• ניתוח טכני
      • שוק ההון הישראלי
      • אמריקאי
      • מעו"ף
      • ניתוח טכני
      • ביומד
      • גז ונפט
      • תעודות סל וקרנות
      • שווקים עולמיים
      • אג"ח ופונד'
      • טאואר
      • נדל"ן
      • משכנתאות
      • כללי
      • גבעות עולם
      • קריפטו
      • מניות קנאביס
  • התחברות
  • שלום אורח
  • התחבר.י
  • ראשי
      • כל כותרות היום
      • שוק ההון
      • כלכלה
      • ניתוח טכני
      • השקעות אלטרנטיביות
      • מדריכים
      • וול סטריט וגלובל
      • נדל"ן
      • הייטק וקריפטו
      • שוק ההון הישראלי
      • אמריקאי
      • מעו"ף
      • ניתוח טכני
      • ביומד
      • גז ונפט
      • תעודות סל וקרנות
      • שווקים עולמיים
      • אג"ח ופונד'
      • טאואר
      • נדל"ן
      • משכנתאות
      • כללי
      • גבעות עולם
      • קריפטו
      • מניות קנאביס
      • ארביטראז'
      • מדדי תל אביב
      • מניות מובילות
      • רצף מניות תל אביב
    • החזרי מס
    • עמלות מסחר
    • קורס ניתוח טכני מקוון
    • קרנות נאמנות בקליק fair
  • לחסכון בקרנות נאמנות fair
      • ניתוח מדדים ומטבעות
      • ניתוח מניות
      • מדריכים
      • תיק אישי
      • משחק משקיעים
      • מערכת גרפים לניתוח טכני
  • ספונסר TV
  • ארביטראז'
  • ניהול התראות
    • עקבו אחרינו
    • פייסבוק
    • טוויטר
    • צרו קשר
    • תנאי שימוש
    • מדיניות פרטיות
    • ספונסר © 2026
  • הוספת תגובה
  • חזרה לפורום
  • 0 /45
  • קישורים

  • צירוף קובץ

  • איפוס טופס
  • התראות

לצפייה בהתראות
עליך להתחבר לאתר

כדי להשתתף בדיוני הפורום
עליך להתחבר לאתר

  • חדשות ספונסר

    • בורסת ת”א תחפש כיוון בפתיחת יום המסחר - טבע תבלוט לחיוב

      • חדשות ספונסר
        09:57
    • רשות התחרות שוקלת להכריז על כרמל כספק מונופוליסטי של תירוש ויין לקידוש

      • חדשות ספונסר
        08:03
    • הפסקת האש השברירית: טראמפ הגיב להפלת מסוק מיוחד על ידי איראן

      • חדשות ספונסר
        08:11
    • דוראל אורבן וקבוצת ביג יקימו מערכות אגירת אנרגיה במרכזי הקבוצה ברחבי הארץ

      • חדשות ספונסר
        08:42
    • קבוצת עזריאלי השלימה גיוס אג”ח בהיקף של כ-2.1 מיליארד שקל

      • חדשות ספונסר
        08:44
    • מה מצא רונן אלעד כשהגיע לאירודרום ומייד העזיב את הבכירים - הציבור זכאי לדעת?

      • מערכת ספונסר
        09/06/26
        • 4
    • מלחמת המועדונים פלייקארד נגד FlyAll - הפרסומות המטעות חושפות את המאבק היצרי

      • גיא בן סימון
        09/06/26
        • 1
    • משקיעים בבורסה? ייתכן ומגיע לכם החזרי מס בגין פעילות בשוק ההון

      • מערכת ספונסר
        31/03/26

    הצג עוד חדשות

  • אירודרום - באזור תמיכה מעניין (ללת)

    • רואה נפלאות
      10:07
    • #אירודרום קבוצה
      • 2
    • אראסאל מעניין נמצאת באזור תומך מאוד 🙇 (ללת)

      • ישרא
        10:06
      • #אראסאל
        • 2
      • מעוף נתמך שלשום בפתח גאפ+תחתית תעלה

        • Dendi
          09:52

        נראה אם יהיה לו כוח להגיע לקצה שלה

          • 2
        • מגדל ביטוח

          • נמר
            09:12

          לא צריך להיות מומחה גדול ,מבט על הגרף ,זה נייר חיובי מאוד עם גלים עולה חזק,יורד חזק,אבל המגמה בדומה לים ,גלים,כרגע בגל יורד ,אזורים לחזק,על ציר הזמן למגדל יש אמינות על מלא ,מלא,אז במקום לקנות בפומו,קונים באזורי ביקוש,חשיבה אופטימית ,בדגש על טווח זמן,בקצר אני לא מבין גם לא רוצה להבין ,מסחר בקצר לא עובד אצלי .

            • 2
          • תל אביב 35

            • נמר
              09:04

            חשוב לשמור על האזור הזה ,אחרת נרד לאזור 4000,מדובר בימים שצריך להמתין לכיוון,אם נרד לאזור 4000 כנראה יהיו כאן מניות בהנחה,צריך להכין מזומן לתסריט כזה,בתסריט חיובי ,צריך לקבל רגל למעלה ואז לחזק,פונדמנטלי הורדת ריבית בדרך ,אינפלציה בשליטה,מי שרואה את עצמו משקיע ולא משחק בקצר,אוסף מניות טובות ,בנקודות מפתח,תנו בראש.

              • 3
            • QQQ גרף יומי

              • נמר
                08:55

              אתמול ראינו בדיקה של שפל ,שם קיבלנו זנב של קונים,המחזור מאותת לנו על הרבה כסף שיצא אתמול ,תזכורת היום נתוני אינפלציה באמריקה יום משמעותי היום באמריקה ,בהצלחה לכלכלה

                • 4
              • נסדק חוזים

                • issy
                  08:11

                גם אתמול, מסחר מאוד אגרסיבי . ווליום מאוד גבוה וחריג ודלתא אדומה מאוד שהתמתנה עם בלימת המחיר ברצועת הביקוש שיוצאת מאזור ווליום נמוך בפרופיל (גאפ FVG). בהמשך למה שכתבתי בסופש, תנועות כאלו מודיעות על סוף ראלי וכניסה של המחיר לאזור ערך הוגן (איזון). את האזור ניתן להגדיר לפי עקומת הערך - העקומה הכתומה המתהווה (אזור הערך בכל נקודת זמן) או הנוכחית (קוים כחולים מקווקוים). סביר שנראה עוד ימים של ווליום גבוה ודלתא כנ"ל (דלתא - הפער בין קונים למוכרים אגרסיביים. דלתא אדומה = הרבה יותר מוכרים במרקט מאשר קונים).

                  • 5
                • סולרום שברה היום תמיכה מקווה שתעצור

                  • שמח
                    00:36

                  לפחות בתמיכה הבאה 🙇

                  • #סולרום החז
                    • 4
                  • MRVL נראה כי תסגור את הגאפ

                    • שילקה
                      00:01

                    או פיבו 38.

                      • 4
                    • ONDS שמרה על התעלה לעת עתה (ללת)

                      • שילקה
                        09/06/26 23:44
                        • 4
                      • VST גם מעניינת סטופ נוח 138

                        • mknk34
                          09/06/26 23:12

                        שחקנית חשמל טכני זזה הצידה הרבה זמן אם לא תבוא שבירה היא תראה שיא חדש תמחור נוח מאוד בטח ביחס לשאר הסקטור

                          • 2
                        • HOOD למעקב פוט' דגל שורי נאה 👍

                          • mknk34
                            09/06/26 23:03

                          יכולה להנות יפה אם ההנפקה תיהיה מוצלחת יש גאפ באזור 96-98 שקשה לי להאמין שיסגר בקרוב עוקב צמוד אולי אכנס בחמישי הקרוב נראה מה יעשו מחר יום רביעי זה יום שהם מטורללים אקסטרה.

                            • 3
                          • גם SOFI התאפסה ממינוס 5

                            • RMA
                              09/06/26 22:05

                            סך הכל ירדה לסגור גאפ קטן.. ןלתת עוד נגיעה במ"נ 20. מיצעתי SOFX. ממוצע ירד ל-9.3.

                              • 6
                            • אפשר גם טיפה יותר למעלה

                              • שמח
                                09/06/26 21:50

                              וטיפה יותר קצר ועדיין לא שבר

                                • 3
                              • NOW חזרה הכל ברוורס מי שחיפש לונג

                                • mknk34
                                  09/06/26 21:37

                                אזור מעניין על הצתלבות הממוצעים סטופ אפשרי 102+-. בהנחה ולמישהו יהיה אכפת ממנה אחרי שישי הקרוב 👻

                                  • 5
                                • ⬇

                                  • איצה
                                    09/06/26 21:27

                                  כל אחד רואה דברים אחרים🚬

                                    • 2
                                  • פששש 13% ירוק למעלה VERU

                                    • Qwer123
                                      09/06/26 20:36

                                    הצתה מאוחרת להודעה שם שהייתה

                                      • 5
                                    • משקיעי UNH זה כמו מנויי סלקום TV החדשות לא הגיעו א

                                      • natty38
                                        09/06/26 20:07

                                      ממשיכים לקנות כאילו היום אנחנו בהנפקה של ספייס אקס. השוק אדום והיא ירוקה מפתיחת מסחר. מדהים אפילו לא התקרבה לאפס...

