חדשות שוק ההון
נלה דיגיטל חתמה על הסכם לתפעול וניהול מותג תכשיטים און ליין
למותג למעלה מ- 60 מודלים ומוצרים שונים של טבעות, צמידים, תליונים עם יהלומי מעבדה; הספק יקבל 15% מהרווח בחישוב שנתי

נלה דיגיטל (לשעבר שפע ימים), המשקיעה בחברות העוסקות בהפעלת חנויות פופ-אפ ובחיפוש אבנים יקרות, מדווחת היום על התקשרות עם צדדי ג’ שאינם קשורים לחברה בהסכם מחייב לתפעול, וניהול מותג תכשיטים און ליין, " RED CARPET " .
המותג עוסק במכירת מוצרים ותכשיטים משובצים ביהלומי מעבדה מתוצרת FOUNDRY DIAMOND הנחשבת, למיטב ידיעת החברה, לאחת החברות המובילות בעולם לייצור יהלומי מעבדה מסוג CVD. החברה פועלת בארצות הברית ובמדינות נוספות, באמצעות פלטפורמות מכירה ושיווק מגוונות, וביניהן: ,ETSY ,PINTERESTועוד.
נכון למועד זה, למותג למעלה מ- 60 מודלים ומוצרים שונים – טבעות, צמידים, תליונים וכו’. במסגרת ההסכם, הספק התחייב להעמיד את מלאי יהלומי הגלם לאספקה מיידית, וכן את שירותי התפעול, ההתעדה והיצור שברשותו לטובת תפעול המותג במחירים מוסכמים מראש, וכן התחייב להחזרות בהתאם למקובל בשוק היהלומים.
בנוסף יהיה הספק זכאי לכ- 15% מהרווח (נטו) בחישוב שנתי כתוצאה מפעילות המותג, כאשר מלוא הבעלות והזכויות מכל מין וסוג במותג, כולל חשבונות המשתמש לתפעול עמודי המכירה, אתרי האינטרנט, רשימת הלקוחות והספקים, והקניין הרוחני – יהיו בבעלות מלאה של החברה.
בהודעתה לבורסה מסבירה נלה דיגיטל כי היא רואה במותג ובהסכם דריסת רגל בשוק ה- LUXURY ,וה-DIAMONDS LAB-GROWN, ומאפשרת לה באמצעות שליטה בכל שרשרת האספקה, יתרון תחרותי כלפי צרכני הקצה של המותג. כמו כן, החברה מתכננת להרחיב את מכירות המוצרים גם בפלטפורמות מכירה נוספות, וכן בכוונתה להרחיב את הפעילות באמצעות השקת מוצרים נוספים שנמצאים נכון למועד החתימה על הסכם זה בשלבי פיתוח שונים.
עוד בוחנת החברה התקשרויות עם צדדי ג’ שאינם קשורים אליה, שיספקו למותג שירותי סליקה לרכישת מוצרי המותג, ויאפשרו תשלום באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין או מטבעות אחרים.