חדשות שוק ההון
אפסלון נבחרה להשתתף בפיילוט מכירות של אמזון בהודו
פלטפורמת המסחר של אמזון הודו תחשוף את משתתפי הפיילוט לקהל של כ- 700 מיליון לקוחות; להערכת החברה יחלו המכירות באמזון הודו בחציון השני של 2021
- אריאל דור, מנכ"ל אפסלון
- צילום: יח"צ
אפסלון ברנדס, העוסקת בהקמה, רכישה ותפעול של חנויות באתר אמזון.קום, מדווחת היום כי מותג בקטגוריית האופנה אשר בבעלותה נבחר ע"י פלטפורמת המסחר אמזון כ-1 מבין 50 המוכרים המובילים באמזון, בהתבסס על ביצועי המותג ומכירותיו ללקוחות מהודו, וזאת במסגרת תוכנית ה-Amazon Global Store.
תוכנית Amazon Global Store מאפשרת ללקוחות מכל העולם לרכוש מוצרים בפלטפורמת המסחר אמזון ארה"ב, כאשר המוצרים נשלחים אליהם במסגרת משלחים הפועלים בשיתוף פעולה עם אמזון ארה"ב.
החברה נבחרה להשתתף כעת בפיילוט מכירות באמזון הודו בשם "US2IN" (US to India), שנועד לעידוד כניסת מוכרים מאמזון ארה"ב לשוק ההודי, בעלות של 3% ממחיר המכירה.
בעקבות השתתפותה בפיילוט, אפסלון לא תידרש להנפקת רישיון עסק מקומי בהודו לצורך מכירת מוצריה בפלטפורמת המסחר של אמזון הודו, הליך הנדרש מכלל המוכרים באמזון ארה"ב ומהווה חסם משמעותי עבורם לכניסה לשוק ההודי. להערכת החברה, יחלו מכירות מותגיה באמזון הודו במסגרת הפיילוט במהלך החציון השני של 2021.
פלטפורמת המסחר של אמזון הודו צפויה לחשוף את המוכרים אשר משתתפים הפיילוט לקהל של כ- 699 מיליון לקוחות אשר גולשים על בסיס יומי באתרי ה- ecommerce, מתוכם כ- 100 מיליון גולשי אמזון הודו בלבד. כמו כן, על פי נתונים שהועברו לחברה על ידי נציגי אמזון הודו, צופים כי בשנת 2026 פעילות ה- e-commerce בהודו להגיע לסך של כ- 200 מיליארד דולר שנתי, ובכך יהיה השוק השלישי בגודלו (אחרי ארה"ב וסין).
השתתפות בפיילוט הינה תואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה והיא משמעותית עבורה, בין היתר בשל החשיפה הפוטנציאלית לקהל לקוחות חדש וגדול בהודו, וכן כי מהווה יתרון על פני מתחריה בארה"ב שאינם לוקחים חלק בפיילוט.
ביולי האחרון חתמה אפסלון על הסכם שותפות עם חברת Wayfair LLC, בעלת אחת הפלטפורמות הגדולות למכירה אונליין של ריהוט לבית בארה"ב (Home goods) וכן בקנדה, בריטניה ומדינות נוספות, שמכירותיה הסתכמו בכ-14 מיליארד דולר ב-2020 ושווי השוק שלה עומד על כ-29 מיליארד דולר.
במסגרת ההסכם, יפעלו הצדדים בשיתוף פעולה לשיווק, הפצה ומכירה בפלטפורמת Wayfair של מוצרי מותג פרטי (Private Label) בקטגוריית "משק בית וכלי מטבח" שנרכש על ידי אפסלון בדצמבר 2020. כמו כן, החברה מעניקה לWayfair רישיון לא בלעדי, לשימוש בקניין הרוחני בקשר עם המוצרים, לצורך שיווקם, פרסומם וקידומם בפלטפורמת Wayfair.
בחודש יוני עדכנה אפסלון על ביצועי המסחר בשני המותגים שרכשה בחודשים יוני ודצמבר 2020. החברה עדכנה בנוגע לביצועי המסחר בחנויות בתקופה ינואר-מאי 2021 בהשוואה לינואר-מאי 2020 (כאשר החנויות היו בבעלות המוכרים).
הכנסות עמוד הרכישה בקטגוריית הבית והגינה הסתכמו בכ-1.8 מיליון דולר לעומת כ-0.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה – גידול של כ-156%, הרווח הנקי (בנטרול הוצאות תפעול של החברה) הינו כ-0.4 מיליון דולר לעומת כ-0.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה – גידול של כ-75%.
הכנסות עמוד הרכישה בקטגוריית הבית והמטבח הסתכמו בכ-0.5 מיליון דולר לעומת כ-0.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה – גידול של כ-150%, הרווח הנקי (בנטרול הוצאות תפעול של החברה) הינו כ- 95 אלפי דולר, לעומת סך של כ- 54 אלפי דולר בתקופה המקבילה – גידול של כ-73%.
הוסיפו תגובה לכתבה
-
2
הודעה מעולה, בדיוק ביום האחרון
למימוש האופציה 6
-
1
הכי טוב פיילוט. ועוד ל700 מיליון .
למה צריך למכור אם אפשר לעשות פיילוטים? למה לבנות עסק אם אפשר לקנות עסקים ושווי המניה עולה?