אפולו פאוור
331.60 0%
-
מישהו מצא עד עכשיו את הגורם למהלך של אפולו?
-
נראה כמו נר קונים בעין שלישית (ללת)
-
כבר ירוקה..על איזה משלוח ראית? (ללת)
- רונירון
-
תכנס ללינקדין שלהם (ללת)
- oattias
-
אפולו הקונה האמא של הנחושים..באמת שהמון
- הדר
-
🌹 (ללת)
- בסיסה
-
-
אפולו למרות העליה החדה צריכה לפרוץ 351 על מנת
-
350 על הלוח (ללת)
- oattias
-
נפרץץ 351🐎 (ללת)
- ליאור1975
-
אם לא היום...יום ראשון😛
- צביקה 1
מכיר אותך בחור מאמין 😚
-
-
אפולו 320 על המסך היידה ל 350 (ללת)
-
ממתן תנודה (ללת)
- משה כ
-
-
שנים לא ראיתי את אפולו ככה..נראה שלמישהו
-
מניה הכי ממולכדת בבורסה
- sy345
כל השנים האחרונות שומר נפשו ירחק בהצלחה
-
תסתכל במצגת - הכפלה של ההכנסות כל שנה
- ברוקר
בשנתיים הקרובות והסכמים
-
זה יצא כבר אתמול.... (ללת)
- דובי
-
ממתן (ללת)
- ידעזהכח1
-
וואו ממשיכה בטירוף (ללת)
- עמיחי1
הצג עוד 7 תגובות
-
-
אפולו מעל 320 תלך ל 350👏 (ללת)
-
ואאוו איזה קונים האפולו (ללת)
-
אפולו הודעה לינקדאין למי שמושקע👍
-
לא חושב שזו הסיבה לעליות,, כנראה משהו אחר קורה
- oattias
שם. בכל אופן בסרטון - מכנס המשקיעים של 2026.
-
אני חושב שזה עדיין הסיפור של zf (ללת)
- לומר
-
לקחתי ב300🤞 (ללת)
- מהענף
-
-
אפולו ביקוש גדול בפתח...אולי סוף סוף מתחילה👍 (ללת)
-
אפולו - יש בליעות. פורסם משהו? (ללת)
-
אולי רק ההתחלה . אך עדיף שקט😉 (ללת)
- מהענף
-
-
אפולו
זו אמורה להיות ריצה למרחקים מאד ארוכים-לא המלצה ולא נעליים דעתי בלבד-מחזיק נ,ב אישור מעל 325/30 יציב
- #אפולו פאוור

-
אפולו
הברבור השחור אצלי בתיק בהפסד של 30% דיברו כאן בפורום על עסקה אפשרית עם ZF מידי פעם אני רואה פוסטים של אפולו לגבי ZF באתר לינקדין השאלה מה גודל העסקאות הבאות במידה ויהיו והאם הם משמעותיות כמו שאמרתי בעבר אפולו צריכה עסקאות משמעותיות מאד על מנת להגיע לרווח רבעוני
- #אפולו פאוור
-
בגדול zf
- לומר
צריכה להזמין בעוד כמה מאות אלפים עד סוף השנה כדי לשמור על הבלעדיות בהפצה. אבל יש כאן אירוע גדול יותר, zf החליטה להתקשר עם אפולו וניתן להסיק זאת לאור העובדה שהחלו כבר לשווק את מוצריה ואני חושב שיש כאן הבעת אמון מאוד גבוהה במוצר, הרי zf יכלו גם להתקשר עם כל המתחרים הסינים. השוק הגלובלי מתחיל להבין את היתרונות של אפולו. אומנם התהליך ארוך אבל אני צופה לאפולו עתיד מזהיר. ובטוח ששתף שההזמנות ילך ויגדל בטווח הזמן המיידי
-
אפולו היום
האירוע ברור. חברת zf החלה לשווק את המוצר של אפולו, העלתה קמפיין לאוויר וניכר שהיא סיימה לבחון את המוצר, מאמינה בו ולכן גם החלה לשווק. בהצלחה
- #אפולו פאוור
-
אפולו
-
אפולו למה אין במאיה?
ראשית שוב מודה בטעות וכבוד למקסים. הביא סרטון של יצרנית רכב ZF. הסרטון עלה ללינקדאין ב10- מניה על 0 מקסים הביא ב12:26. אז עלתה 1%. עכשיו כבר 17% עליה. לא מבין מדוע אין במאיה הודעה מפורשת על שתפ עם חברה זו + פרטים עליה. אני פספסתי את הסמל של אפולו בסרטון כי היה מעליו פס שהסתיר. לא נורא ימים יגידו. אני יצאתי בשער 3000.
