אותו- שוק ההון האמריקאי. האיש עם כל הכוח בידיו כנשיא מדבר לפני המסחר שיתקוף- השוק יורד חזק, בשלב זה נכנס יחד עם חבריו ברמה הרעיונית ואז מתראיין Its not big deal. וככה זה יום יום בתקופת כהונתו. גם באפריל 2025 בנפילה הגדולה האחרונה זו הייתה הורדה מכוונת של השוק כמדומני במטרה לאסוף זול. מה שהוא עושה מאחורי הקלעים אלו דברים כה חמורים שאני אופתע אם הרשויות לא יטפלו בו אחרי שיסיים את הכהונה.
-
לודן נצמדה לקראת הסגירה לשערים מעל 1000 למרות
- משקיע1ותיק
-
שחטו אותה.... (ללת)
- שמח
-
המנכל והסמנכלית רכשו כ"א 100 אלף₪ לפני יומיי...
- משקיע1ותיק
ב 1005 ו 990 מנכל החברה אהרון טל מכיר את החברה שלו לודן יותר יותר ממני וממך, יותר מכל גורם אחר. לכן כנראה הגענו לתחתית.
-
הבנתי שהדו"ח האחרון היה חלש
- שמח
אבל יש מצב שחטו אותה יותר ממה שהגיע לה באמת
-
הדוח האחרון שלה ושל אחותה לודן-טק
- משקיע1ותיק
היה חלש בגלל המלחמה- הייתה להן רגישות. הרבה פרויקטים שהיו אמורים להיות מוכרים ב Q1 יידחו להמשך 2026 ויעבירו את ההכנסות והרווחים בהתאמה להמשך 26 ולכן אני רואה את שתיהן נותנות תשואה עודפת בהמשך השנה. לודן בנוסף נכנסה לפרויקטים באנרגיה גרעינית ברומניה, פרויקטים בעלי שולי רווח גבוהים, לודן טק אחותה נכנסת לתחום ה Data Centers וכרגע מתחת לרדאר של השוק. אנחנו בעלי אורך רוח וסבלנות בחברות טובות ומשלמות.
-
-
לפי CNBC צבא ארה"ב ביצע תקיפות "הגנתיות" באיראן
דיווחים עקביים לפיהם צבא ארה״ב ביצע באיראן תקיפות שהוגדרו על ידו כ"הגנתיות", בעיקר נגד מטרות בדרום איראן ובאזור מצר הורמוז.
-
גירדו כמה בנינים ריקים (ללת)
- oattias
-
😅 אתה טועה בגדול נקווה שלא ירו
- Nadavgroup
עלינו כתגובה
-
-
בשעה 20.00 חשבתי שמחר יורדים 2.5-3..עכשו
לא בטוח אם לא יעלו
-
יש גם תקופות כאלו
- יוס יוס
השוק מוציא אותך משווי משקל. כמובן שלפי הסוף זה אמור לעלות. אבל זה נכון לתקופות יציבות יותר. רק מחר נדע בדקה ה ? , אם הכל יהיה שקט ורגוע( סיכוי נמוך לתקופה) ?