                                      • #סלקום
                                        • 3
                                      • התיקון החזק הגיע על תחתית עתעלה

                                        • הדר
                                          09/06/26 20:04

                                        האופקית שנשברה תהווה התנגדות

                                          • 12
                                        • בזק - פריצה או שבירה .... (ללת)

                                          • שמח
                                            09/06/26 20:01
                                          • #בזק
                                            • 4
                                          • שבבים עידכון💡

                                            • הדר
                                              09/06/26 19:52

                                            כרגע שובר מבנה יורד אך הקו השחור מהווה תמיכה. אם קו זה ישבר ילכו לבדוק את האופקית ומוצע 50. לראשונה מאז המהלך העולה המטורף עם הפסקת האש נתקבל צלצול דובי של פעמון DMI

                                              • 14
                                            • טאואר שברה בגדול תמיכה למטה יש גאפ פתוח

                                              • minaeksh
                                                09/06/26 19:46

                                              לדעתי הולכת ל200 יש מצב שאם זה יקרה נחזק קצת.

                                              • #טאואר
                                                • 10
                                              • הודו לה' כי טוב נס גלוי Sndq חצי בחוץ 6.7

                                                • mknk34
                                                  09/06/26 19:42

                                                מה שנלקח במלא מיצועים בערך 22% רווח על פוזיציה גדולה. לא מאמין עדיין שחזרתי לרווח אמלא

                                                  • 3
                                                • ח.נאסדק עם יעד

                                                  • tsvika08
                                                    09/06/26 19:29

                                                  זה גרף שהבאתי ב 6.6 והיום הוספתי יעד קרוב

                                                    • 5
                                                  • השאלה מה אתה מגדיר נורמליות

                                                    • elco86
                                                      09/06/26 19:24

                                                    לדעתי דווקא לא מעט מניות "נורמליות" עולות היום.

                                                      • 5
                                                    • SOXX נראה לכיוון 520 ? (ללת)

                                                      • שמח
                                                        09/06/26 19:22
                                                        • 2
                                                      • שוברת תעלה עולה ו מבנה יורד

                                                        • הדר
                                                          09/06/26 18:58

                                                        צריך לקוות שהקו המקווקו יעצור אותה

                                                          • 11
                                                        • טאואר הגיעה לאיזור קונים

                                                          • Hookset
                                                            09/06/26 18:52

                                                          חיתוך חזק בשבבים היום, נלקחה מנה ראשונה...

                                                          • #טאואר
                                                            • 6
                                                          • ע"ט. SOXX על הקו העולה

                                                            • RMA
                                                              09/06/26 18:39

                                                            לא חושב שיחזיק. אבל נראה. הטירלול בשיאו.. בהמשך למה שכתבתי אתמול בפוסט על מארוול...

                                                              • 5
                                                            • חוזה נסדאק 100 מגיע לקו הצוואר של הרו"כ (ללת)

                                                              • הדר
                                                                09/06/26 18:32
                                                                • 9
                                                              • בית שמש,יומי.אחרי שבוע

                                                                • melizik
                                                                  09/06/26 17:46

                                                                ימים שלא צלחה את פריצת הדגל בסיום המסחר,פרצה היום ובמחזור גבוה מאד,כך שאולי יהיה לזה המשך שורי אל יעד השיא השנתי.

                                                                • #בית שמש
                                                                  • 3
                                                                • ארית

                                                                  • issy
                                                                    09/06/26 17:32

                                                                  כל ההערות מהניתוח הקודם. שימו לב לתגובה לאזור המוכרים ב3400-3600. מסמן שוב את אזור העניים למטה.

                                                                  • #ארית תעשיות
                                                                    • 9
                                                                  • על קו מגמה וממוצע 150 עכשיו

                                                                    • פלקסוס
                                                                      09/06/26 17:25

                                                                    מגיעה לתמיכות

                                                                      • 5
                                                                    • אישור ראשוני בלבד נתקבל עם הנר האדום של

                                                                      • הדר
                                                                        09/06/26 17:23

                                                                      השעה הראשונה לאפשרות תבנית רו"כ שהעלתי שלשום. ראשוני בלבד ולא מחייב רק מלמד על 💡💡

                                                                        • 10
                                                                      • AAPL שבירה ?

                                                                        • mknk34
                                                                          09/06/26 17:15

                                                                        לפחות משהו עובד ביום הזה 👻

                                                                          • 6
                                                                        • ONDS פריצות שווא בע"מ 😖

                                                                          • mknk34
                                                                            09/06/26 17:13

                                                                          נייר ארור

                                                                            • 5
                                                                          • SNDK החטיפה לי יפה היום 🧱

                                                                            • mknk34
                                                                              09/06/26 17:11

                                                                            למה לא סגרתי חצי בשישי קוראים לזה טמע . מפלוס 25% למינוס 10% יאבויה קדיש על הפוזיציה. הוא הרביץ לי שאני הייתי כמו אמא בשבילו😅 מחזיק עדיין ומתבוסס בדמי מחכה לשפיות בשוק.

                                                                              • 4
                                                                            • מטא מי לא מכיר

                                                                              • נמר
                                                                                09/06/26 17:01

                                                                              ניהול סיכוניםstopמתחת לשפל מלמעלה גאפ פתוח,זה לא ביום אחד אבל אחלה טרייד לכל כיוון יש תשובה אין כאן פומו

                                                                                • 3
                                                                              • העליתי בימים האחרונים 3 מניות מעניינות

                                                                                • ישרא
                                                                                  09/06/26 16:29

                                                                                על תמיכות וכדו' מ 3 סקטורים: לאומי, ישראל קנדה ותאת - אני נכנסתי עם סטופ נוח כעת ונראה איך ימשיך 🌹

                                                                                • #ישראל קנדה
                                                                                  • 6
                                                                                • מגה אור,מחזיק מלמטה

                                                                                  • נמר
                                                                                    09/06/26 16:21

                                                                                  חיזקתי בשפל האחרון,לדעתי הרכבת בתחנה,כל עוד נשמר השפל.

                                                                                    • 8
                                                                                  • אקסל

                                                                                    • Stzahi
                                                                                      09/06/26 16:20

                                                                                    מנה מהאייס 220.4 אשב שם קצת לא ממליץ 3/06 נמכרה 232

                                                                                    • #אקסל
                                                                                      • 5
                                                                                    • דוראל

                                                                                      • נמר
                                                                                        09/06/26 15:56

                                                                                      זה נראה טוב ,חיזקתי בשפל מעל 9000 נחזק שוב,ככה בונים חומה ,ככה בונים תיק,בדגש על טווח מסחר.

                                                                                        • 4
                                                                                      • אפולו למרות העליה החדה צריכה לפרוץ 351 על מנת

                                                                                        • הדר
                                                                                          09/06/26 15:52

                                                                                        לצאת לדרך חדשה מבחינה טכנית. בוא נראה אם תעשה זאת

                                                                                        • #אפולו פאוור
                                                                                          • 10
                                                                                        • כל פעם שמגיעה לקצה תעלה (ללת)

                                                                                          • Dendi
                                                                                            09/06/26 15:46
                                                                                            • 10
                                                                                          • קח גרף שבועי מאד מעניינת 🙇 (ללת)

                                                                                            • דיוד
                                                                                              09/06/26 15:42
                                                                                              • 8
                                                                                            • לאומי נר חמישי שנתמך על תחתית המלבן 👍 (ללת)

                                                                                              • ישרא
                                                                                                09/06/26 15:34
                                                                                                • 8
                                                                                              • קח תמיכות.

                                                                                                • תומס הקטר
                                                                                                  09/06/26 14:43

                                                                                                🙇

                                                                                                  • 10
                                                                                                • בית שמש על הקשקש - חוזקה 91030

                                                                                                  • oattias
                                                                                                    09/06/26 14:35

                                                                                                  מחזור תומך אם השוק יתחיל להוריק לדעתי תפרוץ קדימה

                                                                                                  • #בית שמש
                                                                                                    • 10
                                                                                                  • יש דיווחים טובים שם לאחרונה (ללת)

                                                                                                    • אביהו1245
                                                                                                      09/06/26 14:30
                                                                                                      • 15
                                                                                                    • יאללה מעוף לך 4320 קצה תעלה (ללת)

                                                                                                      • oshri100
                                                                                                        09/06/26 14:29
                                                                                                        • 13
                                                                                                      • אוגווינד מה אומרים הדגלנים? (ללת)

                                                                                                        • עזראל
                                                                                                          09/06/26 14:17
                                                                                                          • 3
                                                                                                        • אלטשולר. ייתכן שמישהו אוסף שם בשבועות

                                                                                                          • Dendi
                                                                                                            09/06/26 13:59

                                                                                                          האחרונים. מחזיק, אז אולי מדמיין.