- #אפולו פאוור
-
השת"פ היה ידוע
- omny04
מה שלא היה ידוע ועדיין לא ידוע זה סגירת חוזה מחייב, סכומים, זמנים וכאלו דברים.
-
ג'ין אני מקווה שהבחור שקנה שלשום מאות
אלפים יודע מה הוא עושה. כי התמלאתי יופי בגלל . אני מקווה שהמנהלים לא נסעו לכנסים לאכול בורקסים אלא שיגיעו גם חוזים יפים
- #ג'ין טכנולוגיות
-
בהצלחה... שום מילה על אפולו?👍 (ללת)
- עידן1
-
אפולו 11 אחוז למעלה לא ראיתי הודעה (ללת)
-
אפולו 11 הייתה טיסת חלל שבמסגרתה נחתו לראשונה בנ...
- vadims1
-
אין הודעה, אבל PR של חברה גדולה שמשתמשת בהם
- oattias
או עתידה להשתמש ראה למטה
-
האם רשום "אפולו" בהודעת חברת הרכב?
- ATUK19
או שזו השערה של בעלי מניות מהפורום? אם זה רשום בהודעה - אז כל הכבוד למקסים שכתב לפני העליות. אבל את הכסף סופרים בדוחות.
-
בסרטון שמצורף רשום שמסופק על ידי
- oattias
-
תעקוב אחריי (ללת)
- maxim2222
הצג עוד תגובה אחת
-
-
אפולו
-
מי שמשקיע באפולו, ZF יצא בפרסום
רחב שתחבורת העתיד (משאיות,אוטובוסים וכו) היא עם פנלים סולאריים של אפולו פרסמו גם פרסומת וידאו בלינקדאין
-
אני חושב שזה פרסום משמעותי מאוד (ללת)
- לומר
-
"אם יחתמו עם אפולו" ואם תזכה בלוטו?
- ATUK19
-
רואים בסרטון שמדובר באפולו (ללת)
- oattias
-
בגדולה מה שעודד רוזנברג אמר לא
- מהענף
מזמן בשיח עם גיא נתן. עכשיו זה צריך להתקדם לחוזים עם כסף 😜
-
קישור
- maxim2222
-
-
אפולו פאוור
לתחושתי בימים הקרובים אפולו פאוור תקבל בוסט רציני.למי שלא מכיר מדובר בחברת קלינטק שמשלבת ייצור אנרגיה סולארית בתחומים רבים. הצלחות
-
למה דווקא בימים הקרובים?
- דובי
ורק לתקן אותך, אפולו לא קרובה למה שכתבת, היא בסה"כ מייצרת יריעות סולריות דקות במפעל שלה ביקנעם. זה הכל. בלי שמות מפוצצים ובלי סיפורי פוגי.
- #אפולו פאוור
-
תיאור החברה לפי אתר גלובס
- assaf5757
פולו פאוור בע"מ אפולו פאוור בע"מ (לשעבר אור סיטי) באמצעות חברת הבת סולארפיינט, הינה חברת קלינטק המונעת על ידי החזון לייצר אנרגיה סולארית בצורה חדשנית מכל משטח קיים החשוף לאור השמש זאת ללא צורך בשימוש בשטחים פתוחים נוספים לצורך ייצור אנרגיה סולארית.החברה פעילה בתחומים הבאים:1. בתחום הגגות הקלים ותשתיות לחקלאות .2.בתחום הרכב: פיתוח גג סולארי, מכסה מנוע סולארי וכן שילוב הטנוכלוגיה של החברה בכלי רכב מסחריים.3.בתחום הבטחוני..
- #אפולו פאוור
-
זה כמו מנות במסעדה פלצנית
- דובי
עם שמות של מרכיבים שאיש לא מכיר.... מייצרת יריעות סולריות דקות...... הלאה נקסט....