-
מטורף הכסף שאפשר לעשות בתקופה הזו (ללת)
- סבוטקס
-
Soxs עלתה 30% בשעתיים. טירוף. (ללת)
- כרובי
-
מקווה שלקחת לפחות לפחות חצי
- סבוטקס
מהעלייה
-
לקחתי מעל 20% על סכום נאה
- כרובי
דיווחתי באמריקאי
הצג עוד 2 תגובות
-
-
טראמפ לוול סטריט גורנל:
הפלת המסוק אינה ביג דיל. חחח יותר לשוב לי בנסדאק
-
איזה אלוף כל היום הופך את כולם מצד לצד
- Nadavgroup
ימין שמאל ימין מעלה מטה מעלה חוזר חלילה כפול 100 וכמה שצריך ואז בום טראח
-
יותר גרוע מביידן ,כל רגע משנה את דעתו (ללת)
- תרמוקור
-
אחד המטורללים בהיסטוריה
- Bgadv
ואת זה אומר אחד שסגד לו כשהוא פתח את המלחמה מול איראן מודה. ועוזב. הבחור כבר מזמן לא איתנו
-
-
עוד קצת זמן ח.נאסדק עושה פטיש
עם פולסברייק במקום טוב - אמרתי לפני שעה וחצי 😅 נקווה שישמע בקולי
-
נראה לי עכשיו זמן טוב להתחיל עם הביט והאיתר
ככה להשקיע קצת ולמצע בארץ זה גיקס עוסקים בקריפטו לדעתי יש להם פעילות של קריפטו זוז אני לא יודע מה הסטטוס שם אבל גם להם אני זוכר פעם את משאבי טבע שהתחילו עם קריפטו המניה עלתה איזה 2000% ואז קרסה ונמחקה מתל אביב עברו לקנדה 😅
- #גיקס
-
קח קישור
- AlfaBirenboym
תראה טבלה
-
איזה אתר מעולה אני רואה שהקנייה
- Nadavgroup
האחרונה של זוז הייתה לפי שער 101 אלף לפני יותר מחצי שנה והחברות הגדולות קנו ממחיר של 74 אלף בכמויות גדולות חידשת תודה 👍
-
טאואר נסגרה הפוזיציה 226.7 (ללת)
-
מה קורה כשיש צורה של רו''כ
שלא יוצאת לפועל ?? בזמנו זכור לי ש חדש1234 אמר, שזה מוביל לשיא חדש 🙇
-
מי אמר שלא יצא?
- oattias
לא שאני רוצה חלילה שיצא, אבל זה לא חייב לקרות ביום אחד. לכאורה מחר, וגם מחרתיים זה יכול לקרות. נקווה שלא.
-
-
עוד רגע ארביטראז' ירוק 😅
שמעו ימים הזויים 😅😅🙇
-
מבולבל כבר לאיזה כיוון ללכת בגלל התנודות
- Spidiman
בפנים או בחוץ
-
ה- SOXS היה כבר בטיסה 16+
- m-g
עכשיו מתקרב ל-5 אין כסף קל בשוק ההון יש ג'ינג'י שמסובב את הברז איך שבא לו
-
היה 24 (ללת)
- הדר
-
ארהב תגיב האיראנים יירו על בחריין וכווית
- Nadavgroup
ואחרי זה ימשיכו בשיחות שלא יובילו לכלום טראמפ מרדים אותם נותן להם ביטחון עד שיום אחד כל המנורות הירוקות ידלקו ובום מזרח תיכון חדש
-
כל יום שעובר
- משקוף
האיראנים מגלים שארהב אינה מעוניינת בלחימה. כמו כן עוצרים את ישראל מלהגיב.בנתיים חיילנו מתים בלבנון.
הצג עוד 4 תגובות
-
-
יודעים למה מחירי רכב חדש לא ירדו למרות פיחות הדולר
כי לא קיים יותר פראייר מ..... הצרכן הישראלי 🎩 השינויים בשערי המטבעות שהיו אמורים להוזיל משמעותית את מחירי הרכב - לאן זרמו?? אילו הקונים היו נעדרים מהתצוגות - היו רצים אחריהם. (*** יש ירידות קלות בלבד. לא בכל מקום)
-
"האירו ירד ולכן לא העלנו את המחיר" ערוץ 12
- ATUK19
הערב ב12 מעיין פארטי עשתה כתבה על הנושא. החארות פשוט לא מורידים מחירים עם תירוצים מביכים ומקוממים. אים ירידות. יש רק "מבצעים". נכון שהיבואנים גם מגדרים. אבל לא לשנה. פשוט הכל קרטל בלי לתאם. אבל גם הכתבת אמרה משהו מטומטם : "אם היו מורידים מחירים - היו משלמים פחות מס". פשוט טמבלית. כל המיסים הרבים על המכוניות הם באחוזים משווי הרכב ביום השחרור מהמכס. אם המטח יורד - גם המיסים יורדים. ולכן גם אם יבואן שילם ליצרן בשער גבוה לפני חצי שנה- כשהוא משחרר המנוניות מהנמל בשער נמוך - הוא פשוט מרוויח עוד יותר עח הלקוח אם לא מוריד מחיר. אנחנו חיים על אי. תושבת יוון יכולה לקנות מכונית בגרמניה ולנהוג כל הדרך הבייתה. פולני יכול לטוס ליוון , לנפוש שם שבוע ולחזור עם רכב. אין יבואן בלעדי לכל האיחוד האירופי. השבוע כתבתי בתגובה על טויוטה חשמלית שנוסעת 2000 קמ - רלוונטית רק אם יהיה השלום עם סוריה ונוכל לרכוש אותה בסוכנות באנטליה. ולשלם כאן כל המיסים אבל להנות משער נמוך ורווח סביר של הסוכנות.