                                                                                                          • #אלטשולר שחם פנ
                                                                                                            • 9
                                                                                                          • בזק (ללת)

                                                                                                            • Dendi
                                                                                                              09/06/26 13:51
                                                                                                            • #בזק
                                                                                                              • 7
                                                                                                            • גרף שבועי (ללת)

                                                                                                              • Dendi
                                                                                                                09/06/26 13:45
                                                                                                                • 8
                                                                                                              • אפולו - אזור התנגדות (ללת)

                                                                                                                • אביהו1245
                                                                                                                  09/06/26 13:27
                                                                                                                  • 5
                                                                                                                • פייטון שבועי-פורצת תעלה עולה מעלה

                                                                                                                  • הדר
                                                                                                                    09/06/26 13:26

                                                                                                                  בדכ פריצת תעלה עולה מעלה יוצרת סקוויז. מחזיק

                                                                                                                  • #פייטון
                                                                                                                    • 12
                                                                                                                  • אם תירצה יש תמיכה חזקה מאוד בסביבות

                                                                                                                    • minaeksh
                                                                                                                      09/06/26 12:16

                                                                                                                    שער 2000. שער שהיה אחרי סיום מילחמת איראן הראשונה.

                                                                                                                      • 8
                                                                                                                    • ארית נימצאת על אזור תמיכה מהותי לדעתי.

                                                                                                                      • minaeksh
                                                                                                                        09/06/26 11:36

                                                                                                                      חזרה שנה אחורה.

                                                                                                                      • #ארית תעשיות
                                                                                                                        • 15
                                                                                                                      • על תמיכה קרובה ב150 🙇 (ללת)

                                                                                                                        • דיוד
                                                                                                                          09/06/26 11:28
                                                                                                                          • 9
                                                                                                                        • ג'י סיטי מגיעה לתמיכה

                                                                                                                          • granit
                                                                                                                            09/06/26 11:22

                                                                                                                          על קו מגמה עולה ארוך טווח, היפוך ופריצת קו מגמה יורד קצר טווח יהיה מעולה ויכול להביא אותה בשלב ראשון לאזור 1300 מחזיק ולא ממליץ מחזיק ולא ממליץ

                                                                                                                          • #ג'י סיטי
                                                                                                                            • 6
                                                                                                                          • התנצלות כנה, הגרף לא נכון

                                                                                                                            • דיוד
                                                                                                                              09/06/26 11:17

                                                                                                                            הוא היה במצב לוגריתמי אין תעלה אולי קו מגמה

                                                                                                                              • 10
                                                                                                                            • אימקו (מחזיק) וארית (לא מחזיק) גרפים זהים

                                                                                                                              • SHOUSE
                                                                                                                                09/06/26 11:16

                                                                                                                              תראו כמה הגרפים קרובים, בכל זאת 2 מניות בטחוניות. נכנסתי לפני כשבוע + לאימקו כי חשבתי שגם היא נשחטה יפה ומתחיל סבב של עליות בארית ובית שמש שימשוך אותה למעלה. בינתיים טעיתי ואני באיזה 12% הפסד על הנייר. מתלבט מה עושים. אחכה לסוף היום לראות אם יהיה בה היפוך

                                                                                                                              • #אימקו
                                                                                                                                • 9
                                                                                                                              • בית שמש ממשיכה לבנות את הדגל

                                                                                                                                • granit
                                                                                                                                  09/06/26 11:13

                                                                                                                                השורי מחזיק

                                                                                                                                • #בית שמש
                                                                                                                                  • 8
                                                                                                                                • עדכון קצר לגבי מדדי ארה"ב

                                                                                                                                  • elson
                                                                                                                                    09/06/26 11:09

                                                                                                                                  המסחר אתמול נסגר בעליות שערים קצת מנוחה מהיום הסוער בשישי. NDX-- בדק ממוצע 20 מלמטה עדיין יש סיכוי לרדת לאזור 28818--28567 במידה והמדד יתבסס מעל 29700 יתקבל איתות חיובי ראשון ומעל 30051 חזלש SOXX-- חזר להיות חיובי לכל הטווחים למרות שביום שישי סגר על הקשקש לכן לא כתבתי ביום ראשון שעבר להיות שלילי לטווח הקצר עדיין צריך להיזהר משבירה של 550--540

                                                                                                                                    • 10
                                                                                                                                  • מעוף האם ייתמך על קו מגמה? (ללת)

                                                                                                                                    • oshri100
                                                                                                                                      09/06/26 11:07
                                                                                                                                      • 11
                                                                                                                                    • אפולו

                                                                                                                                      • Stzahi
                                                                                                                                        09/06/26 11:04

                                                                                                                                      זו אמורה להיות ריצה למרחקים מאד ארוכים-לא המלצה ולא נעליים דעתי בלבד-מחזיק נ,ב אישור מעל 325/30 יציב

                                                                                                                                      • #אפולו פאוור
                                                                                                                                        • 9
                                                                                                                                      • שכל של נמר אל על

                                                                                                                                        • נמר
                                                                                                                                          09/06/26 10:55

                                                                                                                                        טכני באזור תמיכה,פונדמנטלי,קיבלנו השבוע שכל ,שנכנסנו לעידן של סבבים מול איראן,הסיכוי שחברות תעופה יחזרו על מלא מלא נמוך מאוד,בלעדיות לחברת אל על + נוסעים שיחפשו יותר וודאות בטיסה שלהם,אל על,אל על.זאת דעה בלבד.

                                                                                                                                          • 5
                                                                                                                                        • אזורים

                                                                                                                                          • issy
                                                                                                                                            09/06/26 10:50

                                                                                                                                          נלקחה שער 1555

                                                                                                                                          • #אזורים
                                                                                                                                            • 5
                                                                                                                                          • חג'ג' אירופה התהפכה על אופקית + תחתית תעלה

                                                                                                                                            • דיוד
                                                                                                                                              09/06/26 10:46

                                                                                                                                            🙇

                                                                                                                                              • 7
                                                                                                                                            • ב"ט ומוצלח לכולם🌹 אלומה תשתיות על תחתית תעלה

                                                                                                                                              • 1חנוך
                                                                                                                                                09/06/26 10:46

                                                                                                                                              עולה מחזור גבוה לתחילת יום אולי מפה יתחיל מהלך מתקן

                                                                                                                                              • #אלומה תשתיות
                                                                                                                                                • 4
                                                                                                                                              • ארית

                                                                                                                                                • rafol
                                                                                                                                                  09/06/26 10:45

                                                                                                                                                אם לא תהיינה הפתעות והזמנות ענק הנייר ירד ל 2000... י שם מוכרים ..שברה ממוצע 20 בחדשי .לא טוב

                                                                                                                                                • #ארית תעשיות
                                                                                                                                                  • 11
                                                                                                                                                • תדיראן

                                                                                                                                                  • נמר
                                                                                                                                                    09/06/26 10:42

                                                                                                                                                  אזור קצת קשה,כל תיקון הזדמנות קניה,הכיוון שם למעלה,בדגש על שווקים רגועים.

                                                                                                                                                    • 3
                                                                                                                                                  • ספציפית פה יש גרף היסטורי לא יודע

                                                                                                                                                    • אלישיב12
                                                                                                                                                      09/06/26 10:26

                                                                                                                                                    כמה הוא רלוונטי כי כל הפעילות השתנתה לגמרי

                                                                                                                                                      • 4
                                                                                                                                                    • גילת טלקום אם יפרצו תעלה יתחיל הסקוויז (ללת)

                                                                                                                                                      • אלישיב12
                                                                                                                                                        09/06/26 10:17
                                                                                                                                                      • #גילת
                                                                                                                                                        • 9
                                                                                                                                                      • ימים חשובים לבנקים. האם הייתה שבירת שווא

                                                                                                                                                        • Dendi
                                                                                                                                                          09/06/26 10:16

                                                                                                                                                        או שכעת עולים לבדוק אותה בלבד.

                                                                                                                                                          • 11
                                                                                                                                                        • הנה גרף

                                                                                                                                                          • הדר
                                                                                                                                                            09/06/26 10:12

                                                                                                                                                          אני מכרתי קצת 711

                                                                                                                                                            • 16
                                                                                                                                                          • נופר

                                                                                                                                                            • rafol
                                                                                                                                                              09/06/26 10:09

                                                                                                                                                            24 התנגדות עם נרות קונים יעד מייד 27200

                                                                                                                                                              • 5
                                                                                                                                                            • מיטב -  15600-15900 אזור מסוכן

                                                                                                                                                              • אביהו1245
                                                                                                                                                                09/06/26 10:08

                                                                                                                                                              להערכתי כתף ימין אין המלצה

                                                                                                                                                                • 5
                                                                                                                                                              • הדייאטן למטופל: טוב, בוא נדבר על הפיל שבחדר...⬇

                                                                                                                                                                • דגמלוח
                                                                                                                                                                  09/06/26 09:43

