חדשות שוק ההון
סלקום: 77 עובדים חתמו על פרישה וולונטרית - תחסוך 18 מיליון שקל בשנה
"ההסכם יאפשר לסלקום לשמור על חוסן פיננסי ויציבות ארגונית, תוך המשך השקעה בתחומי הליבה של הקבוצה והתאמת מבנה ההוצאות לאתגרי השוק", מסרה החברה
- אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום
- צילום: רמי זרנגר
בהמשך לחתימה על ההסכם הקיבוצי המיוחד בין הנהלת סלקום, ארגון העובדים וההסתדרות, החברה מדווחת היום על תוצאות יישום תוכנית הפרישה הוולונטרית.
על פי התכנית, 77 עובדות ועובדים העומדים בתנאי הסף בחרו להצטרף למסלול הפרישה הוולונטרית. סך המענקים החד-פעמיים שישולמו לעובדים עומד על כ-12 מיליון ש"ח. הפרישה צפויה להניב לקבוצה חיסכון שנתי של כ-18 מיליון ש"ח.
"ההסכם יאפשר לסלקום לשמור על חוסן פיננסי ויציבות ארגונית, תוך המשך השקעה בתחומי הליבה של הקבוצה והתאמת מבנה ההוצאות לאתגרי השוק", מסרה החברה.
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו לקבלת עדכונים חמים
הכתבות הנצפות
-
המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים
-
יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות
-
המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון
-
בכירי נקסט ויז’ן הודיעו על מהלך ענק למימוש מניות בשווי של כ-200 מיליון דולר
-
הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח