אימאג'סט
1,022 2.2%+
-
מיצעתי היום אימאגסט . מאמין שתיתן בסוף .אלא אם כן
-
איזה ביטוחנית הכי נראית לכם?
לא אלביט, יותר מאלו עם עתיד אולי כמו אקסון סולורום אוטונמוס טונדו אימאג'סט וכו' או שחטפו אראסאל ארית סיאי טיאסגי וכבר בשווי נמוך שמזמין כניסה
- #אראסאל
- #ארית תעשיות
- #סיאי
- #אימאג'סט
- #אקסון ויזן
-
אני מאמין מאד בפמס
- טל1
אני מחזיק כבר הרבה שנים בפמס, ולכן מטבע הדברים אני מוטה, אבל אם שואלים אותי על מניה ביטחוניות - זאת אחת המעניינות בבורסה הישראלית. הסיבה העיקרית היא שלדעתי השוק עדיין לא מתמחר את המשמעות האפשרית של שיתוף הפעולה שעליו הודיעו פמס ו-Arclin. מדובר בחברה שרכשה לאחרונה את פעילות ה-Aramids של דופונט, כולל המותגים Kevlar ו Nomex, שנחשבים למובילים בעולם בתחום המיגון והחומרים הבליסטיים. לפי ההודעה המשותפת, הצדדים בוחנים פיתוח פתרונות מיגון מתקדמים, טכנולוגיות בליסטיות חדשות, שיתופי פעולה ארוכי טווח בשרשרת האספקה ופתרונות קלי משקל למיגון אישי, רכבים ויישומים ביטחוניים נוספים. אם זה יתפתח להסכם מסחרי אמיתי, פיתוח מוצרים משותפים או חדירה ללקוחות ולשווקים חדשים דרך הפלטפורמה הגלובלית של ארקלין, הפוטנציאל עבור פמס יכול להיות משמעותי מאוד. בעיניי, השוק עדיין מתמחר את פמס בעיקר כחברת מיגון איכותית עם רווחיות גבוהה, אבל לא ממש נותן ערך לאופציה שנפתחה מול ארקלין. לכן אני מאמין שיש כאן פוטנציאל ארוך טווח מעבר לתוצאות הרבעוניות הקרובות. כמובן שזו לא המלצה, רק דעתי האישית כבעל מניות.

-
אימאגסט
-
10 אחוז ממניות אימאגסט בידי הציבור
-
אני מחזיק, אבל כבר בקצה (ללת)
- שמילי
-
גם אלטשולר מחזיק שם והוא זה שכנראה זורק
- 1חנוך
-
-
אימאג סט - מגמגמת - מה שערי התמיכה שלה ? (ללת)
-
אלסון הביא היום תמיכה 1000-975
- שמילי
וכמו כל הביטחוניות חוטפת
-
לא מבין מה כולם שואלים עליה . מה יש שם
- מהענף
חוץ מזה,שירדה המון? שואל בשביל להבין שלא מפספס משהו
-
למען האמת.
- Stzahi
גם אני לא מבין מה יש בה- מניה במכפיל 10 1/1 הון עצמי שווי שוק מה יש בה באמת.. צריך להפסיד ארגזים לא להרוויח אגורה ,להיסחר בגרעון מטורף של ההון העצמי ובלי מכפיל .בשביל שיבואו קונים . כך זה בשוק ההון מי שלא אוהב את הריח שלא ייכנס למטבח. בהצלחה
-
יפה על אפולו. מקווה,שלא מהר על 325
- מהענף
ומקווה,שגם בפוםוום זה יבוא
-
מכפיל 4 (ללת)
- רבקי
הצג עוד 2 תגובות
-
-
אפשר ניתוח לאימגסט היחידה ביטחונית שיש
-
כתבנו למטה תמיכה 1000-970 רצוי שתשמור על זה (ללת)
- elson
-
סליחה עכשיו ראיתי (ללת)
- ויוי
-
-
אפשר בבקשה תמיכות באימאגסט? (ללת)
-
1000---975 (ללת)
- elson
-
לפני שימציאו לך פה תמיכות
- גיא35
990-1000 איזור מהותי מתחת לזה בור
-
תודה רבה לשניכם (ללת)
- yc
-
-
2 מניות שמחזיק ויורדות חזק בלי שאני מבין למה
-
נלקחה ווישור 1625~ (ללת)
-
הגדלתי גם אימאג'סט. ניקו את הקרחון ב 1080 (ללת)
- 1חנוך
-
-
ביקשתם תזכורת לעדכון אימאגסט בתיוג. שבוע טוב (ללת)
-
אימאג'סט יש (ללת)
- elson
-
אם אפשר לתייג גם אאורה 👍 (ללת)
- שמח
-
אאורה יש (ללת)
- elson
-
-
אימאג’סט מדווחת על זכיית קונסורציום בהשתתפותה לקמת מעבדה לאומית לחלל
הקונסורציום Access to Space יזכה בתקציב השתתפות ממשלתית של כ-60 מיליון שקל, לרבות מענקים ממשלתיים בסך של כ-40 מיליון שקל
אימאג’סט מדווחת על זכיית קונסורציום בהשתתפותה לקמת מעבדה לאומית לחלל
-
אימאג’סט אינטרנשיונל מדווחת על עסקה לאספקת שירותי לוויין בכ-9.1 מיליון דולר