                                                                                                                                                                אז בואו נדבר שניה על הפיל שבחדר שלנו. וזה הדור הצעיר של המשקיעים. כולנו מכירים את הסיפור על ההוא שמכר את התיק שלו רגע לפני הקריסה הגדולה בגלל שהמצחצח הנעליים סיפר לו שקנה מניות. יש תחושה שבתקופה האחרונה נכנסו ים של צעירים שאין להם שמץ של הבנה עמוקה בשוק, במקרה הטוב הם למדו איזה קורס מזורז לניתוח טכני אצל שרלטן כלשהו, והנה הם בשוק. וזה לא רק תחושה, רואים את זה כאן בפורום מאוד הרבה לאחרונה, המון "חל"תניקים" חדשים, רדידות, שיטחיות, עדריות. בקיצור, לא משקיעים רציניים. צריך לזכור טוב, שמשקיע שלא יודע לקרוא דוחות הוא לא משקיע רציני, הוא סתם מהמר. בסוף אם כל השוק יהפוך למשקיעי "סיבובים" זה פשוט יהפוך לשוק לא יעיל, או לחילופין מה שיקרה שמשקיעי העומק יקבלו הרבה יותר ערך. תארו לעצמכם שילדים בני 5 היו קובעים את המחירים ברמי לוי, במצב הזה היה ארטיק אבטיח נמכר במחיר פי 8 מקילו בשר. זה מסביר למה אנחנו רואים חברות חלום שנסחרות במחירים לא שפויים, כי לסוחר הצעיר שעוד לא סיים בית ספר נשמע הגיוני שהסטרטאפ ששורף מזומנים אבל מוכר איזה חלום יהיה שווה יותר מחברה משמעממת שצומחת רק ב10% . אני לא מזלזל בצעירים, אני רק אומר שאין להם את הפרספקטיבה הנכונה לבחון לעומק חברה. זה דורש ניסיון, זה מחייב למידה ארוכת שנים. בדיקה מהירה בדיווחים של בתי ההשקעות על כמויות החשבונות מסחר שנפתחות מלמד משהו אחד: יש כאן שינוי עומק בזהות של ההון שנכנס לשוק. זה כסף שנכנס אצלנו רק בגלל שת"א טס בשנתיים האחרונות, ומה יקרה אם המגמה תיעצר או תתחלף? המון צעירים יצאו מהשוק. אני לא יודע להעריך בכמה הון מדובר, אבל זה ברור שהמניות שהם כרגע מתוחים כמה קפיץ ישתחררו, וכאשר קפיץ משתחרר זה יכול להכאיב. זהירות. ברשותכם אנסה להציע תאוריה בנוגע לטלטלה במניית ארית תעשיות, אין באמת שום הסבר שיכול להסביר את הירידה המשוגעת. ההסבר הפשוט מסביר לא יותר מחצי מהירידה. להבנתי, ארית שזינקה תוך תקופה קצרה באלפי אחוזים הביאה ים של צעירים ומשקיעים לא מנוסים, בשלב השני התחילה ירידה קטנה עקב מעצור בהזמנות, בשלב השלישי הצעירים הללו לא מבינים מה הולך כאן, הבטיחו להם פצצה של מנייה, אז למה אני מופסד 20% ?, ואז מגיעה ההחלטה צריך לעבור לטרייד הבא, מוכרים. וחוזר חלילה, והשאר היסטוריה. מקווה שהוספתי לכם ערך, בכל אופן הדברים על דעתי בלבד. נהנתם? פרגנו

                                                                                                                                                                • #ארית תעשיות
                                                                                                                                                                  • 4
                                                                                                                                                                • נסה לנתח עם גרף שערי סגירה

                                                                                                                                                                  • mknk34
                                                                                                                                                                    09/06/26 08:53

                                                                                                                                                                  קח דוגמא לי זה עוזר לראות יותר בבירור את התמיכות. (כמובן בעצתו של דובי אי שם בקורס בזום הראשון ) :)

                                                                                                                                                                    • 15
                                                                                                                                                                  • שאלה לגבי תמיכה והתנגדות

                                                                                                                                                                    • tomerz
                                                                                                                                                                      09/06/26 08:38

                                                                                                                                                                    מצורף גרף של QQQ. מבלי להתייחס לנר האחרון (הקוים צוירו לפני). 1. האם קווי ההתנגדות והתמיכה נכונים? 2. האם ציירתי יותר מדי קווי תמיכה? 3. האם יותר נכון להתעלם מהסווינגים הקצרים ולהתמקד בגדולים? תודה.

                                                                                                                                                                      • 8
                                                                                                                                                                    • צדקת ביקרו שם👍 (ללת)

                                                                                                                                                                      • R123
                                                                                                                                                                        09/06/26 00:31
                                                                                                                                                                        • 12
                                                                                                                                                                      • UNH פריצת התנגדות יעד 2 נכבש לאחר פריצת דגל

                                                                                                                                                                        • natty38
                                                                                                                                                                          08/06/26 22:47

                                                                                                                                                                        התנגדות הבאה מעל 425. תמיכה 365-375. ברכות למחזיקים

                                                                                                                                                                          • 8
                                                                                                                                                                        • UNH פריצת התנגדות יעד 2 נכבש לאחר פריצת דגל

                                                                                                                                                                          • natty38
                                                                                                                                                                            08/06/26 22:47

                                                                                                                                                                          התנגדות הבאה מעל 425. תמיכה 365-375. ברכות למחזיקים

                                                                                                                                                                            • 2
                                                                                                                                                                          • פרופיל החברה

                                                                                                                                                                            • נמר
                                                                                                                                                                              08/06/26 22:24

                                                                                                                                                                            לילה טוב

                                                                                                                                                                              • 5
                                                                                                                                                                            • חשוב לשמור על השפל

                                                                                                                                                                              • נמר
                                                                                                                                                                                08/06/26 22:22

                                                                                                                                                                              אם תעבור מסומן לך השפל הבא,לא מחזיק.

                                                                                                                                                                                • 9
                                                                                                                                                                              • תל אביב 35

                                                                                                                                                                                • נמר
                                                                                                                                                                                  08/06/26 22:16

                                                                                                                                                                                מחזור שמראה על בגרות של המשקיעים,בחרו לא לעשות כלום ,מחזור נמוך,כרגע ממוצע 20 מכשול,מנגד חיובי שלא נשבר השפל.

                                                                                                                                                                                  • 16
                                                                                                                                                                                • EWZ

                                                                                                                                                                                  • elco86
                                                                                                                                                                                    08/06/26 22:16

                                                                                                                                                                                  קרן הסל של ברזיל. ירדה 20 אחוז מהשיא, סגרה גאפ והגיעה לתמיכה אופקית. ה-RSI נמצא בטריטוריית מכירת יתר. אולי תיבלם כאן?

                                                                                                                                                                                    • 5
                                                                                                                                                                                  • QQQ גרף יומי

                                                                                                                                                                                    • נמר
                                                                                                                                                                                      08/06/26 22:12

                                                                                                                                                                                    חיובי שלא שברו את השפל,למרות שלא רואים עדיין קונים,צריך לזכור שיש השבוע נתוני אינפלציה,ברמה אישית לא פעלתי היום,גם פחות זמן מסך ,יש ימים שלהיות ליד מסך זאת טעות.

                                                                                                                                                                                      • 10
                                                                                                                                                                                    • MRVL זו הדוגמא הכי טובה לטירוף שקורה בשבבים

                                                                                                                                                                                      • RMA
                                                                                                                                                                                        08/06/26 22:11

                                                                                                                                                                                      בשבוע האחרון. זה לא שב-100% בחודשיים יש איזשהו הגיון, אבל איכשהו הנייר זז בתוך תעלה, בתנועות "נורמליות" של 3-5%. הנרות האחרונים זה כבר סטרואידים.. 10-15% כל יום😱

                                                                                                                                                                                        • 10
                                                                                                                                                                                      • INTU למי שמחפש לתפוס שפיץ..

                                                                                                                                                                                        • RMA
                                                                                                                                                                                          08/06/26 21:26

                                                                                                                                                                                        אם תסגור ככה תוציא סטיה שורית. מהיחידות בתוכנה שצמודות לתחתית. מכפיל כבר 18! (חברה שקרוב לעשור, כמעט לא יודעת מה זה לרדת מ-50..) אם שבבים עולים היום, אולי מחר היא תשלם יפה👻

                                                                                                                                                                                          • 8
                                                                                                                                                                                        • לאפל יש את הגרף הכי פריך בשוק

                                                                                                                                                                                          • mknk34
                                                                                                                                                                                            08/06/26 21:15

                                                                                                                                                                                          היחידה שמשייטת בשיא ללא שום תיקון נורמלי גם סטיה דובית לתפארת ג"נ מחזיק שורט והרבה ממנו גם בנייר ישייר וגם באופציות

                                                                                                                                                                                            • 12
                                                                                                                                                                                          • FLY שברה את קוו המגמה ובדקה אותו (ללת)

                                                                                                                                                                                            • שילקה
                                                                                                                                                                                              08/06/26 20:51
                                                                                                                                                                                              • 4
                                                                                                                                                                                            • נראה שRR על תמיכה משולשת (ללת)

                                                                                                                                                                                              • Blakada
                                                                                                                                                                                                08/06/26 20:46
                                                                                                                                                                                                • 5
                                                                                                                                                                                              • יש משהו, לא הייתי מייחס לזה חשיבות,

                                                                                                                                                                                                • RMA
                                                                                                                                                                                                  08/06/26 20:43

                                                                                                                                                                                                מתחת 44 זו סטיה. כשאיתות שלילי יתקבל כבר בשבירת הקו העולה, שתמך יפה בשישי.

