חדשות שוק ההון
אולמד סולושנס: הרווח הנקי בחציון, הסתכם ב-8 מיליון ש”ח, בהשוואה ל-1.5 מיליון ש”ח בחציון המקביל אשתקד
הכנסות החברה בחציון הסתכמו ב - 5.4 מיליון ש"ח, עליה של 26% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2020
- אריאל רובשקין, מנכ"ל אולמד סולושנס
- צילום: ליאת מנדל
אולמד סולושנס המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות לצרכים קליניים, מדווחת על התוצאות הכספיות למחצית הראשונה של 2021:
הכנסות החברה בחציון הסתכמו ב - 5.4 מיליון ש"ח, עליה של 26% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי בחציון הסתכם ב - 2.9 מיליון ש"ח ושיעורו עמד על 54%, בהשוואה לרווח גולמי של 2.1 מיליון ש"ח ששיעורו עמד על 50%.
הרווח התפעולי הסתכם ב - 7.2 מיליון ש"ח בהשוואה ל - 1.3 מיליון ש"ח במחצית המקבילה.
הרווח הנקי הסתכם ב - 8 מיליון ש"ח, בהשוואה ל - 1.5 מיליון ש"ח בחציון הראשון של 2020.
לדברי החברה, הרווח הושפע מהכנסות בסך 11.9 מיליון ש"ח שנבעו בעיקר מרווח הון כתוצאה מהכנסת משקיעים בחברת הבת אלווטיקס.
עוד הדגישה החברה, שלאחר תאריך המאזן נמכרה חברת הבת אליום תמורת כ - 20 מיליון שקל וכן תמורה מותנית נוספת, מבוססת ביצועים. החברה הסירה את הערת העסק החי מדוחותיה הכספיים.
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו לקבלת עדכונים חמים
הכתבות הנצפות
-
המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים
-
המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון
-
יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות
-
הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח
-
רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל