חדשות שוק ההון
נוסטרומו תימחק מהבורסה בת”א לאחר התקיימות התנאים המתלים
על פי ההסדר מניותיה של נוסטרומו יימחקו למסחר מהבורסה ביומיים הקרובים; במסגרת ההסדר ניתנה למחזיקים חלופה של קבלת מזומן בסך 1.41 דולרים למניה
- יורם אשרי, מנכ"ל נוסטרומו
- צילום: מארק נומדר
נוסטרומו צפויה להימחק מהמסחר בבורסה בת"א בימים הקרובים לאחר התקיימות תנאי המתלה להסדר והפיכת החברה לפרטית, כך דיווחה הבוקר (א’) החברה למשקיעים.
במסגרת ההסדר, לבעלי המניות ניתנה אפשרות להישאר עם ההחזקה בחברה הפרטית לאחר המחיקה או לקבל 1.41 דולרים במזומן. מי שלא יבחר באחת מהחלופות צפוי לקבל מזומן.
על פי ההסדר מניותיה של נוסטרומו יימחקו למסחר מהבורסה ביומיים הקרובים.
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו לקבלת עדכונים חמים
הכתבות הנצפות
-
המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון
-
המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים
-
יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות
-
ברנד תספק שירותי ניהול ותחזוקה לתאגיד בנקאי בהיקף 85 מיליון שקל
-
הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח