חדשות שוק ההון
קבוצת עזריאלי השלימה גיוס אג”ח בהיקף של כ-2.1 מיליארד שקל
במסגרת המכרז נרשמו ביקושים של למעלה מ-3.4 מיליארד שקל; הריבית במכרז נסגרה על 3.02% כאשר המרווח אפקטיבי
- דנה עזריאלי, יור עזריאלי קבוצה
- צילום: זיו קורן
קבוצת עזריאלי מדווחת כי השלימה בהצלחה את המכרז למשקיעים מסווגים בהנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה יא’).
במסגרת המכרז נרשמו ביקושים של למעלה מ-3.4 מיליארד שקל, מהם החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות לרכישת אג"ח בהיקף של כ-2.1 מיליארד שקל.
הריבית במכרז נסגרה על 3.02% כאשר המרווח אפקטיבי, כולל עמלת התחייבות מוקדמת, עומד על 104 נ"ב.
ריבית הסגירה במכרז תהווה את ריבית המקסימום למכרז הציבורי אשר צפוי בימים הקרובים.
סדרה יא’ נפרעת ב-10 תשלומים בין השנים 2042-2051 ומשלמת ריבית פעמיים בשנה. הסדרה צמודה למדד עם מח"מ של כ-15 שנים והיא מדורגת AA+ עם אופק יציב על ידי מעלות.
סדרה יא’ החדשה תהיה אחת מסדרות האג"ח עם המח"מ הארוך ביותר בבורסת ת"א.
את ההנפקה הובילו ברק לאומי חתמים.
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו לקבלת עדכונים חמים
הכתבות הנצפות
-
יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות
-
מחיקה כואבת של 50% מהשיא: הביטחוניות שאיבדו גובה דווקא אחרי שגייסו מיליונים
-
המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים
-
הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח
-
בכירי נקסט ויז’ן הודיעו על מהלך ענק למימוש מניות בשווי של כ-200 מיליון דולר