                                                                                                                                                                                                  • 10
                                                                                                                                                                                                • ככה נראה מיץ של הזבל איפה Boltrade 😖

                                                                                                                                                                                                  • elson
                                                                                                                                                                                                    08/06/26 20:36

                                                                                                                                                                                                  55% +- מהגבוה של ה PRE MARKET זה הפרס למי שמתעסק בזבל

                                                                                                                                                                                                    • 7
                                                                                                                                                                                                  • בדיעבד יצא בדיוק 😉 (ללת)

                                                                                                                                                                                                    • שילקה
                                                                                                                                                                                                      08/06/26 20:12
                                                                                                                                                                                                      • 9
                                                                                                                                                                                                    • MU שעתי - בהתנגדות

                                                                                                                                                                                                      • RMA
                                                                                                                                                                                                        08/06/26 18:26

                                                                                                                                                                                                      ממש דומה למדד עצמו, כיאה להחזקה הגדולה.

                                                                                                                                                                                                        • 10
                                                                                                                                                                                                      • SOXX דומה. (ללת)

                                                                                                                                                                                                        • שילקה
                                                                                                                                                                                                          08/06/26 18:13
                                                                                                                                                                                                          • 11
                                                                                                                                                                                                        • לאגרסיביים אפשר לנסות שורט נאסדק עכשיו

                                                                                                                                                                                                          • שילקה
                                                                                                                                                                                                            08/06/26 18:11

                                                                                                                                                                                                          עם סטופ קצר. גרף חוזה נאסדק (זה בהשהיה של 20 דקות. אבל הוא כנראה הגיע להתנגדות +-).

                                                                                                                                                                                                            • 10
                                                                                                                                                                                                          • אנלייט אנרגיה/enlt,נסדק,יומי.הדואלית

                                                                                                                                                                                                            • melizik
                                                                                                                                                                                                              08/06/26 17:59

                                                                                                                                                                                                            בנסדק מאד מזכירה את אחותה בת"א,אולם מעריך שהמחזור בנסדק ילך ויגדל ויכפיל,ואולי אפילו ישלש את המחזור בת"א שהיה מאד צנוע!

                                                                                                                                                                                                            • #אנלייט אנרגיה
                                                                                                                                                                                                              • 8
                                                                                                                                                                                                            • PL נכנסה לתיק ב-32.5 התנגדות קרובה מעל 36.5 יעד 41

                                                                                                                                                                                                              • natty38
                                                                                                                                                                                                                08/06/26 17:50

                                                                                                                                                                                                              תמיכה מתחת 30 דולר.

                                                                                                                                                                                                                • 4
                                                                                                                                                                                                              • אנלייט אנרגיה/enlt,ת"א,יומי.אחרי

                                                                                                                                                                                                                • melizik
                                                                                                                                                                                                                  08/06/26 17:44

                                                                                                                                                                                                                מימוש חד של האנרגיות החליפות,כולל אנלייט אנרגיה,אולי מכאן יצא תיקון!?🙇

                                                                                                                                                                                                                • קישור
                                                                                                                                                                                                                • #אנלייט אנרגיה
                                                                                                                                                                                                                  • 6
                                                                                                                                                                                                                • לקחתי NBIS בתחתית תעלה

                                                                                                                                                                                                                  • סאבאבא
                                                                                                                                                                                                                    08/06/26 17:16

                                                                                                                                                                                                                  👍

                                                                                                                                                                                                                    • 6
                                                                                                                                                                                                                  • EBAY גרף. (ללת)

                                                                                                                                                                                                                    • שילקה
                                                                                                                                                                                                                      08/06/26 17:15
                                                                                                                                                                                                                      • 6
                                                                                                                                                                                                                    • דוח חציון 2 היה חלש בגלל התחזקות

                                                                                                                                                                                                                      • אלישיב12
                                                                                                                                                                                                                        08/06/26 16:30

                                                                                                                                                                                                                      השקל מצד שני יש מלא מזומן +צבר הזמנות בשיא גם בביטחוני וגם ברכיבים

                                                                                                                                                                                                                        • 6
                                                                                                                                                                                                                      • אסטיגי אני קונה עוד בסוף ישלמו (ללת)

                                                                                                                                                                                                                        • אלישיב12
                                                                                                                                                                                                                          08/06/26 16:16
                                                                                                                                                                                                                        • #אסטיגי
                                                                                                                                                                                                                          • 3
                                                                                                                                                                                                                        • אמרתי כאן בשישי עיניים לביטקוין כנראה שמצא תחתית |

                                                                                                                                                                                                                          • natty38
                                                                                                                                                                                                                            08/06/26 16:12

                                                                                                                                                                                                                          התנגדות קרובה מעל 64,000 תמיכה 62,800-63,000.

                                                                                                                                                                                                                            • 5
                                                                                                                                                                                                                          • אלומה עם זנב יפה על הקו העולה (ללת)

                                                                                                                                                                                                                            • עמיחי1
                                                                                                                                                                                                                              08/06/26 16:12
                                                                                                                                                                                                                            • #אלומה תשתיות
                                                                                                                                                                                                                              • 4
                                                                                                                                                                                                                            • גאון קבוצה תעלה מהעבר (ללת)

                                                                                                                                                                                                                              • אלישיב12
                                                                                                                                                                                                                                08/06/26 15:50
                                                                                                                                                                                                                              • #גאון קבוצה
                                                                                                                                                                                                                                • 5
                                                                                                                                                                                                                              • גילת טלקום אחלה נר לדעתי יפרצו תעלה סטייל גאון קבו (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                • אלישיב12
                                                                                                                                                                                                                                  08/06/26 15:49
                                                                                                                                                                                                                                • #גילת
                                                                                                                                                                                                                                • #גאון קבוצה
                                                                                                                                                                                                                                  • 16
                                                                                                                                                                                                                                • אני רואה שנתפס VERU בטרום 2.95

                                                                                                                                                                                                                                  • Qwer123
                                                                                                                                                                                                                                    08/06/26 15:44

                                                                                                                                                                                                                                  תכלס מיצוע

                                                                                                                                                                                                                                    • 4
                                                                                                                                                                                                                                  • רשמתי שבוע שעבר על גולדן ש...

                                                                                                                                                                                                                                    • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                      08/06/26 15:37

                                                                                                                                                                                                                                    יש שם ספקולציה סביב אלי נידם היום נר יפה עם ווליום אך כעת סביב ההתנגדות נראה אם יפרצו

                                                                                                                                                                                                                                      • 9
                                                                                                                                                                                                                                    • בנקים על ההתנגדות הראשונה מתקפלים? פששש

                                                                                                                                                                                                                                      • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                        08/06/26 15:29

                                                                                                                                                                                                                                      אפילו פוש קטן אין שם כח איזה מטורף אפילו מיטב עם המסחר יומי שם ( 😉 בדיחה פנימית למי שעקב במאיה) התייאשו בטח נו שוין

                                                                                                                                                                                                                                        • 20
                                                                                                                                                                                                                                      • תדיראן😌 נראה שמוכנה להמשך תנועה (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                        • oattias
                                                                                                                                                                                                                                          08/06/26 15:15
                                                                                                                                                                                                                                        • #תדיראן גרופ
                                                                                                                                                                                                                                          • 7
                                                                                                                                                                                                                                        • פריורטק

                                                                                                                                                                                                                                          • RMA
                                                                                                                                                                                                                                            08/06/26 14:43

                                                                                                                                                                                                                                          גם מינוס 10 ב-SOXX לא ישבור את התעלה הזו😃 התלבטתי מוקדם יותר אם להחזיר את החלקים שיצאו ב-30-31. לא סגור על כך שהשבבים סיימו עם התיקון שלהם. לעת עתה נשאר רק עם השליש האחרון.

                                                                                                                                                                                                                                          • #פריורטק
                                                                                                                                                                                                                                            • 10
                                                                                                                                                                                                                                          • אלטשולר - יעדים אפשריים בפריצת 700 בהמשך מגמה

                                                                                                                                                                                                                                            • רואה נפלאות
                                                                                                                                                                                                                                              08/06/26 14:42

                                                                                                                                                                                                                                            באם מעל 700 לדעתי יכולה להמשיך 717 \ 743 \ 765

                                                                                                                                                                                                                                            • #אלטשולר שחם פנ
                                                                                                                                                                                                                                              • 7
                                                                                                                                                                                                                                            • לקחתי עוד חצי מנה הבורסה

                                                                                                                                                                                                                                              • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                08/06/26 14:33

                                                                                                                                                                                                                                              ממוצע ירד ל-15200. סטופ מתחת 14.