-
-
מודל ABSORPTION בניתוח
-
ארית (ללת)
- issy
-
-
נכנסה מנה לאפולו (ללת)
-
אפולו - יעד יומי 292-293 (ללת)
-
נלקחה מנה , מאמין שהנייר הזה עוד יחזור בגדול (ללת)
- ציקו40
-
נלקחה מנה גם בעין נתמכה יפה ב 670
- ציקו40
יכולה להפתיע בקרוב
-
התכוונת ל 270 (ללת)
- בסיסה
-
-
אפולו
ראיתי פרסום באתר לינקדין לגבי וילאר זאת חברה המחזיקה במיליוני מטרים רבועים של מבני תעשייה, מחסנים ומרכזים לוגיסטיים ברחבי הארץ, וילאר יכולה לנצל את הגגות הללו לייצור אנרגיה ירוקה, להפחתת עלויות החשמל ולייצור הכנסה מניבה נוספת מאנרגיה, מבלי לסכן את יציבות המבנים ואכן נראה שאפולו התקינה במבנים של וילאר את היריעות הסולאריות לא ברור מה גודל העסקה עלי לאמר שאני אמנם מחזיק בנייר אבל מאוכזב מהחברה ומופסד על הנייר כ 30% ומדוע כי כמעט כל חברות הקלינטק בעליות מטורפות בניגוד לאפולו שלא עולה על הגל , החברה מפסידה כל רבעון ואם זה ימשך כך ברבעונים הבאים זאת תיהיה בעיה גדולה , אפולו צריכה להמציא את עצמה מחדש ואם לא עכשו זה יהיה מאוחר מידי אפולו חייבת הזמנות משמעותיות כמו שהיה עם ארקו בינתיים ממשיך להחזיק ולא המלצה טועה המון
- #אפולו פאוור
- #וילאר
-
שיהיה לך בהצלחה . חושה כמוך .וגם ראיתי
- מהענף
הראיון שהעלו פה שעודד רוזנברג נתן לגיא נתן .ואפולו נראית חברה משוגעת לתחום . ממליץ על הראיון בחום . לצערי הם לא מצליחים כרגיל לייצר מכירות. עצימות . הוא מסביר בראיון א. החסמים .אם תשאל את אטוק .זה בגלל הסינים . אני חושב,אחרת וכנראה שגם האחים מור נהנים כמוני וכמוך להפסיד,ורק מגדילים . ימים יגידו. דרך אגב,יש גובה מעניינת בביזפורטל כמה אנחנו מאחורי העולם בתחום הקליטה דרך אנרגיה מתחדשת . חבל שלא הולכים לפחות כפרויקט מדינתי על הרעיון של אפולו
-
למקטרגים על עצם המוצר של אפולו
היי חברים, נתקלתי בסרטון הזה בטוויטר ונראה לי שהוא מדבר בעד עצמו. רואים שם את החבר'ה מוילאר מספרים כמה הם מרוצים מהפאנל של אפולו, וזה אחרי בדיקות ושנים של שימוש בפועל על גבי מבני התעשייה שבבעלותם. . מה שיפה פה בעיניי, וזה ההבדל הגדול, זה שלא מדובר בהודעה לעיתונות או שיווק עצמי של אפולו – אלא הלקוח/המשתמש בעצמו הוא זה שעומד מול המצלמה ומסביר למה המוצר הזה עובד בשבילו. שווה צפייה: https://x.com/apollo_power_/status/2059988208964776276?s=46&t=MPu1zcuuxziR3pW4dmVEPw
- #אפולו פאוור
-
אחלה מוצר. רק לא נמכר
- ATUK19
המכירות נמוכות ובנתיים לא מכסות את עלות המפעל שנחנך בינואר 2023. זה כבר לא מוצר ניסיוני. בעולם ארקו מוכרת לחברות הנדל"ן יותר מוילר. יש מצב שאם מנכ"ל או סמנכ"ל ארקו או חברה זרה אחרת יעמדו מול המצלמה - יהיו מכירות נוספות בחו"ל. ונזכרתי בראש עיריית ירושלים מסביר עד כמה הפילוט של אקסיליון היה מוצלח. רק שיש הבדל גדול בין חברת תוכנה לחברה תעשייתית שהשקיע המון כסף במפעל מדהים וגדול. הלוואי שיצליחו. לגבי שאלתך - מי המתחרים ? לא יודע. רק ראיתי כתבו כאן שיש מתחרים סינים זולים. אני לא מחזיק את המניה ולכן לא חפרתי ובדקתי. אבל אני סקרן ולכן שאלתי את ג'ימיני והוא ענה המתחרה הבולטת ביותר של אפולו פאוור בתחום היריעות הסולאריות הגמישות היא חברת PowerFilm להשוואת מתחרות ב-Craft.co.מחירי הפאנלים הגמישים מתומחרים בדרך כלל לפי הספק ($/W) [What is a reasonable cost for a 1 square meter PV panel?](https://www.reddit.com/r/energy/comments/rogls0/what_is_a_reasonable_cost_for a_1_square_meter_pv_panel/), אך בהתחשב ביעילות המוצרים בשוק, העלות הממוצעת נעה לרוב בין $3.00 ל-$6.00 למטר רבוע.לקבלת הצעות מחיר מותאמות אישית לפרויקטים הדורשים יריעות גמישות או גלילי סולאר, ניתן לבדוק עלויות וזמינות מוצרים ישירות אצל מפיצים מורשים כגון Mouser Electronics Israel או ספקי אנרגיה מתחדשת PowerFilm Solar.