-
הם נתקעו מלא רכבים שלא מכרו (ללת)
- Nadavgroup
-
-
ניראה הבורסה צופה מילחמה קרובה לכן הכול למטה (ללת)
-
במזהת
- אסף1
נלחמים יום כן יום לא אתמל היה היום לא מחר כן וכן הלאה...
-
אכן היה חשש אך טראמפ הרגיע את השוק...
- הדר
היה 4.2 למטה עכשו רק 1.85
-
ארה"ב תגובה בשעות הקרובות
- trzkuh
לכן אני לא בטוח שהירידות לא יעמיקו שוב ככל שנתקדם לשלב הנעילה.
-
כן מחפשים איזה דיונה לפוצץ
- נוידי
יש להם הרבה באיראן חחח
-
לא קולט את הטראמפ הזה...כולה הורידו
- הדר
לו אפא'צי למה ככה להשתולל על דיונות? חאראם
הצג עוד 5 תגובות
-
-
נייס בנמוך כל הזמנים חדש
איזה מזל שעפתי ממנה אז בהפסד של 20% בלבד. עם מי צריך לשכב כאן כדי שהפגר הזה יעוף מהמעוף? אביהו הפתעת בתמימותך כשחשבת שהיא יודעת לתת משהו למשקיע
-
אל תדאג לאביהו
- חכםחנוכה
-
הזדמנות (ללת)
- Karol
-
מינוס 70% מהשיא (ללת)
- ohr123
-
-
בארגון הבריאות העולמי החליפו את השם
ממאניה דיפרסיה ל טראמפ! קצר יותר וקולע יותר וכשטראמפ שמע על זה, היה שמח!? ואמר אפילו באירגון הבריאות העולמי אני שולט
-
אם זה היה בישראל
- צביקה 1
כבר מזמן היועמשית היתה מוציאה אותו לנבצרות ככה זה שבית המשפט שולט
-
אתה יודע שזאת הייתה בדיחה נכון? (ללת)
- אביאחד
-
וטוב שכך...בלי שליטת בית המשפט
- הדר
השחיתות היתה כפולה ומכופלת במדינה. לא אני ולא אתה היינו מרווחים מזה. אלא כל המקורבים ואנשי שלומם של השרים.