                                                                                                                                                                                                                                              • #הבורסה לניע בתא
                                                                                                                                                                                                                                                • 13
                                                                                                                                                                                                                                              • דולר על תמיכה (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                                  08/06/26 14:23
                                                                                                                                                                                                                                                  • 1
                                                                                                                                                                                                                                                  • 1
                                                                                                                                                                                                                                                  • 14
                                                                                                                                                                                                                                                • פוקס הדגל השורי מוכן לצאת אל הפועל (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                  • oattias
                                                                                                                                                                                                                                                    08/06/26 14:19
                                                                                                                                                                                                                                                  • #פוקס
                                                                                                                                                                                                                                                    • 6
                                                                                                                                                                                                                                                  • מעוף יומי🌹

                                                                                                                                                                                                                                                    • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                      08/06/26 13:34

                                                                                                                                                                                                                                                    למרות התיקון הנאה מהבוקר, לעת עתה - שבירת תעלה עולה ומ"נ 100. התעלה היורדת תמכה יפה, אבל רק בסגירה מעל 14250 - חזלש.

                                                                                                                                                                                                                                                      • 20
                                                                                                                                                                                                                                                    • 👍 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                      • Hookset
                                                                                                                                                                                                                                                        08/06/26 13:12
                                                                                                                                                                                                                                                        • 8
                                                                                                                                                                                                                                                      • נקסט ויז'ן נתמכת יפה על 28,000 התנגדות קרובה מעל

                                                                                                                                                                                                                                                        • natty38
                                                                                                                                                                                                                                                          08/06/26 13:02

                                                                                                                                                                                                                                                        אם תפרוץ תמשיך ליעד הבא ב-30,500.

                                                                                                                                                                                                                                                        • #נקסט ויז'ן
                                                                                                                                                                                                                                                          • 7
                                                                                                                                                                                                                                                        • נקסט ויז'ן נתמכת יפה על 28,000 התנגדות קרובה מעל

                                                                                                                                                                                                                                                          • natty38
                                                                                                                                                                                                                                                            08/06/26 13:02

                                                                                                                                                                                                                                                          אם תפרוץ תמשיך ליעד הבא ב-30,500.

                                                                                                                                                                                                                                                          • #נקסט ויז'ן
                                                                                                                                                                                                                                                            • 4
                                                                                                                                                                                                                                                          • אלביט מערכות/eslt,ת"א,יומי.פורצת

                                                                                                                                                                                                                                                            • melizik
                                                                                                                                                                                                                                                              08/06/26 12:49

                                                                                                                                                                                                                                                            תעלה יורדת בטווח הבינוני,ובמחזור יחסית נמון נכון לעכשיו,אולם עשוי להשתפר לחיוב עד לסגירה.

                                                                                                                                                                                                                                                            • #אלביט מערכות
                                                                                                                                                                                                                                                              • 11
                                                                                                                                                                                                                                                            • ווישור לעת עתה תמיכה על קו מגמה עולה

                                                                                                                                                                                                                                                              • רבקי
                                                                                                                                                                                                                                                                08/06/26 12:48

                                                                                                                                                                                                                                                              וממ"נ 150 אספתי עוד באופ' מינוס 9

                                                                                                                                                                                                                                                              • #ווישור גלובלטק
                                                                                                                                                                                                                                                                • 7
                                                                                                                                                                                                                                                              • נאוויטס פורצת קו יורד מהשיא - לקחתי מנה

                                                                                                                                                                                                                                                                • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                  08/06/26 12:44

                                                                                                                                                                                                                                                                סטופ קצת רחוק - 12100 (8%)

                                                                                                                                                                                                                                                                • #נאוויטס פטר יהש
                                                                                                                                                                                                                                                                  • 8
                                                                                                                                                                                                                                                                • בית שמש,יומי.בהמשך למסחר בשישי חשבתי

                                                                                                                                                                                                                                                                  • melizik
                                                                                                                                                                                                                                                                    08/06/26 12:37

                                                                                                                                                                                                                                                                  בתמימות יתרה שהפריצה תהיה בשישי,וטעיתי,ואולי נקבל אותה היום,ובכל מקרה אחכה לסגירה,משום שעשויה להיתהפך שוב ובמיוחד כשהשווקים סוערים והירידות מתחזקות!

                                                                                                                                                                                                                                                                  • #בית שמש
                                                                                                                                                                                                                                                                  • #שוב אנרגיה
                                                                                                                                                                                                                                                                    • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                  • קליל על תמיכה שבועית

                                                                                                                                                                                                                                                                    • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                                                      08/06/26 12:35

                                                                                                                                                                                                                                                                    היו שאמרו שבימים של טילים היא עולה |🙇

                                                                                                                                                                                                                                                                      • 6
                                                                                                                                                                                                                                                                    • גילת טלקום שבועי אזור טוב לחבירה היום להערכתי

                                                                                                                                                                                                                                                                      • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                                                        08/06/26 11:55

                                                                                                                                                                                                                                                                      הלא מומלצת

                                                                                                                                                                                                                                                                        • 30
                                                                                                                                                                                                                                                                      • מתבססת מעל 2800...זה בריא.

                                                                                                                                                                                                                                                                        • תומס הקטר
                                                                                                                                                                                                                                                                          08/06/26 11:18

                                                                                                                                                                                                                                                                        סבלנות.

                                                                                                                                                                                                                                                                          • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                        • אימאג'סט מקום טוב לבנות שפל (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                          • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                                                            08/06/26 10:52
                                                                                                                                                                                                                                                                            • 6
                                                                                                                                                                                                                                                                          • אורד תמיכה סביב 145 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                            • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                                                              08/06/26 10:48
                                                                                                                                                                                                                                                                              • 6
                                                                                                                                                                                                                                                                            • מעוף בינתיים נר קונים

                                                                                                                                                                                                                                                                              • Dvir2607
                                                                                                                                                                                                                                                                                08/06/26 10:29

                                                                                                                                                                                                                                                                              על תחתית תעלה. מצד שני לעת עתה המתווה העולה במגמה הארוכה יתר נשברה...וכל עוד מתחת זהיכול להיות רק שחרור מתנדים לקדיחה נוספת

                                                                                                                                                                                                                                                                                • 18
                                                                                                                                                                                                                                                                              • ארית תעשיות פתחתי שורה 3000 עגול 🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                • mknk34
                                                                                                                                                                                                                                                                                  08/06/26 10:28

                                                                                                                                                                                                                                                                                תיק חדש דנדש מוקדש לשוק בישראל שיהיה בהצלחה👍 סטופ 2780 שפל אחרון

                                                                                                                                                                                                                                                                                • #ארית תעשיות
                                                                                                                                                                                                                                                                                  • 31
                                                                                                                                                                                                                                                                                • מעוף לעת עתה נתמך על תחתית תעלה יורדת (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                  • הדר
                                                                                                                                                                                                                                                                                    08/06/26 10:27
                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 21
                                                                                                                                                                                                                                                                                  • יפה על תמיכה

                                                                                                                                                                                                                                                                                    • rafol
                                                                                                                                                                                                                                                                                      08/06/26 10:21

                                                                                                                                                                                                                                                                                    חוזקה שוב

                                                                                                                                                                                                                                                                                    • #שוב אנרגיה
                                                                                                                                                                                                                                                                                      • 9
                                                                                                                                                                                                                                                                                    • נופר

                                                                                                                                                                                                                                                                                      • rafol
                                                                                                                                                                                                                                                                                        08/06/26 10:16

                                                                                                                                                                                                                                                                                      יש קונה חזק בנייר יומיים עם נרות קונים וסגירה חזקה בשזישי חיזקתי ב 5 אחוז אדום ממוצע

                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 9
                                                                                                                                                                                                                                                                                      • אהבתי.. יש עוד כאלה (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                        • עמיחי1
                                                                                                                                                                                                                                                                                          08/06/26 08:47
                                                                                                                                                                                                                                                                                          • 13
                                                                                                                                                                                                                                                                                        • אנחנו חיים בעולם של דפי מסרים, איך כתב

                                                                                                                                                                                                                                                                                          • החלפתי כינוי
                                                                                                                                                                                                                                                                                            08/06/26 08:23

                                                                                                                                                                                                                                                                                          מישהו הבוקר:

                                                                                                                                                                                                                                                                                            • 9
                                                                                                                                                                                                                                                                                          • מוכרים מיירטים באושר עד😅 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                            • מחושב
                                                                                                                                                                                                                                                                                              07/06/26 23:48
                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 1
                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 1
                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 13
                                                                                                                                                                                                                                                                                            • חוזה סופש 6%

                                                                                                                                                                                                                                                                                              • mknk34
                                                                                                                                                                                                                                                                                                07/06/26 22:45

                                                                                                                                                                                                                                                                                              באירעוי קיצון מתאם גבוה לחוזה האמיתי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                • 13
                                                                                                                                                                                                                                                                                              • חוזה נפט קפיצה 6% מגלם את התקיפה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                • mknk34
                                                                                                                                                                                                                                                                                                  07/06/26 22:43

                                                                                                                                                                                                                                                                                                נאסדק חוזה סופש סטטי לא מגיב כרגע

                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • 7
                                                                                                                                                                                                                                                                                                • אלסון מחר בבוקר :) (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • mknk34
                                                                                                                                                                                                                                                                                                    07/06/26 22:29
                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 9
                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • ע"ט לכולם. אני מקווה שהתמונה המצורפת תוריד קצת

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 1חנוך
                                                                                                                                                                                                                                                                                                      07/06/26 19:26

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    את מפלס החרדה לקראת מחר 6 סקטורים מתוך 11 בארהב נסחרו ביום שישי בעולם משלהם בין ירוק לאדום קליל נקווה גם כך אצלנו מחר - אבל זה כמובן גם תלוי בחוזים תכלס רק הטכנולוגיה והסחורות קרסו

                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • 17
                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • נאסדק 100

                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                        07/06/26 18:56

                                                                                                                                                                                                                                                                                                      נר אגרסיבי עם סגירה בנמוך יומי, שבסבירות גבוהה תהיה לו המשכיות. אם רצועת התמיכה הקרובה לא תחזיק, תחנה הבאה - 27650.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 20
                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • מצורף צילום מסך של ההודעה (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • דגמלוח
                                                                                                                                                                                                                                                                                                          07/06/26 17:54
                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • #מיטב השקעות
                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • #פועלים
                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • 12
                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • גי'ן גרף יומי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • נמר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                            07/06/26 16:02

                                                                                                                                                                                                                                                                                                          היה ונקבל שווקים רגועים,נייר מעניין ,זאת דעתי.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • 7
                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • מישהו יכול להסביר לי מה הסיפור של מיטב???

                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • דגמלוח
                                                                                                                                                                                                                                                                                                              07/06/26 15:42

                                                                                                                                                                                                                                                                                                            מכרו מניות בנק פועלים בשער 68.56 כדי לקנות כמה ימים אח"כ בשער 69.25 מה הסיפור שלהם? ככה הם עושים תשואה ללקוחות? אולי אני מפספס משהו

                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • מאיה
                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • #פועלים
                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • הסקירה השבועית עלתה לאוויר⚠

                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • elson
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                07/06/26 13:28

                                                                                                                                                                                                                                                                                                              ניתוח מדדים, ומניות נבחרות לשבוע המסחר הקרוב. תודה לכותבי הסקירה. שבוע טוב ושקט לכל חברי האתר 🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • מדור ניתוח מדדים >>>
                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • מדור ניתוח מניות >>>
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • 12
                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • ביקשת התנגדות😖

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  07/06/26 13:04

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                אתה באמת בחור אופטימי..😃 סימנתי התנגדויות ביומי👍

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • 19
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • קווליטאו שבועי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    07/06/26 12:56

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  סימנתי תמיכות👍

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • #קווליטאו
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 14
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • INTC🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      07/06/26 12:47

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    שבועי.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • 18
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • AMAT🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        07/06/26 12:45

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      שבועי.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 11
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • TSM🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          07/06/26 12:44

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        שבועי.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • 14
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • MRVL🌹 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            07/06/26 12:43
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • 14
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • MU🌹 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              07/06/26 12:42
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 15
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • AMD🌹 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                07/06/26 12:41
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • 12
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • AVGO🌹 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  07/06/26 12:40
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • 12
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • NVDA🌹 (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    07/06/26 12:39
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 20
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • שבבים עלו בשישי על הגריל..😃\תחילה SOXX🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      07/06/26 12:38

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    בשבועי, התעלה שהעלנו שבוע שעבר מדויקת. לא נפרצה. גם לא נשברה, אבל צריך פתיחה חזקה מחר כדי שיפתחו בתוכה. אם ימשיכו מחר למטה, נקודות תיקון לפי סרגל פיבונאצ'י - 500. 465. 425. מעלה אזורי תמיכה אפשריים למניות המובילות👍 שבוע מסחר מוצלח לכל החברים🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • 15
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • סנופי לאופטימיים🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • RMA
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        07/06/26 12:21

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      הוציאו תבנית דובית והיעד לכיוון 7100, כשסביר שאם יגיעו לשם, כבר ילכו לבדוק פריצת 7000. גם המתנד עם סינגל שלילי, אחרי הרבה זמן. אבל תראו את הנר האגרסיבי שסימנתי בחץ. תצורה מאוד דומה. בלי המשכיות..

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 12
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • ביט

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • issy
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          07/06/26 12:09

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        אזור הערך ההוגן לכל המהלך בין שתי הקוים בכתומים. יש מצב שהמחיר ידקור את הגבול התחתון אבל צפוי משם לתגובה אגרסיבית של קונים (נחשב זול). כלומר - המחיר מתקרב לאזור חוסר עניין של מוכרים ועניין של קונים.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • 7
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • לא זכור מה היה היעד

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • issy
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            07/06/26 11:59

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          אבל רואים יפה את טווח המסחר כולל יקיר וזול. הערך ההוגן בין שתי הקווים הכחולים.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • 7
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • IGV סקטור התכנה נעצר על ממוצע 20

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • elson
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              07/06/26 11:53

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            אם יצליח לשמור עליו יכול לחזור למעלה אם לא יירד תמיכה הבאה אזור 92.5--91 תמיכה פיבו 50

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 9
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • מדברים על הביט - שנקל שלי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • דובי
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                07/06/26 11:42

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              יחזיק להערכתי את ה-60K. הוא אחרי ירידה חדה ויש כאן אובר סל חזק. סביר מאוד שיתאוורר קצת. אגב עובד מדהים עם ממוצע 200. הגרף מסביר הכל, מי שלא מבין, זמן ללמוד.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • קשקשתי לך קצת על הגרף... (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • ArchAngel
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  07/06/26 11:25
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • בוקר טוב עדכון קצר לגבי מדדי ארה"ב

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • elson
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    07/06/26 10:56

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  התיקון בסוף הגיע ובעוצמה אין מה לעשות מה שעולה בלי פרופורציה גם יירד בלי פרופורציה. אחרי נתוני האבטלה החיוביים שיצאו ביום שישי השוק פירש את זה שהורדת הריבית מתרחקת אולי אף צפוייה לעלות ולכן המימוש הגדול בתכלס השוק עלה יותר מדיי והיה זקוק למימוש. NDX-- ירד ב 4.7% אחוז וכמו שכתבתי ביום שישי במהלך המסחר הטווח הקצר הפך לשלילי תמיכה קרובה רצועת 28800-28440 נראה שם אם יבלום במידה ולא תחנה מתחת אזור 28015 גאפ --27651 גאפ ותיקון 1/3 פיבו לעלייה אבל קודם 28800-28440. SPX--500 גם הפך לשלילי לטווח הקצר תמיכה קרובה 7353--7321 מתחת 7259--7200 --7150 אבל קודם 7353--7321 IWM-- כנ"ל הפך לשלילי לטווח הקצר תמיכה קרובה 274--270 SOXX-- נבלם על ממוצע 20 נראה אם יצליח לשמור עליו ולחזור למעלה אם לא עלול לרדת לכיוון 525-- 506--496 ***הערה כל המדדים פרט ל SOXX שברו ממוצע 20 ביום שני או שלישי בהחלט יכול לצאת תיקון עולה מסויים לבדוק שבירה מלמטה אבל זה לא חובה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 9
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • בוקר טוב עדכון קצר לגבי מדדי ארה"ב

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • elson
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      07/06/26 10:55

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    התיקון בסוף הגיע ובעוצמה אין מה לעשות מה שעולה בלי פרופורציה גם יירד בלי פרופורציה. אחרי נתוני האבטלה החיוביים שיצאו ביום שישי השוק פירש את זה שהורדת הריבית מתרחקת אולי אף צפוייה לעלות ולכן המימוש הגדול בתכלס השוק עלה יותר מדיי והיה זקוק למימוש. NDX-- ירד ב 4.7% אחוז וכמו שכתבתי ביום שישי במהלך המסחר הטווח הקצר הפך לשלילי תמיכה קרובה רצועת 28800-28440 נראה שם אם יבלום במידה ולא תחנה מתחת אזור 28015 גאפ --27651 גאפ ותיקון 1/3 פיבו לעלייה אבל קודם 28800-28440. SPX--500 גם הפך לשלילי לטווח הקצר תמיכה קרובה 7353--7321 מתחת 7259--7200 --7150 אבל קודם 7353--7321 IWM-- כנ"ל הפך לשלילי לטווח הקצר תמיכה קרובה 274--270 SOXX-- נבלם על ממוצע 20 נראה אם יצליח לשמור עליו ולחזור למעלה אם לא עלול לרדת לכיוון 525-- 506--496 ***הערה כל המדדים פרט ל SOXX שברו ממוצע 20 ביום שני או שלישי בהחלט יכול לצאת תיקון עולה מסויים לבדוק שבירה מלמטה אבל זה לא חובה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • 5
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • ביטקוין שבועי על אזור מלחמה מהותי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        07/06/26 10:15

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      אין לי מושג מה יעשו טווח קצר אבל מה שבטוח זה מעניין מאוד

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 7
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • ברודקום

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • נמר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          07/06/26 09:18

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        קניתי בנמוך יומי על השפל עםstop קרוב לשפל שבר נמכר,לא תמיד זה עובד.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • 7
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • לאומי (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • נמר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            07/06/26 09:14
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • 14
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • לאומי גרף יומי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • נמר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              07/06/26 09:12