- #אקסיליון
- #אפולו פאוור
- #ירושלים
-
אפולו
-
צחי מה אומר על אלקטריאון ? (ללת)
- איציק1513
-
אלקטריאון
- Stzahi
-
👍 (ללת)
- איציק1513
-
-
נכשלתי עם אפולו
הנייר הזה אצלי בתיק בכשלון צורב המנכל יכול לדבר עד מחר אבל אם אין הזמנות חדשות לא שווה כל מה שהוא אומר כשלון מהדהד
- #אפולו פאוור
-
אין מספיק הזמנות שם... (ללת)
- maxim2222
-
שנים של מנייה זבל של לא ישרים .כל שקל חבל שם😳 (ללת)
- sy345
-
מנהלים ובעלי שליטה ישרים שמו כסף
- ATUK19
ההנפקות היו לרוב בגיוס זכויות. זה כישלון עצוב. אם יש מי שלא ישר מקהלת המעודדות של המניה. שנאלמו ונעלמו בירידות. אבל כשאני הזהרתי - חלק פתחו ג'ורה. זה מוצר חדשני. רק כנראה יקר לייצר אותו בארץ והסינים מכסכים אותם. זו לא חברת כלום שבה המנהלים לא שמים כסף. זה לא חברת קישקוש בלאבוש - שמנהל מפורסם הבטיח לשים כסף ולא שם. אבל אנשים כאן מתלהבים פעם אחרי פעם מאותה מצגת שרצה 5 שנים. זה לא חברת אוויר שבא איש עסקים וקנה מניות ב160 אגורות - אבל כאן מתלהבים ממנה וקונים ב500-600 וזה למרות ששנה וחצי אחרי שהכריש נכנס - המכירות רק יורדות. המוצר לא עובד. החברה מודה שהמוצר לא עובד - אבל יש פנטנט חדש. אשרי הפתאים.
- #שירותי בנק אוטו
-
מנהל החברה לא ישר עם המשקיעים
- בסיסה
הרי הוא אמר שנת 2026 היא שנת מפנה לא מפנה ולא נעליים אבל למדתי את הלקח שוב שלא אשים כסף בחברות שלא מרוויחות לא משנה כמה פוטנציאל יש זה נראה ממבט על שלפנלים הגמישים אין באמת ביקוש כי לרוב משתמשים בהם בזוטות כמו על גג משאית או בניינים שלא מחזיקים פנלים סולארים קשיחים אין מה לעשות זאת כנראה האמת ולא צריך להתכחש למציאות לא יודע מתי אמכור אבל נראה לי שהנייר ישמש לקיזוז מס אין לי ציפיות מהמנכל - לצערי המשפט דיבורים כמו חול מאד מתאים לו
- #שוב אנרגיה
-
לזה התכוונתי ! שומר נפשו ירחק🔥🔥|16... (ללת)
- sy345
הצג עוד תגובה אחת
-
אפולו - בעלי העניין ממשיכים לרכוש...💡 (ללת)
-
וממשיכים וממשיכים... (ללת)
- משה כ
-
וסטאר זה מימוש אופציות
- granit
שני האחרים לא סכומים מהותיים ( עשרות אלפי שח כל אחד)
-
-
סיפיה - כתבתי ב16/7/23שהיא חלום
יחד עם עוד חברות חלום שהיו אז פופולריות. השער היה 39.8 או 398 חדש. משם הדרדרה תוך שנתיים וקצת ל 5-6 אגורות. והנה הבנתי שהפכה שלד. באותו פוסט דיברתי גם על אקסיליון זוז טקטונה ו אפולו. כמה מהן הפכו שלדים או "שינו פעלות". השורדות ירדו חזק. רק אחת - יוזרוואי עלתה מעז כ50% יחד עם כל הבורסה.
- #אקסיליון
- #אפולו פאוור
- #טקטונה
-
אפולו חיזקתי מניה במחיר נמוך כל הזמנים נפלה מ3
ירוק מאמין שתתן מהלך אחרי מימוש המניות במחיר כפול בנתיים מה שרשמתי על ארית אתמול היה נכון
- #ארית תעשיות
-
אפולו זה לא סייברוואן
- ATUK19
זו חברה עם מפעל ומוצר רק שאין לו ביקוש. לא חברת כלום כמו סיברוואן. באפולו בעלי השליטה מאמינים בחברה. (אני לא ) . מה קרה בסייברוואן? האם בעלי השליטה שמו כסף בהנפקה האחרונה או מצפים שאתה תשים?
