אפסלון: המכירות בחציון הראשון הסתכמו בכ-3.2 מיליון דולר, לעומת כ-0.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד
  • אריאל דור, מנכ"ל אפסלון
  • צילום: יח"צ
הצטרפו לערוץ העדכונים שלנו

אפסלון, העוסקת בחנויות וירטואליות הפועלות באמזון, פרסמה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2021. מהדוחות עולה כי מכירות החברה בחציון הראשון הסתכמו בכ - 3.2 מיליון דולר, לעומת כ - 0.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה וכ - 2.2 מיליון דולר בחציון השני של 2020. לדברי החברה, העלייה נובעת בעיקר מרכישת שני מותגים והשבחתם. תחת הנחת פרופורמה, המכירות ב - 12 החודשים האחרונים, הסתכמו בכ - 12.5 מיליון דולר. מכירות הפרופורמה במחצית הראשונה של 2021 הסתכמו בכ - 6.5 מיליון דולר. החברה ציינה כי מכירות הפרופורמה מבוססות על מכירות כלל החנויות שנרכשו על ידי החברה.

הרווח הגולמי (בניכוי הפחתות שווי הוגן של מלאי שנרכש ונכסים בלתי מוחשיים) הסתכם בכ - 1.1 מיליון דולר (כ - 35%), כאשר בתקופה המקבילה החברה טרם רשמה פעילות מבוססת מסחר.

ההפסד התפעולי בנטרול הוצאות תשלום מבוסס מניות הסתכם בכ - 0.5 מיליון דולר, בדומה לתקופה המקבילה. להערכת החברה במהלך החודשים יולי - אוגוסט, החברה עברה לאיזון תפעולי (בניכוי עלויות חד פעמיות).

מזומנים, שווי מזומנים ונכסים פיננסיים הסתכמו במחצית בכ - 7.5 מיליון דולר לעומת כ - 0.1 מיליון דולר בסוף 2020.

אריאל דור, מנכ"ל אפסלון: "החברה מאיצה את הפעילות בהתאם ליעדים האגרסיביים שהציבה לעצמה. השגנו רבות במחצית הראשונה וניתן לראות זאת בהכנסות שהצגנו. התשתית הטכנולוגית שלנו, שהיא המנוע והלב הפועם של אפסלון, השתפרה משמעותית. כמו כן, אנו עדים לשיפור מתמיד בתוצאות המותגים שנרכשו, לעומת תקופות מקבילות. החברה עברה לאיזון תפעולי תוך כדי מגמת גדילה, והיא ערוכה לקליטת מותגים נוספים. אנו עמלים על מקורות מימון בלתי מדללים לטובת האצת קצב הרכישות".