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            הפחד באוויר יותר קל להיות דובי ,אבל כאן הזדמניות ואם השוק חושב שלילי stop מתחת לשפל,ביום שישי באמריקה זה קרה לי עם בורדקום, כניסה בחמישי ויציאה בפקודת stop בשישי, וזה בסדר פעלתי מסודר והשוק אמר את דברו,יותר נחמד להכנס בפומו,יותר חכם לקנות באזורי שפל.נגמרו הימים של רק ירוק,צריך יותר לעבוד עכשיו בשביל תשואה ,נתון שחוזר על עצמו הביטקוין תמיד מקדים,לפי הביטקוין יש תקווה.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • ביטקוין פריצת משולש סימטרי בתוך יומי - אוספים שם ס

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • natty38
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                07/06/26 08:56

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              בהמשך לפוסט שרשמתי בשישי באמריקאי, בסופ"ש הקריפטו מתחיל בד"כ לזוז. בשילוב עם הירידות של שישי, הרבה קונים שמימשו רווחים או שחתכו הפסדים ונשארו נזילים עוברים משוק המניות לשוק הקריפטו. כסף פנוי שקונה מטבעות וירטואליים. הפריצה התרחשה בדיוק בהצלבת עם חיתוך ממוצע 20 על גרף 15 דקות. התנגדות קרובה מעל 62,300. תמיכה 61,200. לא המלצה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • קישור
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • 9
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • ביטקוין פריצת משולש סימטרי בתוך יומי - אוספים שם ס

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • natty38
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  07/06/26 08:56

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                בהמשך לפוסט שרשמתי בשישי באמריקאי, בסופ"ש הקריפטו מתחיל בד"כ לזוז. בשילוב עם הירידות של שישי, הרבה קונים שמימשו רווחים או שחתכו הפסדים ונשארו נזילים עוברים משוק המניות לשוק הקריפטו. כסף פנוי שקונה מטבעות וירטואליים. הפריצה התרחשה בדיוק בהצלבת עם חיתוך ממוצע 20 על גרף 15 דקות. התנגדות קרובה מעל 62,300. תמיכה 61,200. לא המלצה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • קישור
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • 3
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • עזרה בבקשה בתפעול טכני

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • ובחרת בטוב
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    07/06/26 07:50

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  כאשר אני בוחרת גרף דרך מערכת גרפים אי אפשר להגיע עד סוף הגרף עם הנקודה הנעה על הגרף. אם אני בוחרת את אותו הגרף דרך "מניות למעקב" או "מניות חמות" אין בעיה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • התמיכה הטכנית עזרה לי-סליחה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • ובחרת בטוב
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        07/06/26 10:27

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      שאני שואלת יותר מדיי שאלות אשתדל בעתיד למצוא תשובות בעצמי מסתבר שהזום היה על 175% במקום על 80%

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 10
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • היא שברה תעלה ארוכת טווח

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • Bשתים
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        07/06/26 02:54

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      לא הייתי מנסה עכשיו...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 15
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • דיברתי כאן על אנשים שרצו לקנות קיה ספורטאז מאושר

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • רואה נפלאות
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          06/06/26 22:55

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        עד בלי לבדוק... ועכשיו אני קורא בתגובות בפורום .. . "קניתי את הספורטאז דרך אושר עד בלי לבדוק יותר מדי כי סמכתי על היצרן לאחר נסיון טוב מאוד עם רכבים של הקונצרן, ועכשיו אני קורא דברים נוראיים על הגיר הרובוטי. זה אכן כך? יש פה אנשים שיש להם ספורטאז עם גיר רובוטי והם מבסוטים? הייתם מבטלים את הקניה בגלל זה ?" אז לפעם הבאה לפני שרצים לקנות חשוב לבדוק

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • 12
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • שבוע טוב פששש איזה פירוק, זה התרחיש להערכתי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • אביהו1245
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            06/06/26 21:40

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          ירימו לכתף ימין ואז מאסק ינפיק ואחריו המבול מה שאומר - תהיה אופציה לסדר ידיים

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • 18
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • MU האיתות עבד פעם נוספת

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • mknk34
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              06/06/26 21:18

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            לא סחרתי שורט אבל אם מישהו השכיל לשחרר קצת ברווח דיינו סגרה מבחינתי את התיקון שנתנה פעם קודמת .

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • MU
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 14
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • שבוע טוב ומבורך SNDK ישירות ליעד 🌹

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • mknk34
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                06/06/26 21:17

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              שפיץ מארץ השפיצים עכשיו אני רגוע :) מעניין אם יתנו לי בשני לסגור ברווח יפה 👻 למה הם חולים על דיפים.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • SNDK הגיע הזמן
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • 14
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • שבבים (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • נמר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  06/06/26 21:06
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • 20
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                • תוכנה (ללת)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • נמר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    06/06/26 21:00
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • 12
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  • QQQ גרף יומי

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • נמר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      06/06/26 20:53

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    נר שלוקח את כך המהלך ,נעצר על השפל האחרון,אין שבירה של מבנה מחיר,לפחות כרגע לא נחמד אבל עדיין אין כלום.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • 13
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    • בישראל פירסמתי בזמנו פוסט

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • issy
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        06/06/26 16:58

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      על בועה לדעתי במניות הבנקים והביטוח. מה שקורה שם הוא כעת זה בלימה כמו במדדי ארהב. אבל אזור הערך ההוגן שלהם נוצר בראלי רציף של מעל לשנתיים ללא אזורי ביניים ולכן התיקון אליו יהיה הרבה יותר מורגש עם התכנות לירידות משמעותיות. ראה למשל מניית לאומי ואת עקומת הערך ההוגן שלה בכתום... כרגע הגבול התחתון בבסיס... עם הזמן החלק התחתון יטפס אני מאמין למעלה שלה אבל עדיין, הקפיץ נמתח חזק מאוד ולכן לדעתי התגובה תהיה בהתאם.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • 13
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      • מה היה אתמול בשווקים מבחינת מפת הקונים - מוכרים

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        • issy
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          06/06/26 16:24

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        אם מסתכלים על המחיר והפרמטרים שלו ניתן לסווג : 1. ירידה חריגה באחוזים 4.79 אחוז ירידה ביום בודד בחוזים של הנסדק, לא דבר שרואים כל יום. 2. ווליום גבוה - מה שמעיד על אינטרקציה גבוה , כחומר - מכירה בכל מחיר, לקיחה של כל מה שהוצא עי הקונים במהלך הדרך. 3. דלתא מאוד אדומה - מתחת לווליום מדד הדלתא - היחס בין מרקט למכירה ומרקט לקניה גבוה - מוכרים בלבד. אז מה זה אומר ? פסיכולוגית זה מעורר להרבה אנשים זכרונות של מפולות שאכן התחילו בירידה חזקה וחריגה של מוכרים בלבד עקב אירוע חריג שעורר חוסר וודאות. זה לא המקרה אצלנו. אם נסתכל על העבר נוכל לראות מקרים דומים של נרות חזקים ודלתא אדומה - סימנתי אותם בגרף. בדרך כלל מהלכים כאלו לא מובילים אחרייהם למהלך דובי חריג . יותר סביר שאירועים כאלו מסמנים הפסקה של ראלי והתכנסות של המחיר לטווח מסחר. אם נסתכל על המבנה הקודם שם סימנתי את הנרות, מוכל לראות שהנר הראשון בא לסמן סיום של ראלי (אפריל עד אוק 25) והשני נבלם יפה שהמחיר כבר התחיל לייצר אזור ערך הוגן. העקומה הסגולה מתחילת הראלי מראה את היווצרות הטווח עד שהמחיר הגיע לחלק התחתון שלו ב אפריל השנה ומשם פיתח את הראלי הנוכחי. זאת אומרת שמה שקרה אתמול כנראה היה הודעה על סיום ראלי וכניסה להתחלה של ערך הוגן למחיר. יש לשים לב לעקומה הכתומה שקרוב לוודאי תתאזן ותפתח אזור ערך. עד עכשיו המחיר רץ על החלק העליון שלה. כעת מה שסביר שיקרה הוא שהמחיר יחיל לנוע במבנה לתוך הטווח שבין הגבול העליון לבגול התחתון המתהווה שלה.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • 11
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        •  הכתבה מאתמול בשעה 14.00 ומיקרון חטפה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • הדר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            06/06/26 14:29

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          13 אחוז בכל זאת עוד 5-7 אחוז למטה לדעתי אחלה קניה

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • 18
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          • ח.נאסדק- חשבתי לרגע שאתה מאמין בזה 🙇

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • tsvika08
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              06/06/26 13:28

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            כשראיתי בכותרת את האדומים שלך - וכשנכנסתי ראיתי את הצחוק שלך 👍 בסה"כ מדד שעולה 34% לערך בחודשיים ושבוע נראה לי עלייה יפה שמצריכה תיקון 🙇 יש מצב שימשך עד לתיקון שליש אבל יש גם מצב שיעשה רו"כ וילך לתיקון עמוק יותר . ויש עוד אפשרות שמפה יתמך ויעלה מעל השיא 😃

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              • 19
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • הפעל התראה
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • הוסף סימניה
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • העתק קישור
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • שתף באמצעות

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            אין עדיין התראות 😜

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            חדשות פורומים נתוני מסחר
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            • עקבו אחרינו

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            עקבו אחרינו

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            לאתר הרגיל

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            ספונסר © 2026