אפסלון רוכשת חנות למוצרי בית ומטבח באמזון וב-ETSY ב-250 אלף דולר
הצטרפו לערוץ העדכונים שלנו

חברת אפסלון, העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, חתמה על מזכר הבנות לרכישת חנות המשווקת באמזון וב-ETSY ארה"ב הכוללת, בין היתר, מוצרים מעוצבים ובעבודת יד בתחומי ריהוט הבית והמטבח, תמורת כ-250 אלף דולר.

החברה רואה ברכישת החנות, ככל שתושלם העסקה, כדריסת רגל בפלטפורמת ETSY באופן מבוקר והדרגתי ובכוונתה לקדם את הרחבת מערכת המודיעין העסקי (BI) האוטומטית שלה לפלטפורמה זו.

העלות לצרכן של המוצרים הנמכרים עומדת על סך שבין 34 ל- 46 דולר למוצר, כאשר לחנות יש כ-3 סוגי מוצרים שונים המתחלקים לכ- 5 תתי מוצרים שונים. בשנת 2020 הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה בכ- 205 אלף דולר. עלות המכר הסתכמה בכ- 30 אלף דולר, הוצאות פרסום הסתכמו בכ-3,000 דולר, סך העמלות הכולל לאמזון הסתכמו בכ- 70 אלף דולר אשר היווה שיעור של כ- 34% מתוך סך המכירות. הרווח הגולמי (לפני מס) בשנת 2020 עמד על כ- 98 אלף דולר. שיעור הרווחיות לפני מס בשנת 2020 עמד על כ-47%.

לפני כשבוע הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם Superb Node להקמת פלטפורמה אינטרנטית המרכזת תוכן ושיווק מבוסס בינה מלאכותית עבור קהילות הקשורות באמזון. על פי ההסכם, סופרבנוד תקים בעבור החברה פלטפורמה אינטרנטית המרכזת תוכן איכותי אורגני עבור קהילות הקשורות באמזון, לשיפור יכולתה של החברה להשגת לידים (פוטנציאל עסקי) של חנויות אמזון לרכישה. סופרבנוד הינה חברה היוצרת פלטפורמות אינטרנטיות שיווקיות מבוססות בינה מלאכותית עבור חברות לצורך מקסום הפוטנציאל של עסקיהן.

לפני כחודשיים התקשרה החברה בהסכם לרכישת חנות וירטואלית (חשבון משתמש) באתר אמזון.קום, המשווקת מותג פרטי בקטגוריית משק בית וכלי מטבח בארה"ב, מקסיקו וקנדה בתמורה ל-617 אלף דולר. החנות הווירטואלית, אשר החלה לפעול בחודש יוני 2019 עוסקת בשיווק ומכירה של מוצרים מקטגוריית משק בית וכלי מטבח תחת מותג פרטי.

במהלך תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 בוצעו בחנות הווירטואלית פעולות רכישה בהיקף כולל של כ- 416 אלף דולר, כאשר שיעור רווחיות של במהלך תקופה זו עמד על כ-30%. בכוונת אפסלון לפעול להשבחת החנויות הווירטואלית תוך שימוש בידע וכלים טכנולוגיים שבבעלותה ותוך בחיªת הרחבת פעילותה לאיזורי פעילות גיאוגרפיים נוספים באירופה.

בחודש יוני רכשה אפסלון את החנות הוירטואלית הראשונה באמזון תמורת כ-705 אלף דולר, כאשר חנות זו היא השנייה המצטרפת לפורטפוליו החנויות של החברה.