- #אפולו פאוור
- #סייברוואן
-
רק זה אפילו לא נמוך של שנתיים (ללת)
- דובי
-
אם כזה אמונה לקחת רק 650 ש"ח?🙏 (ללת)
- ohr123
-
הרבה טרולים כאן לאחרונה (ללת)
- shlomis33
-
אפולו בעלי השליטה מימשו אתמול אופציות
-
עומריקו העלה פה כבר (ללת)
- עמיחי1
-
-
למאוכזבי אפולו פאוור
Vestar היום ממירים 1,070,000 אופציות שהם מחזיקים מאחת ההנפקות בשער המרה 475 אגורות , וממשיכים להעמיק את האחזקה שלהם בחברה ואת ההפסד שלהם על הנייר. יש באמתחתם עוד 1.5M אופציות שאני מניח שגם יומרו כדי לספק חמצן לחברה. גם באישי יש להם כמה מאות אלפי אופציות (סה"כ בשוק יש עוד 3.27M אופציות אבל לא כולם של משפחת מור ואנשים לא נוהגים לזרוק כספים בהפסד של 40% כבר ברגע המימוש) מעבר לזה החברה העלתה היום פוסקאס של שעה עם המנכל מצרף לכם קישור Don't kill the messenger
- #אפולו פאוור
-
נכון שהבעלים זה לא כמו חברות כלום אחרות.
- ATUK19
בחברות כלום רבות יש גיוסים בלי שהמנהלים משתתפים. אבל זה שבעל שליטה ומנהלים מאמינים בחברה לא גורם להצלחה שלה. החברה לא מוכרת מספיק לכיסוי ההוצאות. השנה גם תראה הפסדים . סבלנות? אין כאן לאנשים. אחרי כל ידיעה חיובית - כולם כאן קופצים כאילו נגמרו השנים הרעות של החברה. וכמה שנים תחכו עד שתתחיל להרוויח? ואם חברה כזו עם בעלים ומנהלים שמאמינים - לא מצליחה, מה תגידו על כל החברות שבעלי השליטה לא שמים שקל? או שמים שקל למניה והמניה בשער 5. תרשמו 90% מהחברות שהראו 0 מכירות או הפסדים פי 2 מהכנסות ב2025 - יראו הפסדים גם ב2026. למרות כל התקוות. 90% מהשלדים לא יקומו ויתחילו ללכת. גם אם יוצקים להם תוכן ביטחוני או AI או תרופת קורונה.
-
בוקר טוב ידידי
- omriko
העלתי פרטים מהיום האחרון שהחברה פרסמה - שכל אחד יעשה עם זה מה שהוא רואה לנכון רק הערה קטנה - החברה היא לא חברת כלום בתור אחד שהיה שם בהשקת המפעל - לפחות בזה אתה יכול לדייק יש ביקוש למוצר, אין ביקוש למוצר החברה מהרגע שהתמזגה לשלד אי שם ב-2017-18 היא אותה חברה עם אותו מוצר הקימה מפעל אוטומטי מפואר , 120 עובדים בינתיים זה הולך יותר קשה ממה שהם חשבו , לא בגלל המוצר לטענתם אלא שהם פותחים פעמים רבות רגולציה חדשה למוצר שלהם עד כה היה מי שיממן את העיכוב הזה ונראה שהוא ימשיך לפי הדיווח הערב גם אם הוא מפסיד מיידית 40%
-
זה לא חברת כלום. אלא חלום ושברו.
- ATUK19
גם אני ראיתי את חנוכת המפעל. את המכונות האדירות והמיוחדות שלא חושב שיש למפעלים אחרים בארץ. ולכן כתבתי שזו אינה חברת כלום. וגם בעלי שליטה מאמינים בניגוד לחברות הכלום. ועדיין זה שברו של חלום. זוכר שנכנסתי עם חנוכת המפעל סביב 3,600. ירדה מאז מעל 90% . וה415 או 475 ששמימשו עכשיו בעלי השליטה - גם אם זה 40% מעל השוק, זה 88% מתחת לשער בהשקת המפעל. אז מימוש האופציות לא משנים את תמונת הכישלון. כישלון עצוב כי זו לא חברת כלום. "בנתיים זה הולך קשה"? בנתיים אצלך זה 3 שנים? אתה חושב שזו הצלחה? הלוואי ותוך שנתיים הם יצליחו. אבל מתי אתה תודה שנכשלו? עוד 3 שנים? 10 שנים? ושוב - זה שהבעלים מאמין ושם כסף זה לא אומר שזו הצלחה. ואני לא מדבר על המניה. רק על המכירות. לכן לא שואל אותך מתי תחזור לשער חנוכת המפעל אלא מתי תרוויח. או אפילו מתי תכסה את הפחת האדיר של המכונות המטורפות שיש שם. ובכל זאת אשמח ללמוד. מה זה אומר "פותחים רגולציה למוצר". למה צריך רגולציה? יש מי שאוסר את השימוש במוצר? שמגביל?
-
אחלה פודקסט, נשמע שצריך עוד סבלנות (ללת)
- oattias
-
אפולו
-
אפולו - אזור 250-265 - אזור איסוף מבחינתי (ללת)
-
אפולו - תוך יומי בלבד- מעל 282 ---> 300 (ללת)
- PolarBear
-
מאסיבית - אזור 100 תמיכה אופקית
- PolarBear
-
מאסיבית - תוך יומי בלבד - רק מעל
- PolarBear
-
פינרגי - לדעתי תמשיך לצלול לאזור
- PolarBear
-
חלל - תמיכות : 255 , 228
- PolarBear
הצג עוד 2 תגובות
-
-
אפולו
ניתוחים קודמים. ראו בקישורים. מבנה המחיר הראה את הכיוון. כעת המחיר באזור עניין וצריך לראות את התגובה באזור הביקוש.
- #אפולו פאוור

-
לא יודע עד כמה אזור העניין רלוונטי🙏
- בסיסה
למצב של אפולו החברה שורפת מיליוני דולרים כל רבעון עם הכנסות שהם הרבה מתחת להפסדים אני עוקב אחרי פירסומי החברה אבל בחייאת למשל פרסום של היום על פנלים סולארים בברלין על איזה גג זה מה שיביא את הכסף? זה כלום לעומת הוצאות החברה נכון יש את החוזה של ארקו אבל זה לא מספק צריך 10 חוזים כאלה שהחברה תתרומם מנכל החברה אמר שהוא צופה מהפך - אבל נראה יותר שהוא מקשקש בקומקום וזה מה שמוריד את המוטיבציה להשקיע בנייר הזה הדוח היום מראה שחברות מהסוג של אפולו רחוקות מהשגת היעדים ובסתירה מול דברי מנכל החברה לא אופטימי לגבי החברה אלא אם כם המנכל ימציא את עצמו מחדש ויחשוב מה עושים על מנת לשפר מאוד את המכירות אחרת הנייר שווה רק נייר
-
על הדרך, בתוך הנזילה הזו, ירידת לחץ
- Gargamail
של דו"ח מנחוס.
-
אם הנייר היה נסחר בנסדאק
- בסיסה
הוא היה יורד בעשרות אחוזים כל החברות של האנרגיה סולארית עשו תשואה מדהימה ואפולו ארחק מאחור עם הפסדים שלא נגמרים
-
אפולו פאוור - ההפסד ברבעון הראשון העמיק, המניה צללה במסחר בבורסה
ההכנסות ברבעון הראשון גדלו ב-25% והסתכמו ב-6.29 מיליון שקל; ההפסד הנקי העמיק ל-18.72 מיליון שקל, עליה של 7.2% ביחס לתקופה המקבילה
- #אפולו פאוור
אפולו פאוור - ההפסד ברבעון הראשון העמיק, המניה צללה במסחר בבורסה
-
הסינים אוכלים אותם (ללת)
- avi hazan
-
לא מבין את כל ההתנהלות שם . לא
- מהענף
של הבעלים . לא של המנכל והעובדים בהנהלה . ולא של הדירקטוריון. מכרתי הכל ב290 בהפסד גדול . פח אשפה
-
אתה תמשיך לחפש סיבות וסיפורים
- דובי
עד שלא תבין שלסחור במניות שמחוץ לגדולות אתה צריך להיות חד ומדויק במומנטום. אלא אם אתה בא בכובע של משקיע ערך ואז התנודות שאתה חווה אחרי שזיהת כשל שוק אינן מעניינות אותך. אבל אתה מנסה להיות גם וגם ואין דבר כזה.