נועם סגל, מנכ"ל החברה: "השילוב בין החדשנות הטכנולוגית שלנו, הפיזור הגיאוגרפי של לקוחותינו והתפתחות הצרכים בשוק החלל הביטחוני העולמי, יסייעו להמשך הצמיחה"
אימאג’סט אינטרנשיונל מדווחת על עסקה לאספקת שירותי לוויין בכ-9.1 מיליון דולר
-
אימג’סט מסכמת רבעון שני עם זינוק בהכנסות, ה-EBITDA ברבעון הוכפל
לאחר הפחתות, הרווח הגולמי נשחק ל-0.2 מיליון דולר בלבד, לעומת 0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל, בעיקר בשל האצת פחת בלוויין EROS C3 והתחלת הפחתת לוויין Runner מאז 2024
אימג’סט מסכמת רבעון שני עם זינוק בהכנסות, ה-EBITDA ברבעון הוכפל
-
מזכר ההבנות הבשיל להסכם: אימאג’סט תספק שירותים בכ-42 מיליון דולר
בהמשך למזכר הבנות עבור אספקת השירותים מקונסטלציית לווייני EROS וציוד ושירותי תמיכה נוספים, אימג’סט חתמה על הסכם לתקופה של שנתיים
מזכר ההבנות הבשיל להסכם: אימאג’סט תספק שירותים בכ-42 מיליון דולר
-
אימאג’סט עברה להפסד של 8.3 מיליון דולר ב-2024 למרות עלייה בהכנסות
ההכנסות הסתכמו ב-58 מיליון דולר; ה-EBITDA בשנת 2024 הסתכם בכ-16.7 מיליון; במהלך 2024 נחתמו עסקאות בהיקף כולל של כ-122 מיליון דולר
אימאג’סט עברה להפסד של 8.3 מיליון דולר ב-2024 למרות עלייה בהכנסות
-
אימאג’סאט אינטרנשיונל: מזכר עקרונות עם לקוח אסטרטגי בהיקף של 42 מיליון דולר
מדובר במזכר עקרונות (Minutes of Meeting) הקובע את העקרונות שעל בסיסן יחתם הסכם בין הצדדים עבור אספקת שירותים מלווייני EROS C2 ו-EROS C3 וכן שירותי תחזוקה/קרקע נלווים לשנתיים
אימאג’סאט אינטרנשיונל: מזכר עקרונות עם לקוח אסטרטגי בהיקף של 42 מיליון דולר
-
אימאג’סאט תספק שני לוויני RUNNER תמורת 30 מיליון דולר
התמורה תשולם לאורך תקופת הפרויקט שעתיד להימשך כ-3 שנים, בהתאם לאבני דרך שסוכמו בין הצדדים בהסכם הרכש
אימאג’סאט תספק שני לוויני RUNNER תמורת 30 מיליון דולר
-
אימאג’סאט חתמה על הסכם אספקת שירותי לוויין בסכום של 54.5 מיליון דולר
שירותי האנליטיקות יסופקו באמצעות פלטפורמה מבוססת ענן המיועדת לניתוח תוצרי מודיעין מהחלל באמצעות בינה מלאכותית
אימאג’סאט חתמה על הסכם אספקת שירותי לוויין בסכום של 54.5 מיליון דולר
-
אימג’סאט מטפסת על רקע שת”פ לפיתוח לווין מודיעין מתקדם באסיה
במסגרת ההסכם החברות יפתחו וימסחרו לוייני תצפית מתקדמים ברזולוציה גבוהה מאוד המספקים יכולות מודיעיניות למדינות וחברות בעולם
אימג’סאט מטפסת על רקע שת”פ לפיתוח לווין מודיעין מתקדם באסיה
-
נעילה מעורבת בבורסה: מדד ת”א 90 איבד 0.7%, ת”א 35 סיים בירוק
הדולר עלה לרמה של 3.7 שקלים בצל המלחמה בחזית הצפונית; נייס קפצה ב-3.6%, קמטק הוסיפה 2.1% לערכה. מנגד, חברה לישראל איבדה 2.6%, דלק ירדה ב-2.5%
נעילה מעורבת בבורסה: מדד ת”א 90 איבד 0.7%, ת”א 35 סיים בירוק
-
אימאג’סט תספק שירותי לוויין ללקוח מדינתי בהיקף של 37.5 מיליון דולר ל-5 שנים
אימאג’סט שבשליטת קרן פימי, התעשייה האווירית ודיסקונט קפיטל, תספק שירותי לוויין EROS C2, ו-EROS C3 בעבור 7.5 מיליון דולר בשנה
אימאג’סט תספק שירותי לוויין ללקוח מדינתי בהיקף של 37.5 מיליון דולר ל-5 שנים
-
”מסכמים שנה מאתגרת”: גם בנטרול בונוס ההנפקה הרווח של אימאג’סט ירד בחדות
אימאג’סט סיכמה את 2022 עם רווח נקי של 2.9 מיליון דולר לעומת 7.4 מיליון דולר בשנת 2021. בנטרול בונוס הנפקה הרווח הנקי הסתכם ב-4.2 מיליון דולר
”מסכמים שנה מאתגרת”: גם בנטרול בונוס ההנפקה הרווח של אימאג’סט ירד בחדות