-
ברור שצריך להיות משפט
- אביאחד
אך צריך שהשופטים יהיו אנשי אמת ההולכים באורו עם יראת אלקים ולא אנשים עם אג׳נדה מליבם שזו המציאות שלנו וכן בנוגע למלכות צריך שתהיה מוכנה לקבל את המשפט צדק ואמת אך מה לעשות שלא זוכים גם לזה ונסיים בהיסטוריה הידוע מלכי ישראל לא שופטים ולא נשפטים ומלכי בית דוד שופטים ונשפטים שכן ממלכי ישראל המשפט פיחד בגלל שחיטות ולכן לא שפטו ולא נשפטו לאומת מלכי בית דוד ששפטו צדק וגם קיבלו עליהם את דין האמת והמשפט לא פיחד מהם
-
עזוב אותנו משטיפת המוח הדתית הזאת.😣 (ללת)
- הדר
הצג עוד 2 תגובות
-
-
כולם מדברים על נרות : והשאלה הנשאלת
מתי נראה לפידים בוערים ( האם זה מגיע אחרי השבירות )? ☀
-
אנחכנו עם לא מעריך
חושבים שאנו מרכז העולם אנו נקודה קטנה בכדור הארץ וחושבים שהכל מגיע לנו מה שטראמפ עשה בשבילנו אף נשיא לא עשה מקום המדינה אז קצת צניעות והערכה
-
אנחנו לא עם יפה נפש כאשר זה 😒
- tsvika08
נוגע בחיים ובשרידות שלנו ושל ילדינו כאן . הגיע הזמן להפסיק להתחנף לטמבל הזה . האם גם בגין , שמיר, שרון ואחרים היו מתרפסים לפניו . זה מה שביביהו בישל ואת זה כולנו נאכל לצערי
-
שמיר קיבל דונט מבוש והקשיב כמו
- שילקה
ילד טוב -למזלנו... חוץ מזה שכל ילד יודע שבלי הגב של ארה"ב אין לנו כלום. אין אפשרות לעם של 10 מיליון להכניע ולשלוט במאה מיליון. אחרי חמש דקות נגמר המחסנית...
-
אתה לא בכיוון בכלל 😒 (ללת)
- tsvika08
-
גם הtaco זה בגלל ביבי?! (ללת)
- החלפתי כינוי
-
לא . הבעיה שהאחד ניפח את האגו של
- tsvika08
השני בשם ידידותם (שעכשיו מתחילה להתפוגג ) ובריצתם המשותפת לספר ולהאדיר כל דבר לחברה גם כשזה לא נכון !
הצג עוד 5 תגובות
-
-
טבע ירוקה בים אדום (ללת)
-
אין מה להתלהב כמו שאין לבכות
- יורד מהעץ
שירדו היום. טבע עדיין כלועה בתןך תעלה. עד שלא תפרוץ עד אז לא להתרגש מעליות של 5% וירידות של 5% למחרת. מי שבסבלנות כמוני יראה גם 38$-42$ ובסוף זה יקח זמן גם חזרה ל-70$
- #טבע
-
בק22 > עכשיו תשתה את הקפה בנחת🌹 (ללת)
- יוס יוס
-
אם הדולר לא היה דופק אותנו...
- בק22
עוד קורקינט בחניה.חח
-
חח האמת בנגלה הקודמת מכרתי 11%
- יוס יוס
מ טבע ,כשראיתי איך הדולר נוחת אמרתי לעצמי חבל שלא מכרתי לפחות 50%- :-( אבל בדיעבד כולנו חכמולוגים
- #טבע
-
-
פורסייט נייר בטון הכי חזק היום מעבר
לים😅
-
תשמע ההשחלה שהם עשו אתמול זה משהו נדיר
- עמיחי1
אפילו במושגים שלה... 60 אחוז מגבוה יומי לנמוך יומי
-
-
טאואר שברה ראש וכתפיים
-
התיקון בגלל שטראמפ אמר שעדיין לא בטוח
שהכטבמ שהוריד את המסוק עשה זאת בכוונה תחילה או התנגש בטעות. נשבע שזה אמיתי
-
בגלל מסוק
- מוגי
הפילו מסוק עם שני טייסים בריאים וטראמפ רוצה לתקוף בצורה קשה על ישראל ירו 20 טילים חצי טון על אוכלוסיה וטראמפ ציפה שלא נגיב איך אנשים לא רואים את המשחק שלו
-
שהאיראנים יבקשו מהנשיא
- trzkuh
הרצוג חנינה לטראמפ🚬
-
מציע לו לשקול טענה כי זה שגם הכתבמ
- החלפתי כינוי
התרסק מייצר משוואה והדדיות.