-
העיקר הריצו פה סיפורים על אנרגיה לדאטא סנטרז
- גיא35
-
פאנלים על הים.... ושאר סיפורים... (ללת)
- דובי
הצג עוד 21 תגובות
-
אפולו
דו"ח במאיה
-
ממשיכה להפסיד ארגזים של כסף
- נוידי
אין חדש
-
מי שזה חשוב לו, בדוח הזה
- maxim2222
הכי חשוב לראות 2 דברים: למה zf עדיין לא חתמו על חוזזה מה מתקדם עם ארקו כל השאר חרתא
-
ולגבי 2 הדברים:
- עמיחי1
על פי הדוח הכספי של אפולו פאוור לרבעון הראשון של שנת 2026, להלן הסטטוס העדכני לגבי שני הנושאים שציינת: 1. הסטטוס מול חברת ZF (למה עדיין לא נחתם חוזה קבוע): מהדוח עולה כי מערכת היחסים המסחרית עם ZF מתקדמת, אך לוחות הזמנים עודכנו. נכון למועד פרסום הדוח, החברה קיבלה מ-ZF הזמנות למערכות סולאריות בהיקף כספי של כ-350 אלף ש"ח. +2 ב-29 באפריל 2026, הצדדים הגיעו לסיכום על עדכון המועד האחרון לקבלת יתרת ההזמנה (בהיקף כספי של כ-400 אלף ש"ח). עדכון זה דוחה את המועד לתחילת הבלעדיות של אפולו כלפי ZF ליום 31 בדצמבר 2026. יחד עם זאת, החברה מדגישה בדוח כי הבלעדיות של ZF כלפי אפולו פאוור נותרת בתוקף. 2. ההתקדמות מול ארקו (חברת GPM): בתחום זה נרשמה התקדמות משמעותית והסכם מחייב: ב-14 בינואר 2026, חברת הבת האמריקאית של החברה חתמה עם GPM (שבבעלות ארקו) על הסכם מחייב לשיתוף פעולה אסטרטגי. ההסכם מיועד לבחינה, פיתוח ופריסה של פתרונות סולאריים באתרים שונים ברחבי ארה"ב שבשליטת GPM. החברה מעריכה כי היקף הפרויקטים הכולל והמצטבר לאורך תקופה של כ-20 חודשים יעמוד על כ-53 מיליון דולר (כ-167 מיליון ש"ח). צעדים מעשיים שכבר בוצעו: ב-24 במרץ 2026 נחתמו צווי התחלת עבודה ראשוניים (NTP) להקמת מערכות סולאריות ב-7 אתרים ראשונים, בתמורה לסך של כ-1.95 מיליון דולר (כ-6 מיליון ש"ח), וזאת בנוסף להזמנת רכש שכבר שולמה עבור ציוד סולארי בהיקף של 1.3 מיליון דולר. כמו כן, חברת הבת כבר התקשרה עם קבלן מקומי בארה"ב לצורך ביצוע עבודות ההקמה בשטח , ואפולו אף קיבלה מ-GPM מקדמה כספית שהגדילה את סעיף הזכאים בדוח.
- #אפולו פאוור
-
מג'מיני זה נראה דוח סבבה לגמרי ביחס
- עמיחי1
1. צמיחה משמעותית בהכנסות: הדוח מראה זינוק מרשים בהכנסות – כ-9.4 מיליון ש"ח ברבעון הנוכחי, לעומת כ-2.2 מיליון ש"ח בלבד ברבעון המקביל אשתקד. זו אינדיקציה חזקה לכך שהחברה עוברת משלב של פיתוח ופיילוטים לשלב של מכירות והתקנות משמעותיות בשטח. 2. המעבר לייצור המוני (מפעל "אפולו 1"): החברה מדווחת על המשך העלאת קצב הייצור במפעל החדש. נכון למועד הדוח, המפעל פועל ב-3 משמרות (24/5), מה שמאפשר לה לספק את ההזמנות הגדלות, כולל אלו של פרויקט GPM (ארקו) בארה"ב. 3. שיפור ברווחיות הגולמית: לראשונה, החברה מציגה רווח גולמי חיובי של כ-1.5 מיליון ש"ח (כ-16% מההכנסות), לעומת הפסד גולמי ברבעון המקביל. זהו צעד קריטי בדרך למודל עסקי בר-קיימא, שנובע מהירידה בעלויות הייצור ליחידה עם העלייה בכמויות. 4. שורת הרווח/הפסד (השורה התחתונה): למרות הצמיחה, החברה עדיין מסיימת את הרבעון בהפסד כולל של כ-17.7 מיליון ש"ח. הסיבות לכך הן הוצאות הנהלה וכלליות גבוהות, הוצאות מחקר ופיתוח (כ-5.8 מיליון ש"ח) והוצאות מימון. עם זאת, ההפסד הצטמצם מעט בהשוואה לרבעון המקביל. 5. איתנות פיננסית ונזילות: לחברה יש יתרת מזומנים ופיקדונות של כ-48 מיליון ש"ח. ביוני 2026 (לאחר תאריך המאזן) החברה השלימה גיוס הון נוסף (זכויות) שהזרים לקופה עוד כ-35 מיליון ש"ח, מה שנותן לה "אוויר" להמשך הפעילות וההתרחבות בארה"ב. בשורה התחתונה: הדוח משקף חברה שנמצאת בנקודת מפנה (Inflection Point). היא מצליחה להוכיח שיש ביקוש למוצר שלה (היריעה הגמישה) ושהיא יודעת לייצר אותו בכמויות. האתגר הגדול שנותר הוא להמשיך להגדיל את המכירות בקצב מהיר כדי לכסות את הוצאות התפעול הקבועות הגבוהות ולהגיע לרווחיות נקייה. המיקוד בארה"ב (דרך ארקו) נראה כרגע כמנוע הצמיחה המרכזי והמבטיח ביותר.
