חדשות שוק ההון
הבורסה ננעלה בירידות: ת”א 35 איבד 1.2%, פלסאנמור צללה ב-54%
המומנטום השלילי מעבר לים נתן את הטון; מדד הבנקים איבד 0.66%, מדד ת"א 90 ירד ב-1.25%; פלסאנמור צנחה לאחר גיוס של 7.5 מיליון דולר בעקבות ההודעה אתמול
- צילום: פלאש 90, הדר יואביאן
המסחר בבורסה בתל אביב ננעל בירידות שערים בצל המומנטום השלילי שנרשם מעבר לים, שם אפל בולטת בירידה חדה בצל העלאת מחירים של מוצריה, ולמעשה גלגול של זינוק מחירי הזיכרון לצרכנים.
מדד ת"א 35 איבד 1.2%, מדד ת"א 90 ירד ב-1.25%, מדד הבנקים השיל 0.66%, מדד הביטוח ירד ב-0.3%.
נקסט ויז’ן בלטה בירידה של 7% במחחזור מסחר של 82 מיליון שקל.
אנלייט איבדה כ-4% ברגע גיוס ענק של 2 מיליארד דולר.
אל על עלתה מעל 4% ברקע לירידת מחיר הנפט. מקסטוק איבדה כ-5% מערכה.
פלסאנמור בלטה בצניחה חופשית של 55% בצל גיוס הון בסך 7.5 מיליון דולר לגוף יחיד, בעקבות ההודעה החיובית אתמול שהקפיצה את המניה בשיעור דרמטי.
גלוברנדס בלטה בירידה נוספת של 9.4% בהמשך לקריסה השבוע בצל אובדן הסכם הפצה עם JTI.
מחזור המסחר הסתכם בכ-5.1 מיליארד שקל.
14:55
יום המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל במגמה מעורבת בעוד מדד ת"א 35 מטפס ב-0.44%, ומנגד מדד ת"א 90 מאבד 0.1%, מדד הבנקים ללא שינוי, ומדד הביטוח עבר לעלייה של 1.15%.
מניות השבבים מספקות רוח גבית לבורסה בעקבות דוחות חזקים ליצרנית הזיכרונות מיקרון שזינקה בוול סטריט במסחר המאוחר.
נקסט ויז’ן בולטת ירידה של כ-6%, מנגד על על מזנקת במעל 6%. נובה קופצת ב-5% וקמטק ב-7.7%. טאואר עולה בכ-4%.
מחזור המסחר בשעה זו מסתכם ב-2.4 מיליארד שקל.
11:15
טאואר מזנקת ב-5% במחזור הגבוה בתל אביב, נובה עולה ב-5.4%, קמטק קופצת ב-7.5%.
על רקע ירידת מחיר הנפט אל על עולה ב-4.4% ומשלימה זינוק של 53% מתחילת השנה.
פלסטופיל מזנקת ב-9% לאחר שהשלימה גיוס הון בסך 25 מיליון שקל, כשבמסגרת ההנפקה נרשמו ביקושים חזקים וזו נסגרה מעל למחיר המינימום - לכתבה המלאה.
פלסאנמור בולטת בצניחה של 42% לאחר הזינוק המטאורי אמש, שהתמתן ככל שהתקדם המסחר בניו יורק וכך המניה חזרה עם פער ארביטרז’ שלילי.
גלוברנדס מאבדת עוד 5.5% בצל איבוד הזיכיון של JTI לדיפלומט.
הישארו מעודכנים
עקבו אחרינו לקבלת עדכונים חמים
הכתבות הנצפות
-
המדד שצלל הבוקר ב-9.99% ומדליק נורה אדומה בשווקים
-
המניה הביטחונית שמתאוששת על רקע זכייה של 15 מיליון שקל ממשרד הביטחון
-
יוסי קצנלבוגן ויעקב לוי הגישו הצעה לרכישת השליטה בבול השקעות
-
הסקירה השבועית: הניתוח הטכני להמשך אחרי שבוע שהבורסה היתה רוצה לשכוח
-
רשת עד 120 השיקה במודיעין קומפלקס יוקרתי בהשקעה של כ-600 מיליון שקל