-
ברקים,נשען על הכפתור
- אסף1
6/10 נוסח אמריקאי
-
דביל מגלומן חסר תקנה (ללת)
- shlomis33
הצג עוד תגובה אחת
-
-
התיקון החזק הגיע על תחתית עתעלה
-
⬇
- איצה
-
אביהו העלה אפשרות לרוכ
- Koblomi
כרגע נתמכו ולא שברו אבל גם אופציה..
-
-
בזק - פריצה או שבירה .... (ללת)
-
אם תיקח את הקו הכחול ותעביר אותו
- יוס יוס
איפה שסימנת ותמתח קצת כלפי מעלה ( עם ה וי הגדול ) = שבירה - אבל במקרים כאלו עוברים לאופקית כדי לוודא אם באמת שבר . קניתי היום קצת 👏
-
אפשר גם טיפה יותר למעלה
- שמח
-
פה עלית בנקודה אחת , וכרגע זה נראה כ
- יוס יוס
כמעט אופקי- נכון באופקי זה עדיין לא שבר
-
יותר נכון ברוחבי.. סתם תיקון
- יוס יוס
אופקי = זה מלמעלה :-)
-
-
ארית מה קרה? מי יודע מתי 🧱
מתי ארית תתחיל לתקן בערך השערות וכו' יתקבלו בברכה רוצה להכפיל את כמות היחידות שיש לי בתיק {ויש הרבה} כדי למצע את שער הקניה דרך אגב אני כן מאמין בחברה ומאמין שתחזור ל5500 לפחות לכן רוצה להוריד מחיר קניה השאלה מתי גל הירידות הזה יעצר יש לך כיוון? אז כתוב לי בתודה מראש🙇📝
- #ארית תעשיות
-
המוסדיים התחילו לקנות את ארית ב2400
- באבגון
אף אחד לא יכול לתת לך תשובה
-
מוסדיים קנו גם במחירים גבוהים (ללת)
- zaxscdvfbg
-
אם הראל חטפו ב4250 מה רע ב2700
- nbjo55
למה לא לוקחים כמו לחמניות אחרי פסח מה הם יודעים שאנחנו לא🔨
-
למה לקחת כשאין שינוי בפונד
- נוידי
בביטחוניות המשקיעים מסתכלים על צבר הזמנות קדימה להרבה שנים ולארית אין את זה, אין נראות שנים קדימה כמו עשות , בית שמש ועוד
-
לאלביט כן יש והיא גם יורדת 😳 (ללת)
- nbjo55
הצג עוד תגובה אחת
-
טאואר שברה בגדול תמיכה למטה יש גאפ פתוח
-
קדימה דולר ... רוצים קידומת 3 (ללת)
-
אם טראמפ עובר על זה לסדר היום סוף העולם בדרך
TRUMP: IRAN SHOT DOWN US APACHE HELICOPTER OVER STRAIT OF HORMUZ
-
לקח להם יומיים להבין שמי שהפיל
- דובי
אותו זה איראן. אין נרפים כמו האמריקאים.
-
הם ידעו על ההתחלה הם
- AVITA
לא ממהרים
-
שייתן לנו להגיב במקומו😁 (ללת)
- אסף1
-
יגיב דרדלה (ללת)
- hezis10
-
שביבי יגיד לו -Dont (ללת)
- שמח
הצג עוד 11 תגובות
-
-
אמא 'לה איזה נרות מטה😱 (ללת)
-
תכף ממתן בנאסדק (ללת)
- shlomis33
-
הנפט מזנקקק (ללת)
- כרובי
-
בגלל זה
- כרובי
טראמפ מודיע: האירנים הם אלה שהפילו לנו אמש את המסוק - נהיה חייבים להגיב למתקפה הזו
-
כדי להשתתף בדיוני
הפורום
עליך להתחבר לאתר