- #אפולו פאוור
-
אוי ואבוי
- סתםתוהה
כדאי שתבדוק ממש טוב את ה- AI המטומטם שניתח לך את הדוח שלהם... זו לא בינה מלאכותית, זה טימטום צרוף מלא טעויות והטעיות למי שנחשף לתגובה שלך.
- #אפולו פאוור
הצג עוד 3 תגובות
-
-
מישהו יודע של מי הפאנל בקלנועית הסולארית החדשה?
ראיתי היום בוואלה רכב: https://cars.walla.co.il/item/3837611 קלנועית סולארית של אפיקים, מטרו פריסבי מתחילים לשווק. הפאנל על הגגון מוסיף כ-10 ק"מ ביום. הכתבה לא מציינת מי היצרן של הפאנל. מישהו מכיר? יכול להיות אפולו? הגודל (77x62) והמשקל שצריך להיות נמוך מתאימים בול לפרופיל שלהם.
- #אפולו פאוור
-
התקנה על קלנועית מראה שהטכנולוגיה עובדת.
- ATUK19
אלקטריאון - טכנולוגיה מיותרת כי מטעינים אוטובוסים עירוניים בלילה לנסיעה כל היום. ואכן כבר זמן רב אף אחד לא מזכיר אותה בפורום. הטכנולוגיה של פאנלים על רכבים - נחוצה ועובדת. אבל עדיין השאלה העיקרית - מה היתרון של אפולו. דוחות יגידו ובנתיים אומרים שאין לה יתרון. חבל - הקימו מפעל מדהים!
- #אפולו פאוור
- #אלקטריאון
-
אפיקים מייצרים בסין. גם המתחרים של אפולו.
- ATUK19
-
מי המתחרים ?
- Pnlll
אני עוקב אחרי החברה תקופה מאוד ארוכה ומה שתמיד ייצר אצלי את העניין הוא שמעולם לא מצאתי מתחרה ישירה, יש מוצרים דומים, יש מוצרים ליד אבל מוצר עם הטכנולוגיה של אפולו לא מצאתי. אשמח שתשתף למי התכוונת.
- #אפולו פאוור
-
אפולו
-
פינרגי
- issy
-
פינרג'ני
- דודכהןא
עברתי על הניתוח הקודם שלך זה ממש לא מה שכתבת כבר אז הרמתי גבה רשמת שם יעד של 100 (שאז יגיע ביקוש ) גם עכשיו חושב שהיעד הוא נמוך ביותר נמצאת באיזור תמיכה דיי חזק כל הרצועה של 150-160 לפי דעתי אמורה להתהפך באיזורים האלו
-
אתה מפספס את העיקר בניתוח
- issy
חשבתי אז שהמחיר מאחר והוא נכשל לפרוץ את ההיצע של הטווח הקיים (מפברואר 25), הוא יירד לחלק הזול שלו - תחתית הטווח. אז מה זה משנה אם רשמתי 100 או שהוא יגיב ב 115 ... גם לגבי 115 הרבה ירימו גבה. המחיר גם יכול להתרומם מפה אבל הרבה פחות סביר לדעתי. מה שחשוב הוא לקרוא את השוק בזמן אמת ולדעת להגיב. אני מניח שאתה מחזיק.
-
פינרג'ני
- דודכהןא
נכון אני מחזיק וכנראה שאם תיפול מאיזור 150 אני אמכור אבל יש הבדל של 15 אחוז בין ה100 ל115 ומי שמחזיק סכום יחסית גדול זה מהותי אתה מסתכל יותר מבחינת המקרו וזה בסדר מי שבפנים לפי דעתי צריך יותר לחשוב על המיקרו כי אחרת אני מוכר כבר כאן
-
יש סיבה שאתה מעוות השם של פינרג'י
- דיוד
הצג עוד 3 תגובות
-
-
אפולו פאוור
-
לדעתי בלבד נכון לעכשיו שברה אופקית
- דיוד
-























