אחרי עזריאלי: גם מליסרון סוגרת את פעילות האונליין בסוף החודש
  • ליאורה עופר
  • ורדי כהנא
הצטרפו לערוץ העדכונים שלנו

חברת הנדל״ן מליסרון הודיעה היום (ד’) כי תמזג לתוכה את פעילות הדיגיטל של חברת הבת גרופר, אשר נרכשה במטרה לשמש זרוע הדיגיטל והחדשנות של מליסרון.

החל מינואר 2024, תיסגר פעילות הסחר המקוון של גרופר, GROO, הממוקדת בעולמות התיירות, הפנאי והמוצרים. סגירת הפעילות הינה כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית ושינויים בסביבה העסקית והצרכנית בה פועלת גרופר, בפרט בתחומי התיירות והפנאי. עלות המהלך אינה צפויה להיות מהותית.

מליסרון תסגור את GROO ב-31 לדצמבר הנוכחי. החברה תמשיך לספק שירות ללקוחות שרכשו מוצר דרך האיזור האישי באתר. בכך מליסרון מצטרפת לעזריאלי שהודיעה השבוע על סגירת הפעילות המקוונת Azrieli.com.

פעילות זרוע הדיגיטל והחדשנות של מליסרון מתמקדת בפיתוח מעטפת דיגיטלית לפעילות הקניונים, שידרוג מועדון הלקוחות "My Ofer" ופיתוח ״הקניון ההיברדי״ - אשר ישלב בין החוויה הפיזית בקניון לחוויית הרכישה הדיגיטלית וימקסם את חווית הלקוח, ולצד זאת יעניק ערך לשוכרים בקניוני החברה.

מליסרון תעשה שימוש בטכנולוגיה שפותחה על ידי גרופר, ותמשיך לפתח יישומים וכלים דיגיטליים נוספים בעתיד. בכוונת מליסרון לשלב חלק מעובדי גרופר, וביניהם את מנכ"ל גרופר, במליסרון. נזכיר כי עזריאלי שלחה 70 עובדים הביתה על רקע סגירת הפעילות.