חדשות שוק ההון
רשות התחרות אישרה: סלקום מוכרת את חלקה ב-IBC במעל לחצי מיליארד שקל
עם השלמת העסקה, צפויה החברה להכיר ברווח הון, לפני מס, של כ-120 מיליון שקל
- אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום
- צילום: רמי זרנגר
סלקום מדווחת כי העסקה למכירת חלקה ב-IBC בתמורה לסך של 520 מיליון שקל, אושרה היום (ד’) ברשות התחרות.
כזכור, בחודש יוני האחרון הודיעה סלקום כי היא נעתרת להצעת הפניקס למכירת מלוא החזקותיה ב-IBC. כיום מחזיקה החברה 23.3% מהמיזם, לצד חברת HOT, קרן תש"י וחברת החשמל.
עם השלמת העסקה, צפויה החברה להכיר ברווח הון, לפני מס, בגובה הפער בין תמורת המכירה, בסך של 520 מיליון שקל, לבין עלות ההשקעה בשותפות IBC, אשר נכון לדו"ח החברה שפורסם בחודש מרץ האחרון, עומדת על כ-120 מיליון שקל.
השלמת העסקה כפופה לקבלת אישור משרד התקשורת והגורמים המממנים של IBC.
כזכור, בשבוע שעבר פרסמה סלקום את התוצאות הכספיות לרבעון ה-2 של שנת 2025, בהן דיווחה על הרווח הנקי הרבעוני הגבוה ביותר בעשור האחרון, 64 מיליון שקל. עוד ציינה, כי בשנה החולפת, הקטינה את החוב של החברה ב-266 מיליון שקל. בנוסף, הודיעה חברת מעלות S&P כי היא מעלה את דירוגה של סלקום ל-ilAA- הגבוה ביותר ב-13 השנים האחרונות.
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו לקבלת עדכונים חמים
הכתבות הנצפות
-
המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים
-
יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות
-
המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון
-
בכירי נקסט ויז’ן הודיעו על מהלך ענק למימוש מניות בשווי של כ-200 מיליון דולר
-
הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח